Onko kellään ahdistukseen lääkitystä?
Mitä lääkkeitä? Saitko avun?
Minä kokeilin yhtä SSRI lääkettä ja meinasin kuolla.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on toiminut Sandels A
Tuo on kaljaa. Ei viitsis pelleillä vaikean asian kustannuksella.
Essitalopraami ollut vuosia. Toimii. Propral myös käytössä ajoittain. Se tyynnyttää mm. sydämen sykettä.
Ahdistus. Maailman suurin ja ällöttävim skämmi. Lähinnä naiset uhreina. Lavastetaan ahdistus. Siis valehdellaan. Oikeasti ei ole sellaista. Vain älykkäille. Jotkut pervotvälkötykset rikolliset tietää jotain.
Ihmettele. syvästi sitä, että kun ei pelkkää kuvitelmaa, miten ihmeessä ei niin moni tiedä?
Jos ei tiedä kovin hyvin ei vo viedä asioita eteenpäin.
Ensin siis lavastus, rikokset . Sitten lääkitään ja sitten tuleekin jo sivuoireita lääkityksestä.
Monet ei tajua mitään, kun ei tiedä mistä kaikki alkoi
Hyi helvetti sentään. Pahoin pelkään että oikeassa ja viittaan nyt vuosikymmeniä takaisin juttuihin. Yöks! Rikollisten pervojen hommaa. .
Mikä helvetti siinä essitalopraamissa on että sitä syötetään ihmisille kuin jotakin vitamiinia? Puolet kansasta ihan saamarin zombieta ja tota paskaa vaan syötetään?
Vierailija kirjoitti:
Essitalopraami ollut vuosia. Toimii. Propral myös käytössä ajoittain. Se tyynnyttää mm. sydämen sykettä.
Mulla oli Sertalin, ahdistus satakertaistui, ja tuli muitakin kamalia sivuoireita, oli lopetettava. Ap.
Tarviit vain seksuaalista häirintää. Joku voi toteuttaa jopa etänä niin johan ahdistus loppuu. Ei mun neuvo mutta jotkut pervot väittää noin. Varo vaan, Voivat järjestää sulle seksuaali hoitoja kysymättäkin. Laitonta mutta pervot keksii keinot, Naisetkin voi toteuttaa rikoksua terveydenhuollossa. Jopa lääkärit. Varo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli Sertalin, ahdistus satakertaistui, ja tuli muitakin kamalia sivuoireita, oli lopetettava. Ap.
Minulla on sertralin. Aloitusvaiheessa tosiaan meinasi järki lähteä ja makasin sängyssä paniikissa viikon, rintaa puristi ja oksetti myös. Sitten alkoi helpottaa ja nyt siitä on vuosi ja voin hyvin.
Ne oireet on hirveitä mutta ne kannattaa yrittää taistella läpi, koska elimistö sopeutuu lopulta ja sitten lääke alkaa auttaa. Sen voi ajatella vaikka niin että ne aloitusoireet todistaa että jotain tapahtuu. Tietenkin jos ei mene muutamassa viikossa/kuukaudessa ohi tai ala auttaa niin sitten kokeilee jotain muuta.
Menet sairaalaan sektion takia mutta joku on päättänyt että tarvitset seksuaalihoitoja ja toteuttaa jotain tällaista sektion yhteydessä?
Rikollista kyllä mutta Suomessa täysin mahdollista ilmeisedti. Hilpeää mutta järkytyäväö. No joskus luulee vielä totuudet.
Vierailija kirjoitti:
Menet sairaalaan sektion takia mutta joku on päättänyt että tarvitset seksuaalihoitoja ja toteuttaa jotain tällaista sektion yhteydessä?
Rikollista kyllä mutta Suomessa täysin mahdollista ilmeisedti. Hilpeää mutta järkytyäväö. No joskus luulee vielä totuudet.
Ootko aineissa vai psykoosissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on sertralin. Aloitusvaiheessa tosiaan meinasi järki lähteä ja makasin sängyssä paniikissa viikon, rintaa puristi ja oksetti myös. Sitten alkoi helpottaa ja nyt siitä on vuosi ja voin hyvin.
Ne oireet on hirveitä mutta ne kannattaa yrittää taistella läpi, koska elimistö sopeutuu lopulta ja sitten lääke alkaa auttaa. Sen voi ajatella vaikka niin että ne aloitusoireet todistaa että jotain tapahtuu. Tietenkin jos ei mene muutamassa viikossa/kuukaudessa ohi tai ala auttaa niin sitten kokeilee jotain muuta.
Yritin kuukauden, en kestänyt. Ap
Opaa käytän ahdistukseen, hyvin toimii.
Voi mennä ihan ohi, kun ei tiedä ap:n ikää. Mutta jos osuu haarukkaan 40 tai yli, niin mulla auttoi eniten eatrogeeni.
Obamax on auttanut. Sitä vaan ei helpolla kirjoiteta.
Alprox auttoi myös. Vaikea saada lääkäriltä.
Ei ole mitään lääkitystä. Ahdistuksen ja paniikin oireet ovat kohdallani pahentuneet kuitenkin pahentuneet ajan kuluessa paljon ja tämä on jatkuvaa, kai melkein päivittäistä ja kroonistunutta. Tähänhän ei mikään auta, enkä ole saanut näistä erillisiä diagnoosejakaan. Sen sijaan olen saanut autisminkirjon diagnoosin ja ahdistus ja paniikki ovat toki keskeisiä ja yleisiä tähän liittyviä oireita muutenkin. Lisäksi elämäni on ollut hyvin vaikea ja on tapahtunut kaikkea muutenkin, siis jo ilman autismia ahdistukselle ja paniikille altistavaa. Jouduin myös elämään erittäin kuormittavaa elämää kuormittavissa olosuhteissa. Tiedän siis syyt oireilulle, enkä varsinaisesti lääkkeitä kaipaa, vaan muutosta mm. elinolosuhteisiin voidakseni paremmin. En kuitenkaan pysty tähän muutokseen yksin kun olen juurikin mm. autisti ja köyhä työtön, muutakin on taustalla. En saa mitään apua mihinkään, joten tilanne on se mikä se on. Voin niin huonosti, että se pelottaa jo itseänikin. Se ei kuitenkaan kiinnosta ketään kun mitään apua ei ole tarjolla. Olen siis yrittänyt hakea apua.
Vierailija kirjoitti:
Obamax on auttanut. Sitä vaan ei helpolla kirjoiteta.
Alprox auttoi myös. Vaikea saada lääkäriltä.
Mikä on Obamax ?
Mulla on yleistynyt ahdistuneisuushäiriö. Aikanaan kokeiltiin ssri-lääkkeitä mutta eivät auttaneet yhtään. Kävin parin vuoden kognitiivisen psykoterapian, josta oli apua. Sen lisäksi mulla on Oxamin-resepti 30 kpl joka uusitaan julkisella korkeintaan kahdesti vuodessa eli periaatteessa voin syödä noin yhden tabletin viikossa. Otan sen vain, jos on jotain todella stressaavaa tai ahdistavaa menossa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään lääkitystä. Ahdistuksen ja paniikin oireet ovat kohdallani pahentuneet kuitenkin pahentuneet ajan kuluessa paljon ja tämä on jatkuvaa, kai melkein päivittäistä ja kroonistunutta. Tähänhän ei mikään auta, enkä ole saanut näistä erillisiä diagnoosejakaan. Sen sijaan olen saanut autisminkirjon diagnoosin ja ahdistus ja paniikki ovat toki keskeisiä ja yleisiä tähän liittyviä oireita muutenkin. Lisäksi elämäni on ollut hyvin vaikea ja on tapahtunut kaikkea muutenkin, siis jo ilman autismia ahdistukselle ja paniikille altistavaa. Jouduin myös elämään erittäin kuormittavaa elämää kuormittavissa olosuhteissa. Tiedän siis syyt oireilulle, enkä varsinaisesti lääkkeitä kaipaa, vaan muutosta mm. elinolosuhteisiin voidakseni paremmin. En kuitenkaan pysty tähän muutokseen yksin kun olen juurikin mm. autisti ja köyhä työtön, muutakin on taustalla. En saa mitään apua mihinkään, joten tilanne on se mikä se on. Voin niin huonosti, että
Niin, ja yritän hoitaa oireitani mm. syömällä ja istumalla pimeässä vessassa. Tietenkään nämä eivät oikeasti auta. Riskini erilaisiin riippuvuuksiin on ilmeisen suuri ja siksi pysynkin monista asioista erossa. Kuitenkin kärsin sitten suurista ongelmista syömisen kanssa.
Mulla on toiminut Sandels A