Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä tuotteen olemassaoloa et ymmärrä ollenkaan?

Vierailija
30.07.2019 |

Minulla nyt melko moni outokin asia menee jakeluun, miksi joku muu sitä tarvitsee, mutta että tuoksukynttilät? Se lemu on karmea ja miksi juuri kynttilän pitää tuoksua?

Kommentit (959)

Vierailija
761/959 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjottimen kannattimet.

Vierailija
762/959 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet mitkä näyttää päällä teltalta. Oli kyse xs tai xl koosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/959 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna Marin

Vierailija
764/959 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolla aikaisemmin moni on maininnut digiboksin. Sehän oli siis siirtymävaiheen laite jotta kaikkien ei tarvitsisi ostaa kallista uusinta tv mallia heti. Olisi ollut aika kohtuutonta olettaa että kaikki ostaisivat uuden tvn heti kun antennilähetykset loppuivat, joten sitä varten kehitettiin erillinen edullisempi laite. Perus digiboksit oli edullisia. Oli alusta asti selvää että digiboksin elinkaari ei ole pitkä. Itsehän ostin uuden tvn digivirittimellä vasta vuonna 2018, käytin tuota siirtymävaiheen laitetta yli vuosikymmenen :D Eli ei ollut turhake.

Mulla on edelleen digiboksi käytössä. TV on ostettu joskus 2010, ja se toimii minulle edelleen erinomaisesti. En haluaisi vaihtaa sitä, kun digiboksista joskus lähtee viimeinen elonkipinä pelkästään sen takia, että kun täytyy. Mutta kai se on sitten pakko...

Sama täällä , topfieldin 2 kanavaa yhtäaikaan nauhoittava ja kolmatta kanavaa voi samaan aikaan katsoa. Erinomainen laite. Nykyään ei enää saa. On vain niitä 1 kanavaa tallentavia, eihän niillä mitään tee. Olen oman laitteni ostanut joskus 2010 kieppeillä, en tarkasti muista. Kerran korjattu, pieni mallivika. 

Olen myös 'hamstrannut' niitä 2 ylimääräistä, jos omani loppuu toimimasta.

Saa nähdä, milloin Pioneer tv lakkaa toimimasta. Tosin se myyjäliike sanoi, että kannattaa korjata mikäli on mahdollista...kun tuosta juttelimme n. vuosi sitten.

Nykyään ei tehdä enää mitään, mikä vastaisi tarkoitustaan, kaikki on jotain kertakäyttökamaa.

Vierailija
765/959 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läpikumiset dildot, siis penistä jäljittelevät seksivälineet, etenkin sellaiset 12-senttiset ohuet. Näitä näkee jokaisessa seksikaupassa. KENELLE niistä on iloa? Liian pieniä tuottaakseen fantastisen täyttymyksen tunteen joka on penisten ainoa positiivinen ominaisuus, ei värinää joka tuottaa nautintoa, ei klitorisstimulaatiota.

Vierailija
766/959 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läpikumiset dildot, siis penistä jäljittelevät seksivälineet, etenkin sellaiset 12-senttiset ohuet. Näitä näkee jokaisessa seksikaupassa. KENELLE niistä on iloa? Liian pieniä tuottaakseen fantastisen täyttymyksen tunteen joka on penisten ainoa positiivinen ominaisuus, ei värinää joka tuottaa nautintoa, ei klitorisstimulaatiota.

Ovatko mahdollisesti anaaliin tarkoitettuja?

Vierailija
767/959 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten äänioikeus

Vierailija
768/959 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Newsflash: Kaikki ei tykkää isoista. Esim. minua ne sattuvat, joten käytän juuri mainitsemasi kokoista omaan kivaan.

Vierailija
769/959 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi banaanirasia olisi turhake. Mulla on ollut varmaan 10 v. Sana asia, sinne banaani sisään ja reppuun, pysyy hyvänä! Ihan ykkösjuttu :)

Vierailija
770/959 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muoviset kastelupussit puiden juurilla. Suomessa sataa aivan tarpeeksi ja toisekseen saman hyödyn saa kaatamalla vettä suoraan juurille. Turha väittää toista. Harvassa ovat puut jotka ovat kuolleet kuivuuteen Suomessa.

Vierailija
771/959 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Push up tittiliivit, miksi huijata miesparkoja ?

Vierailija
772/959 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kaikilla ei ole yhtä löysät paikat kuin sinulla? Itse taas en ymmärrä niitä hillittömän kokoisia jortikoita dildoina, ei minulla ainakaan ole tarkoitus itseäni satuttaa siinä hommassa. 

Toisekseen nuo sun kuvailemat, ellet sitten tarkoita jotain anaalileluja, voi olla jotain ns. ensileluiksi tarkoitettuja, ei kaikki välttämättä halua ihan ekana mennä ostamaan sitä puolen metrin pituista joka suuntaan värisevää ja surisevaa survinta jos ei ole mitään kokemusta dildoista/seksileluista. 

Vierailija
773/959 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annas kun arvaan: Te pari, jotka veditte herneen nenään siitä, että joku ei ymmärrä vegaanista pekonia, olette vegaaneja? Koitte tuon täysin neutraalin kommentin arvosteluna ja siksi hyökkäsitte. Jännästi vain tuo yksi kommentti aiheutti tällaisen reaktion. Vaikka aivan varmasti tätä ketjua on lukenut myös kevytkermoja käyttävä, rasvatonta maitoa juova tai cd-levyjä kuunteleva. Silti mikään muu kommentti ei ole aiheuttanut hyökkäystä ja jankkausta ja nimittelyä. Ja sitten vielä ihmettelette, miksi vegaaneja ihan ylipäätäänkään ei aina ymmärretä. 

Väärin. Se kommentti oli vain aivan käsittämätön.

Olen itse eri mieltä sekä cd-levyistä että ruokakermoista, mutta voin ymmärtää, mistä niissä on kyse. Sen sijaan tuo vegaanilihakommentti oli täysin järjenvastainen.

Haluaisin kuulla perustelun tuolle järjenvastaisuudelle. En nimittäin itsekään ymmärrä, miksi vegaaneille pitää tehdä tuotteita, joiden on tarkoitus olla mahdollisimman lähellä lihaa. Ei se nyt niin vaikeaa voi olla luopua jostain tuotteesta, jonka kokee arvomaailmansa vastaiseksi. Ehkä olen tyhmä, mutta minusta kuulostaa oudolta korvata tuote korvikkeella sen sijaan, että luopuisi ko. tuotteesta kokonaan. Kun siis ei puhuta allergiasta, vaan puhtaasti ajatusmaailmaan perustuvasta valinnasta. 

Miten jos vaikka tykkää värjätä hiuksia punaisiksi mutta ei tahdo käyttää kemikaaleja, onko silloin kasvivärien käyttäminen outoa?

Vierailija
774/959 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän näitä peffassa, kun en halua mitään supermoloa sinne ainakaan vielä.

Vierailija
775/959 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöytätietokone.

Kannettavat ovat nykyään paljon parempia, tabletit myös. Eri juttu tietysti, jos tarvitset näytön ohjaimen media-alan hommiin. Muuten maksat aivan turhasta.

Vierailija
776/959 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakka. 🤢

Vierailija
777/959 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puudildo

Vierailija
778/959 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovatko mahdollisesti anaaliin tarkoitettuja?

Ei tuollaiset ole anaaliin tarkoitettuja. Noissa ei ole sitä turvaa, joka anaalituotteissa tulee olla, etteivät luiskahda kokonaan sisään. Vrt. Anaalitapit.

Ohis

Vierailija
779/959 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juupajuu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pussiton pölynimuri, digiboksi sekä jäätelö- ja limpparikoneet mutta onneksi ne vain oli lyhyen hetken villityksiä ja menivät sitten yhtä ripeään ohi kun olivat tulleetkin.

Meillä ainaki SodaStream päivittäin käytössä, ihan mahtava vekotin!

En minäkään näkisi soda streamiä turhakkeena. Meillä menee jo vettä n. 4-6 pulloa päivässä ja sen lisäksi pennut tekevät sillä limua ja minä toisinaan maku-vesiä. Kovassa käytössä on ollut viitisen vuotta. Ei tarvitse raahata vichyä kaupasta.

Miten sillä voi tehdä vichyä eli mineraalivettä? Pelkkä kuplien lisääminen hanaveteen ei vielä tee vedestä mineraalivettä.

Vierailija
780/959 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sateenkaariliikkeen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä