Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei näitä Meghan-uutisia uutisoida niin päin, että Meghan toimii laillisesti, hovi nillittää vänelle kaikesta?

Vierailija
30.07.2019 |

Ei ummarra. Minun mielestäni noiden hovin "sääntöjen" pitäisi olla painavampia, jotta niiden mukaan voitaisiin uutinen kirjoittaa. Eli ehdottomia, ja rikkurille jokin rangaistus ja seuraus, ellei noudata niitä.
Mitä järkeä on uutisoida paheksunnasta, jolla ei näytä olevan mitään voimaa mihinkään?
En siis tarkoita, että kannattaisin hovin tapojen polkemista, hämmästelen vain, että miksi niiden rikkomisesta ei seuraa oikeasti mitään? Ja jos näin on, niin minkä takia näistä vuodetaan lehtiin? Eivät sentään kai virallisestikin valita asiasta? Ja jos vuotoja tulee, miten niiden antajiakaan ei etsitä ja eroteta?
Niin minä tekisin, jos joku ei tottelisi määräyksiäni hovissa. Siitä EI SAISI valittaa julkisuuteen, jos rangaistuksiakaan ei olisi.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se enää kauan kestä. Kun Charlesista tulee kuningas, hovi tekee valtavan loikan nykyaikaan.

Kansaa on kuunneltava, vaikka kuinka haluttais loikkia. Britit osaavat olla aika vihamielistä joukkoa, jos loikataan kurinalaisesta puritaanisuudesta moderniin törsäilyyn ja filmitähti alkaa sooloilla vapautuneesti, luullen voivansa tehdä mitä huvittaa, haistatellen hovin etiketille pitkät paskat.

Varmaankin kivaa; rahaa ois millä mällätä, mutta joku jakaa sitä pienin palasin ja määrää mihin se käytetään :D

Tämä oma aktivoitumiseni ei liittynyt törsäilyyn (onko hovista kritisoitu muka sitä?) vaan politisoitumiseen. En nyt tajua, ettäjos se politisoitumiseksi edes häivähdyksen tulkittavissa oleva toiminta on ok, niin miksi sitä paheksutaan? Ja toisaalta, jos se ei ole (HOVIN MIELESTÄ) ok, niin miksi sitä saa tapahtua silti? Uutinen ei ole tyyliin "kansa paheksuu" vaan HOVI. Mitä ihmettä? Aivan sama kuin itse riekkuisin kaupungilla punaisissa alushousuissa ilman housuja JA seuraavaksi tiedottaisin sen olleen väärin.

Ap

Ja minä vain vastasin lainaamaani kommenttiin, en siis ajatellutkaan asiaa poliittisista näkökulmista. Ja kun kansa maksaa, on se oikeutettu paheksumaankin.

Ja mitä tälläkin palstalla on linkkejä nähty, on paheksuttu hovissa törsäilyä. Rouva Susseksi on ollut otsikoissa, ja onhan noita ökykolttuja tämän tästä nähty.

Nyt sitten alkaa se maailmanparannus ja mikähän poliittinen agenda sillä onkaan suunnitteilla. Pikku hiiri, jolla on suuruudenhullut suunnitelmat ja ennen kaikkea kuvitelmat. Michelle Obamakin antoi reppanalle neuvoja lapsen hoitoon, eli säälii. Jos pitäisi tasa-arvoisena, ei jakelisi mitään "nauti äitiydestäsi" -ohjeistusta tai muuta itsestään selvää, onhan asianomainen itse jo kohta nelikymppinen ja eronnutkin.

Vierailija
22/22 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi "jätti" projekti ;) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi