Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kissavahtina ollut kaverini söi lomareissuni aikana kaapit tyhjiksi

Vierailija
30.07.2019 |

Tarjoutui itse vahtimaan kissaani. Asun keskustan tuntumassa ja on sauna ja parveke. Toin runsaat tuliaiset ja ihmettelin miksi ei jäänyt kanssani kahville kun tulin kotiin. Kahvi oli loppu. Kuten lähes kaikki ruoka mitä kaapeista löytyi, vanhentuneita pussikeittoja myöten. Myös vessapaperi loppu. Piti heti lähteä kauppaan. Onkohan kaverillani rahavaikeuksia, miten otan asian puheeksi kun ei itse ole kertonut mitään?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun menen itse kaverin eläimiä vahtimaan, minulle on tarjottu palkkaa ja sen lisäksi on kehotettu syömään kaapeista, mitä mieli tekee. Joskus on jätetty rahaa pitsan tilaamiseen.

Minä en luvannut mitään palkkaa, eikä hän pyytänyt. Olisin tosiaan vienyt vanhemmilleni. Mutta pointti kaverin rahapulasta meni kaikilta ohi.

Ap

No jos se nyt jossain festareilla on kierrellyt niin tuskin sillä nyt rahapulaa on.

En tiedä kiersikö. Tais kattoo Netflixiä koko ajan..

Ap

Vierailija
22/36 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysitkö vuokraa asumisesta sen aikaa kun olit poissa?😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ei kissaa syönyt.

Tai saunanlauteita.

Vierailija
24/36 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kissavahdin pyytäjä lisäksi

antaa selkeät ohjeet eläinten hoitoon,

näyttää missä on kissanruoat,

hiekat, hiekkalapiot,

ja muut tarvikkeet,

näyttää eläinten lelut

ja kertoo mitä aktiviteettia eläimet kaipaavat,

kertoo kuinka paljon ruokaa annetaan

ja mihin aikaan

ja kuinka usein juomavesi vaihdetaan,

ja missä ja miten kissanhiekka vaihdetaan

ja mihin roskikseen kissankakka heitetään.

Ja jättää ohjeet paperilla kirjallisena pöydälle.

Sisältäen neuvot mihin ottaa yhteyttä hätätilanteessa (jos eläimelle sattuu jotain tai se pääsee vaikka karkaamaan).

Vierailija
25/36 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sauna ja parveke liittyy tähän kissanhoitoon?

Vierailija
26/36 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis enää en ota mitään ilmaisia kissavahteja, kun siitä näyttää olevan vain harmia. Toivottavasti ei ole rahapulassaan varastanut mitään. On kyllä tällä hetkellä työtön. Epäilen että täällä on majaillut joku toinenkin.

Ajattelin, että hän hyvää hyvyyttään haluaa olla avuksi, ja että minäkin sitten vastaavasti tarvittaessa autan.

Olis se nyt ollut pöljä ajatus että kaverille maksaisin esim 100e, kun voin vanhemmilleni viedä kissan koska vaan.

Ap

Vierailija
27/36 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun menen itse kaverin eläimiä vahtimaan, minulle on tarjottu palkkaa ja sen lisäksi on kehotettu syömään kaapeista, mitä mieli tekee. Joskus on jätetty rahaa pitsan tilaamiseen.

Minä en luvannut mitään palkkaa, eikä hän pyytänyt. Olisin tosiaan vienyt vanhemmilleni. Mutta pointti kaverin rahapulasta meni kaikilta ohi.

Ap

No jos se nyt jossain festareilla on kierrellyt niin tuskin sillä nyt rahapulaa on.

En tiedä kiersikö. Tais kattoo Netflixiä koko ajan..

Ap

No, jollei parin päivän ruokien syöminen sulle tuottanut isoa lovea kukkaroon, niin miksi tämä aloitus? Oliko sun mielestä täysin kohtuutonta siis, että kaveri söi sun parin päivän ruoat?

Vierailija
28/36 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kehtaisi edes pyytää ketään vahtimaan kissaani ilmaiseksi. Vähintään tarjoja ruuat tai muuta korvaukseksi.

Vierailija
29/36 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kaapista saa nimenomaan kahvia juoda. Vessapapereita ei kukaan vie kylään mukanaan. Runsailla tuliaisilla ei ole mitään tekemistä tämän kanssa, ei moni edes kaipaa runsain mitoin tulisia, yksi oikeasti kiva riittää.

Jos ei vaan soita ja pyydä vahtimaan kissoja, vaan kysyy ja sopii asiat niin ongelmia ei ole.

Vierailija
30/36 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap ei pyytänyt, vaan toinen tarjoutui, koska ajatteli saavansa etua asunnon sijainnin vuoksi, niin yhtä hyvin voi ajatella, että vahti kissaa korvauksena siitä, että sai asustella toisen asunnossa.

Vierailija
31/36 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko kissanhoitaja tällainen bodypositiivinen? 😁 Eikös se ole hyvä jos ne vanhat pussikeitot kelpas ja taas on kaapeissa tilaa? 👍

Vierailija
32/36 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän tarkkuutta nyt kommentointiin, ap ei ole pyytänyt kaveriaan kissanvahdiksi, vaan kaveri on itse ap:n mukaan tyrkyttävät apuaan.

Tosin, olen kyllä itsekin sitä mieltä, että kun ap on tuohon järjestelyyn suostunut, niin totta kai diiliin kuuluu myös tarjota vahdille täysi ylläpito sitten myös. Että todellakin, ensikerralla kannattaa viedä kissa suosiolla vanhemmille hoitoon.

Vierailija
33/36 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"...Mutta pointti kaverin rahapulasta meni kaikilta ohi.

Ap"

"...Ajattelin, että hän hyvää hyvyyttään haluaa olla avuksi, ja että minäkin sitten vastaavasti tarvittaessa autan.

Ap"

Jos kaveri on rahapulassa ja vahtii kissojasi, niin etkö sinäkin siis halunnut vähän auttaa ja tarjota ruoat??

Vierailija
34/36 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ruokaa oli vain päiväksi pariksi.

Sen nyt voisi hyvänen aika antaakin rahapulassa olevalle kaverille. Kavereille yleensä halutaan olla kivoja, kun kaveriksi häntä kutsut ja luotat niin, että kotiisi tulee asumaan.... vai eikö?

Vierailija
35/36 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sauna ja parveke liittyy tähän kissanhoitoon?

Tai se missä asuu?

Vierailija
36/36 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis enää en ota mitään ilmaisia kissavahteja, kun siitä näyttää olevan vain harmia. Toivottavasti ei ole rahapulassaan varastanut mitään. On kyllä tällä hetkellä työtön. Epäilen että täällä on majaillut joku toinenkin.

Ajattelin, että hän hyvää hyvyyttään haluaa olla avuksi, ja että minäkin sitten vastaavasti tarvittaessa autan.

Olis se nyt ollut pöljä ajatus että kaverille maksaisin esim 100e, kun voin vanhemmilleni viedä kissan koska vaan.

Ap

Jaa että lykkäät kissan vanhemmillesi? Tietenkään et oleta, että sinun pitäisi kustantaa tästä mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi