Olen 43-vuotias nainen enkä ole koskaan omistanut käsilaukkua tai korkokenkiä.
Reppu ja matalat kengät ovat kätevämmät. Olen silti naisellinen.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestäni olkalaukku / iso käsilaukku on ehdottomasti kaikkein kätevin ja käytännöllisin! Sieltä saa tavarat nopeammin esiin, kuten lompakko, kännykkä, vesipullo, harja jne. Reppu pitäisi aina laskea johonkin, jos sieltä haluaa jotain ottaa. Lisäksi pelkään, että repusta viedään helpommin tavaraa kun ei näe koko ajan mitä tapahtuu. Crossbody-olkalaukku on varmaan kaikkein kätevin, koska se ei putoa hartialta, sitä on vaikea varastaa, se jättää kädet vapaiksi ja silti kaiken saa helposti esiin. Reppua käytän lähinnä luonnossa liikkuessa, kun pitää olla paljon tavaraa.
Isot käsilaukut ovat älyttömän rumia ja jos niitä pitää kantaa käsivarressa käsi sojottamassa ylöspäin, niin myös niiden kantaja on äärettömän naurettavan näköinen. Myös sellainen ihme jättipussukka kainalossa on nolouden huippu.
Minulla on käsilaukussa tilaa vain lompakolle, puhelimelle, avaimille ja jollekin muulle ihan pienelle, mutta ei siellä enempää tarvitse mitään roinaa olla.
Häh? Kantaa käsilaukkua siten että käsi sojottaa ylöspäin? Sinäkö olet tehnyt näin? Kaikki näkemäni naiset kantavat käsi- tai olkalaukkuaan ihan normisti käsi alhaalla.
Mitä kamaa tarvitset oikeasti kantaa koko ajan mukanasi?