Minkä tuotteen olemassaoloa et ymmärrä ollenkaan?
Minulla nyt melko moni outokin asia menee jakeluun, miksi joku muu sitä tarvitsee, mutta että tuoksukynttilät? Se lemu on karmea ja miksi juuri kynttilän pitää tuoksua?
Kommentit (959)
Leipä kone Jätsi kone Torvi kone hutaa heti aamu pihan heit alkaa!!!
Joo ja Wilma ja nevola molempat iha truhaa!!
Valmiiksi keitetyt kanamunat etikkaliemessä 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
banaanirasia
Banaani liiskaantuu ruskeaksi mössöksi nopeasti repussa tai laukussa jos on jotakin vähänkään painavampaa sisältöä mukana. Olen monta kertaa harmitellut sitä ja banaanirasia on ollut ostoslistalla sen vuoksi jo pitkään, niitä ei vain näy kaupoissa.
Mikset vain laita sitä banaania tavalliseen eväsrasiaan tms? Kaveri osti banaanirasian ja kirosi sitä heti, niihin sopivat vain tietyn muotoiset banaanit...
Vierailija kirjoitti:
Tuomas Epäileväinen kirjoitti:
Tuittu 62 kirjoitti:
Kaikki matkamuistoesineet. Uskomatonta krääsää eikä yleensä ole edes tehty ko. maassa, kuten Greetings from Turku lautanen, made in China.
Katumaasturi. Mitenkä miehelle tai naiselle on annettu suomalainen ajokortti jos tarvitsee kaupungissa katumaasturia?
Katumaasturiin on mukavampi astua sisälle kuin matalaan autoon, maavara auttaa pysäköimään myös talvella kadunvarteen, näkyvyys ulos on parempi, sisä- ja erityisesti tavaratila on suurempi. Kerrassaan mainio autoluokka, etenkin nelivetoisena.
Nuo katumaasturit ovat puuhtasti statussymbooleita kotirouville. Ajettavuudeltaan surkeita vertattuna normaaliin autoon ja toki iso riski muille tienkäyttäjille.
Oikeasti niillä ei tee yhtään mitään maastossa.
Lillian kirjoitti:
No paha niitä keittämättömiä on pikkelöidä.
"Pickled eggs are typically hard boiled eggs that are cured in vinegar or brine. As with many foods, this was originally a way to preserve the food so that it could be eaten months later. Pickled eggs have since become a favourite among many as a snack or hors d'œuvre popular in pubs, bars and taverns, and around the world in places where beer is served."
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Pickled_egg
Esim kampaamoissa värit on tuubeissa ja vähennetään hukkaa kun tuubi tyhjennetään loppuun saakka...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hammastuubin puristin ja monet muut ostostv-tuotteet.
80-luvulla oli valmiiksi rikottuja kananmunia pienessä rasiassa, ettei tartte rikkoa ite.
Banaanin kotelo, jonne voi laittaa kuoritun banaanin odottamaan syömistä.
Aromipesä.En tiedä niistä ostosteeveen versioista, mutta tuubinpuristin on oikeasti tarpeellinen apuväline henkilöille, joilla on käsissään hyvin vähän puristusvoimaa tai muuten hankaluuksia käsien motoriikan kanssa. Näitä puristimia myydään ihan apuvälineliikkeissäkin.
Lillian kirjoitti:
Mikäs näissä on niin kamalaa jos sattuu tykkäämään etikkamunista? Voihan ne toki tehdä alusta pitäen itse, valmistaa etikkaliemen ja marinoida munia viikkotolkulla, mutta ei kai kukaan naureskele esim etikkakurkkujenkaan ostamista valmiina. Aika harva jaksaa ihan kaikkea tehdä itse alusta lähtien.
Vierailija kirjoitti:
Tuittu 62 kirjoitti:
Kaikki matkamuistoesineet. Uskomatonta krääsää eikä yleensä ole edes tehty ko. maassa, kuten Greetings from Turku lautanen, made in China.
Katumaasturi. Mitenkä miehelle tai naiselle on annettu suomalainen ajokortti jos tarvitsee kaupungissa katumaasturia?
Katumaasturiin on mukavampi astua sisälle kuin matalaan autoon, maavara auttaa pysäköimään myös talvella kadunvarteen, näkyvyys ulos on parempi, sisä- ja erityisesti tavaratila on suurempi. Kerrassaan mainio autoluokka, etenkin nelivetoisena.
Mitenkä maavara auttaa pysäköinnissä talvella? Itse ajellut 35 vuotta enkä koskaan ole todennut että nyt tarvitaan katumaasturia. Farkku on tehty lapsiperheille kun tilaa tavaroille halutaan. Neliveto? Kaupungissa? Oikeesti?
Maasturi on sitten jonnekin muualle ja kun nelivetoa oikeesti tarvii. Mutta sinnehän ei ohut peltistä katumaasturia raski viedä.
