Minkä tuotteen olemassaoloa et ymmärrä ollenkaan?
Minulla nyt melko moni outokin asia menee jakeluun, miksi joku muu sitä tarvitsee, mutta että tuoksukynttilät? Se lemu on karmea ja miksi juuri kynttilän pitää tuoksua?
Kommentit (959)
Solarium.
Nahanhajuinen suihke autoihin, joissa ei ole nahkapenkkejä.
Pottailukirja, johon sai liimata tarroja. (Siis ei itse tehty vihko vaan tommoinen tuote)
Posliiniset ”säälinnut” jotka vaihtoivat väriä sään mukaan
Kupit joissa naisen bikinit irtosivat kun kuppiin pudotti jäitä.
Aromipesä.
Tuo on mielestäni tv-shopin tuotteista sieltä järkevimmästä päästä. Mainokset olivat toki tahatonta komiikkaa.
CD ja DVD -levyt. Enne musuuiikia pystyi hyvin kuuntelemaan iPodilta ja nykyään sen pystyy tekemään netissä. En ole koskaan ymmärtänyt mihin näitä on koskaan tarvittu.
Vierailija kirjoitti:
CD ja DVD -levyt. Enne musuuiikia pystyi hyvin kuuntelemaan iPodilta ja nykyään sen pystyy tekemään netissä. En ole koskaan ymmärtänyt mihin näitä on koskaan tarvittu.
Terveisin Jonne 15v
Vierailija kirjoitti:
Nakkikioskin makuinen sipsi jota mainostettiin että ei tarvitse mennä baari-illan jälkeen nakkikioskille kun syö näitä.
Oliko vielä kaikilla mausteilla?
Rasvaton maito. Meillä on jo täysmaito ja vesi, siltä väliltä ei tarvita mitään.
Minä en voi ymmärtää miksi samanaikaisesti on olemassa sekä kihartimia että suoristusrautoja.
Vierailija kirjoitti:
Hammastuubin puristin ja monet muut ostostv-tuotteet.
80-luvulla oli valmiiksi rikottuja kananmunia pienessä rasiassa, ettei tartte rikkoa ite.
Banaanin kotelo, jonne voi laittaa kuoritun banaanin odottamaan syömistä.
Aromipesä.
En tiedä niistä ostosteeveen versioista, mutta tuubinpuristin on oikeasti tarpeellinen apuväline henkilöille, joilla on käsissään hyvin vähän puristusvoimaa tai muuten hankaluuksia käsien motoriikan kanssa. Näitä puristimia myydään ihan apuvälineliikkeissäkin.
Vierailija kirjoitti:
Minä en voi ymmärtää miksi samanaikaisesti on olemassa sekä kihartimia että suoristusrautoja.
Räjäytä tajuntasi sillä, että molemmilla voi sekä kihartaa että suoristaa.
Vierailija kirjoitti:
Oisko vaikka siksi, että toisella saa kiharrettua hiukset ja toiselle suoristettua? Toki suoristusraudallakin jonkinlaisia kiharoita saa tehtyä, mutta kihartimella onnistuu paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Darling, minun nuoruudessani oli c-kasetit kova sana! Myöhemmin, kun muutin omilleni, ostin levysoittimen. Uuuuu, se oli luksusta. Sitten tuli cd:t, eikä vieläkään ollut internettiä, eikä iPodeja.
T: Dinosaurus
Siksi kun samassa päässä ei asu sekä kiharat että suorat hiukset. Nöö.
Vierailija kirjoitti:
Lihankorvikkeet tyyliin vegaaninen pekoni tms. Vegaanius on minusta ihan ok, mutta tuntuu typerältä, että pitää olla jotain korvikkeita, jotka ovat "kuin lihaa".
Umami eli sellainen lihaisa maku on yksi perusmauista, sitä kai niillä haetaan.
Vierailija kirjoitti:
Solarium.
Nahanhajuinen suihke autoihin, joissa ei ole nahkapenkkejä.
Pottailukirja, johon sai liimata tarroja. (Siis ei itse tehty vihko vaan tommoinen tuote)
Posliiniset ”säälinnut” jotka vaihtoivat väriä sään mukaanKupit joissa naisen bikinit irtosivat kun kuppiin pudotti jäitä.
Mistä tuollaisia säälintuja saa? Kuulostaa tuotteelta, jonka voisin ostaa.
Usb-liitännällä varustettu lemmikkikivi. Se ei siis tee mitään, kunhan on kiinni laitteessa.
https://www.getdigital.eu/USB-Pet-Rock.html
Tulee kyllä tarpeeseen kun katto on kuvioitu ja vieläpä kunnon teleskooppivarrella kun huone on parvimallinen.