Minkä tuotteen olemassaoloa et ymmärrä ollenkaan?
Minulla nyt melko moni outokin asia menee jakeluun, miksi joku muu sitä tarvitsee, mutta että tuoksukynttilät? Se lemu on karmea ja miksi juuri kynttilän pitää tuoksua?
Kommentit (959)
Alkoholiton viina, koska kuka haluaa juoda viinaa maun takia jossa ei ole alkoholia?
Ei kai kukaan viinaa maun takia juo? Jos ei halua alkoholia niin paljon paremman makuisia vaiihtoehtoja lukemattoman paljon
Kaupoissa myydään "hedelmä-vihannessmoothie-shotteja" sellaisissa minikokoisissa purkeissa, neljän purkin pakkauksina. Ne ovat hyvän makuisia (olen kerran ostanut), mutta tuntuu turhalta, että pieneen määrään tuotetta on käytetty niin paljon pakkausmateriaalia.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Kevytkannabis ja alkoholittomat viinat.
Alkoholiton olut hyvä leivontaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nakkikioskin makuinen sipsi jota mainostettiin että ei tarvitse mennä baari-illan jälkeen nakkikioskille kun syö näitä.
Mille nakkikioski maistuu?
Talolle?
nakeille, ranskiksille, lihapiirakalle ja kaikille mausteille ja varmaan sille talollekin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihankorvikkeet tyyliin vegaaninen pekoni tms. Vegaanius on minusta ihan ok, mutta tuntuu typerältä, että pitää olla jotain korvikkeita, jotka ovat "kuin lihaa".
Mikä tässä on niin kamalaa? Moni pitää lihan mausta, mutta tietää ettei lihantuotanto ole eettistä, joten on mukava syödä lihan korvikkeita. Kummallinen ajatusmaailma sinulla.
Eli ollaan eettisiä vain muodon vuoksi. Jos joku asia minusta on epäeettistä, en minä sitä hanki edes korvikkeena. Miksi muuten sinun ajatusmallisi on jotenkin vähemmän kummallinen kuin minun? Siksikö kun kyseenalaistan sinun tekemisesi? Ei mielestäni kovin rakentavaa halveksia toisten ajatusmaailmaa vain siksi, että se on erilainen kuin omasi.
Häh?Muodon vuoksi? Tajuat kai, että pekoni on tehty possusta ja vegepekoni vehnästä. Mitä epäeettistä tässä on siis, jos syö vegepekoni maun takia?En ole edellinen vastaaja, mutta sinun kommentti oli kummallinen, koska siinä ei ollut päätä eikä häntää.
Vierailija kirjoitti:
Keisarin morsian tee: Ostin sitä kerran, ja järkytyin. Heitin pois. On erittän huolestuttavaa, että maailmassa on ihmisiä, jotka eivät tunnista tuollaisen esanssin laatua... luulen että he ovat juuri niitä, joiden hajuaisti pettää ennen muistisairautta. Jos heidän älynsä ei yksinkertaisesti riitä korjaamaan persoonallisuuden vaurioita, ei se riitä tunnistamaan edes sitä, mikä on luonnollista ja mikä ei. Samat "pehmopsykopaatit" (heureka!) lotraavat niillä pahimmilla huuhteluaineilla. Eivätkä huolehdi ilmanvaihdosta kotonaan, tosin ei sitä happea varmaan paljon tarvitakkaan salkkareiden katselussa.
Vain otettu lääke auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keisarin morsian tee: Ostin sitä kerran, ja järkytyin. Heitin pois. On erittän huolestuttavaa, että maailmassa on ihmisiä, jotka eivät tunnista tuollaisen esanssin laatua... luulen että he ovat juuri niitä, joiden hajuaisti pettää ennen muistisairautta. Jos heidän älynsä ei yksinkertaisesti riitä korjaamaan persoonallisuuden vaurioita, ei se riitä tunnistamaan edes sitä, mikä on luonnollista ja mikä ei. Samat "pehmopsykopaatit" (heureka!) lotraavat niillä pahimmilla huuhteluaineilla. Eivätkä huolehdi ilmanvaihdosta kotonaan, tosin ei sitä happea varmaan paljon tarvitakkaan salkkareiden katselussa.
Vain otettu lääke auttaa.
Aaamen
Varrettomat "nilkkasukat". Ihan kamalan näköiset kun ottaa kengät pois!
Vierailija kirjoitti:
Valmiiksi keitetty kananmuna kaupan kylmähyllyssä.
Nämä on käteviä, kun tarvitsee isomman määrän munia. Hyviä myös kömpelösormisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valmiiksi keitetty kananmuna kaupan kylmähyllyssä.
Nämä on käteviä, kun tarvitsee isomman määrän munia. Hyviä myös kömpelösormisille.
Ja kaikkialla ei ole tilaa/mahdollisuutta keittää munia eli käteviä esim jos tehdään isolle jengille jotain (vaikka salaattia) mihin tulee munalohkoja. En minäkään kotiin niitä itselleni ostaisi.
en sano, että "ymmärrä ollenkaan", mutta mun ranskalainen mummo opetti mulle jo vuosia sitten kikan, että ensiksi kun levittää jotain kasvonaamiota tai ihan vain oliveölyjä, aloe vera- geeliä tms. ja esim. laventeliöljyä kasvoille, sitten pistää vauva-pyyhkeen,( eli se on kuten kosteuspyyhe mutta se on kertakäyttöinen kostea puhdistuspyyhe, mikä on tarkoitettu vauvojen herkkien intiimialueiden pyyhkimiseen vesipesun asemesta,) löytyy varmaan suomesta ja katso ettei ole parafiniöljyä) levitä se kasvoillesi " kangasnaamioksi". Näin tuloksena on monin verroin parempi ja sileämpi iho, kuin ilman sitä kangasnaamiota. Nyt sitten kauneusfirmat tekevät isoa voittoa näillä kankasilla kauneusnaamioilla, mitkä ranskalaiset naiset tunsivat jo kauan sitten. Ne on myös meikin poistoon hellävaraisempia kuin meikinpoistopyyhkeet.
Torkkupeitto on ihan paras. Nytkin makoilen sängyllä sellaisen alla ja sohvalla on vielä kaksi lisää. En pärjäisi mitenkään ilman, olen niin kova palelemaan. Ja sisällä olisi kurjaa olla ulkovaatteet päällä.