Miksei näitä Meghan-uutisia uutisoida niin päin, että Meghan toimii laillisesti, hovi nillittää vänelle kaikesta?
Ei ummarra. Minun mielestäni noiden hovin "sääntöjen" pitäisi olla painavampia, jotta niiden mukaan voitaisiin uutinen kirjoittaa. Eli ehdottomia, ja rikkurille jokin rangaistus ja seuraus, ellei noudata niitä.
Mitä järkeä on uutisoida paheksunnasta, jolla ei näytä olevan mitään voimaa mihinkään?
En siis tarkoita, että kannattaisin hovin tapojen polkemista, hämmästelen vain, että miksi niiden rikkomisesta ei seuraa oikeasti mitään? Ja jos näin on, niin minkä takia näistä vuodetaan lehtiin? Eivät sentään kai virallisestikin valita asiasta? Ja jos vuotoja tulee, miten niiden antajiakaan ei etsitä ja eroteta?
Niin minä tekisin, jos joku ei tottelisi määräyksiäni hovissa. Siitä EI SAISI valittaa julkisuuteen, jos rangaistuksiakaan ei olisi.
Ja minä vain vastasin lainaamaani kommenttiin, en siis ajatellutkaan asiaa poliittisista näkökulmista. Ja kun kansa maksaa, on se oikeutettu paheksumaankin.
Ja mitä tälläkin palstalla on linkkejä nähty, on paheksuttu hovissa törsäilyä. Rouva Susseksi on ollut otsikoissa, ja onhan noita ökykolttuja tämän tästä nähty.
Nyt sitten alkaa se maailmanparannus ja mikähän poliittinen agenda sillä onkaan suunnitteilla. Pikku hiiri, jolla on suuruudenhullut suunnitelmat ja ennen kaikkea kuvitelmat. Michelle Obamakin antoi reppanalle neuvoja lapsen hoitoon, eli säälii. Jos pitäisi tasa-arvoisena, ei jakelisi mitään "nauti äitiydestäsi" -ohjeistusta tai muuta itsestään selvää, onhan asianomainen itse jo kohta nelikymppinen ja eronnutkin.