Dildo oikeitakin miehiä on saatavilla ja ihan ilmaiseksi
Vierailija kirjoitti:
Tuittu 62 kirjoitti:
Mitenkä maavara auttaa pysäköinnissä talvella? Itse ajellut 35 vuotta enkä koskaan ole todennut että nyt tarvitaan katumaasturia. Farkku on tehty lapsiperheille kun tilaa tavaroille halutaan. Neliveto? Kaupungissa? Oikeesti?
Maasturi on sitten jonnekin muualle ja kun nelivetoa oikeesti tarvii. Mutta sinnehän ei ohut peltistä katumaasturia raski viedä.
Ei tarvi mennä kuin meidän erämökille niin siitä nelivedosta on jo oikeasti hyötyä. Missään oikeasti hevissä maastossa nuo katumaasturit ei tietysti pärjää, mutta sen vaikeimman maaston ja kaupungin välillä on aika paljon harmaata aluetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annas kun arvaan: Te pari, jotka veditte herneen nenään siitä, että joku ei ymmärrä vegaanista pekonia, olette vegaaneja? Koitte tuon täysin neutraalin kommentin arvosteluna ja siksi hyökkäsitte. Jännästi vain tuo yksi kommentti aiheutti tällaisen reaktion. Vaikka aivan varmasti tätä ketjua on lukenut myös kevytkermoja käyttävä, rasvatonta maitoa juova tai cd-levyjä kuunteleva. Silti mikään muu kommentti ei ole aiheuttanut hyökkäystä ja jankkausta ja nimittelyä. Ja sitten vielä ihmettelette, miksi vegaaneja ihan ylipäätäänkään ei aina ymmärretä.
Väärin. Se kommentti oli vain aivan käsittämätön.
Olen itse eri mieltä sekä cd-levyistä että ruokakermoista, mutta voin ymmärtää, mistä niissä on kyse. Sen sijaan tuo vegaanilihakommentti oli täysin järjenvastainen.
Haluaisin kuulla perustelun tuolle järjenvastaisuudelle. En nimittäin itsekään ymmärrä, miksi vegaaneille pitää tehdä tuotteita, joiden on tarkoitus olla mahdollisimman lähellä lihaa. Ei se nyt niin vaikeaa voi olla luopua jostain tuotteesta, jonka kokee arvomaailmansa vastaiseksi. Ehkä olen tyhmä, mutta minusta kuulostaa oudolta korvata tuote korvikkeella sen sijaan, että luopuisi ko. tuotteesta kokonaan. Kun siis ei puhuta allergiasta, vaan puhtaasti ajatusmaailmaan perustuvasta valinnasta.
Sinä OLET tyhmä.
Tuolla aikaisemmin moni on maininnut digiboksin. Sehän oli siis siirtymävaiheen laite jotta kaikkien ei tarvitsisi ostaa kallista uusinta tv mallia heti. Olisi ollut aika kohtuutonta olettaa että kaikki ostaisivat uuden tvn heti kun antennilähetykset loppuivat, joten sitä varten kehitettiin erillinen edullisempi laite. Perus digiboksit oli edullisia. Oli alusta asti selvää että digiboksin elinkaari ei ole pitkä. Itsehän ostin uuden tvn digivirittimellä vasta vuonna 2018, käytin tuota siirtymävaiheen laitetta yli vuosikymmenen :D Eli ei ollut turhake.
Pumpattava Barbara - hajoaa aina jo heti ekalla käyttökerralla ja on aina pettymys.
"Naisten viginakorut
Miesten piniskorut"
Tosi hyvä, että muistit kertoa sukupuolen ensin, muuten kukaan ei olisi älynnyt 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤦🏼♀️
Vierailija kirjoitti:
Tuolla aikaisemmin moni on maininnut digiboksin. Sehän oli siis siirtymävaiheen laite jotta kaikkien ei tarvitsisi ostaa kallista uusinta tv mallia heti. Olisi ollut aika kohtuutonta olettaa että kaikki ostaisivat uuden tvn heti kun antennilähetykset loppuivat, joten sitä varten kehitettiin erillinen edullisempi laite. Perus digiboksit oli edullisia. Oli alusta asti selvää että digiboksin elinkaari ei ole pitkä. Itsehän ostin uuden tvn digivirittimellä vasta vuonna 2018, käytin tuota siirtymävaiheen laitetta yli vuosikymmenen :D Eli ei ollut turhake.
Mulla on edelleen digiboksi käytössä. TV on ostettu joskus 2010, ja se toimii minulle edelleen erinomaisesti. En haluaisi vaihtaa sitä, kun digiboksista joskus lähtee viimeinen elonkipinä pelkästään sen takia, että kun täytyy. Mutta kai se on sitten pakko...
Muistan kun tuli viipaloidut leivät kauppoihin. Silloinkin maristiin että eikö osata itse enää edes leipää leikata!
Kannattaa muistaa näitä valmisruokia ihmetellessä että joukossamme on paljon fyysisesti rajoittuneita, joille valmis muusi, tai kuorittu kananmuna ovat päivittäisen ruokahuollon pelastus.