Huutista lähimaksua käyttäville! "Tietoturvayhtiö löysi hälyttävän ongelman Visa-korteista: Tilin voi tyhjentää ilman PIN-koodia"
Kannattaakohan sitä lähimaksua nyt pitääkään päällä?
"Visa on saanut tiedon ongelmista jo viime vuonna, mutta ongelma on edelleen olemassa.
Lähimaksua käyttävien kannattaa tarkkailla pankkitilejään säännöllisesti häiriöiden varalta, tietoturvayhtiö neuvoo. "
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tietoturvayhtio-loysi-halyttavan-on…
Itse olen sen verran foliohattu, että en pidä päällä.
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin jutun ja käärin kohta ekstrakerroksen foliota pääni ympärille.
Mä olen ihan paniikissa nyt, kun folio loppui kesken normi folionkäärimishetken.
Laita kattila päähän, eikös se toimi ihan yhtä hyvin? Vai onko siitä useita eri foliohattuteorioita että minkälaiset foliot/kattilat toimii ja mitkä ei toimi?
Vasta oli tutkimus, että folio ei estäkään ajatusten lukua. Kattilaa voi kyllä kokeilla. Tuli mieleen, että haarniska tai pelkkä kypärä voisi toimia myös.
Foliohatun lisäksi täytyy pitää suu kiinni, ettei tyhmät ajatukset karkaa ilmoille.
Ja muutenkin koska joku saattaa huomaamatta työntää sinne vaikka kikkelin.
Olet oikeassa. Kikkeliäsi tuskin kukaan huomaisi.
Tyhmä kysyy: mitä tarkoittaa huutista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ihan paniikissa nyt, kun folio loppui kesken normi folionkäärimishetken.
Laita kattila päähän, eikös se toimi ihan yhtä hyvin? Vai onko siitä useita eri foliohattuteorioita että minkälaiset foliot/kattilat toimii ja mitkä ei toimi?
Vasta oli tutkimus, että folio ei estäkään ajatusten lukua. Kattilaa voi kyllä kokeilla. Tuli mieleen, että haarniska tai pelkkä kypärä voisi toimia myös.
Foliohatun lisäksi täytyy pitää suu kiinni, ettei tyhmät ajatukset karkaa ilmoille.
Sepäs vasta outoa olisi jos huomaisi, koska olen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sepäs vasta outoa olisi jos huomaisi, koska olen nainen.
Ai se olitkin sinä, joka olisi halunnut sitä kikkeliä. Valitettavasti en voi auttaa, sillä olen mies ja lisäksi naimisisissakin.
Ei se ruokakaupan kassa tai alko jatkossakaan yritä viedä kenenkään rahoja lähimaksukortilta.
Turhaa pelottelua koko juttu.
Ja ulkomailla pitää muutenkin olla tarkempi kun rahaa käyttää, oli se sitten kortti tai käteistä.