Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, miksi suhteessa ei haluta?

Vierailija
30.07.2019 |

Nettikeskusteluja seuranneena tuntuu olevan jopa kansantauti tuo aikuisten, pitkässä suihteessa olevien naisten haluttomuus. Kun on lapsia, yhteisiä vuosia takana yksi jos toinenkin ja ikää 35+, niin ei vaan haluta seksiä.

Nainen, kerro oma näkökulmasi asiaan. Miksi ei petipuuhat enää kiinnosta? Miksi et halua edes miestä miellyttääksesi puuhailla hetken? Onko asia todella niin vastemilistä?

Ja jatkokysymys; te, joiden miehellä on jotain fetissejä (esim. alistetuksi tuleminen, jalat, sukkahousut, latex-asut jne), miten suhtaudutte näihin? Monella mihellä on se tilanne, että vaimo kotona ei halua kuullakkaan näistä fetisseistä, joten he vierailevat ammttidominan luona. Miehen ajatus olisi, että jos oma vaimo suostuisi vähän leikkimään mukana, vaikka ei oma juttu olisikaan, mies olisi sen jälkeen onnellinen ja kiltti kuin koiranpentu.

Eli; pihtaava nainen, miksi pihtaat? Varattu ukkomies on seksityöntekijöiden yleisin asiakas. He käyvät hupakolla kun vaimo ei anna, pahimmassa tapauksessa edes läheisyyttä. Tämä on epidemia. Mistä se johtuu?

Kommentit (101)

Vierailija
21/101 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

VÄSYTTÄÄ. Tehkää tekin jotain kotitöitä, niin jää energiaa. Naurettavaa vaatia yhtään mitään sen jälkeen kun kotiorja on tehnyt työt.

Vierailija
22/101 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteys puuttuu, siksi ei huvita. Sooloilen kyllä välillä hyvinkin aktiivisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/101 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei huvita, koska mies on hyvin sub ja niin olen itsekin. Eli en koskaan saa sellaista seksiä kuin itse kaipaisin. Alkuvuosina "hoitelin" miestä kyllä dommena, mutta kun se vuosien jälkeenkin oli täysin yksipuolista, niin ei sekään enää huvita. Eli lyhyesti: seksi on mulle huonoa, eikä kymmenistä keskusteluista huolimatta ole parantunut. 

Kukaan nainen ei kirjoita noin...mitä ne jon-net saa naisena esiintymisestä?

Mitä nyt helvettiä. En tiedä pitäisko tuosta loukkaantua vai pitää sua vaan helvetin tyhmänä. Onko niin hirveä ajatus että seksi loppuu vaan ihan siitä syystä ettei se tyydytä naista?!

Vierailija
24/101 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei ole tarpeeksi haluttava, jossain vaiheessa rupeaa ällöttämään oikein kunnolla.

Vierailija
25/101 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin ja paljon, mutta tulin vuosikausia torjutuksi, joten halut ovat hiipuneet. Helpompi näin.

Vierailija
26/101 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei ole tarpeeksi haluttava, jossain vaiheessa rupeaa ällöttämään oikein kunnolla.

Ja aloit sellaisen kanssa miksi?

Vierailija
27/101 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun seksuaalisen mielenkiintoni herättää dominantti mies, joten jos mies haluaa alistua, on hän täysin väärä kumppani minulle. Subi on subi, ei sille mitään voi.

Itse tein vain yhden lapsen, koska lapsen saaminen lopetti halut lapsen isää kohtaan. Iäksi. En tiedä mistä tämä johtuu. Erosimme muista syistä, mutta synnytyksen jälkeen emme koskaan olleet enää silleen. 

En halunnut riskeerata tulevaa parisuhdetta, koska halusin mieluummin miehen, kuin lisää lapsia. Eli en pysty tuollaisen pikkulapsiperheen haluttomuuksia arvioimaan. 

Sen sanon omasta kohdalta että mikä johtaa halujen putoamiseen. Se että mies ei näytä silmissäni mieheltä, ja tämä ei ole ulkonäöllinen, vaan henkinen asia. Ruikuttava itsesäälissä pyörivä katkera mies on epähaluttava. Jokaiselle tulee huonompia kausia, jolloin itsevarmuus ei ehkä ole huipussaan. Tällöin en halua miestäni juurikaan, mutta tilanne korjaantuu kun asiat palaavat uomiinsa taas. Jos mieheni masentuisi ja alkaisi vain makaamaan sohvalla ja itkeskelemään, niin en haluaisi häntä ollenkaan. Toivottavasti näin ei käy. Jos käy, niin olen kyllä valmis odottelemaan taas sitä parempaa aikaa, mutta en loppuelämääni.

Vierailija
28/101 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä vaiheessa huomasin, että seksistä oli tullut kotityö toisten joukossa. Mies odotteli sängyssä ja huuteli meneekö vielä pitkään, minä vastasin, että ripustan ensin pyykin, tyhjennän tiskikoneen ja tulen sitten. Miehen vastaus ällistytti. Hän sanoi, että etkö voi tehdä noita sitten jälkeen. S**tana, olisi itse tullut kaveriksi, kun kyseessä ei tuon isommat hommat olleet. Sillä kertaa tyhjensin koneet hyyyyvin hitaasti ja huolellisesti, mies ehtikin nukahtaa minua odottaessaan.

Seurusteluaikoina seksi kiinnosti ja sitä ehti ja jaksoi harrastaa ihan eri tavalla, kun asuttiin erillään. Kahdestaan asuessakin aikaa oli ihan eri tavalla mitä ennen lapsia. Miehen kyvyttömyys ottaa vastuunsa arjessa latisti omia halujani, mies tuntui vaativan paljon enemmän mitä häneltä sain.

Vierailija
29/101 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paljon kiinnosta puuhailla, kun teini valvoo viereisessä huoneessa. Siinäpä syy pääasiallisesti. N45

Vierailija
30/101 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai haluttaa, mutta meill äon miehen kanssa eriävä näkemys siitä mitä se haluttaminen on. Mulle riittää 2-3 kertaa viikossa. Mies haluaa joka päivä. Mä en jaksa joka päivä, alapää ei kestä vaan tulee kipeäksi. Miehen mukaan meillä on liian harvoin ja minun mielestä liian usein jos mennään miehen kerran päivässä tahtia.

En halua olla kassientyhjennyskolo. Mitä mies saa siitä että nainen velvollisuudesta avaa sakset ja miettii toimituksen ajan seuraavan päivän kauppalistaa?

Eilen en esimerkiksi illalla halunnut ja kerroin sen kauniisti miehelle. Mies suuttui ja poistui sängystä, piti mykkäkoulua vessassa tovin ja aamupalalla ei myöskään puhunut minulle mitään. Arvaaa tekeekö mieli yhtään enempää kun tietää että mies suuttuu jos en anna velvollisuudestakaan?

N42v

Vierailija
31/101 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluttaa, mutta mies on pihtari. Kaksi kertaa viikossa riittää hänelle.

Vierailija
32/101 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai haluttaa, mutta meill äon miehen kanssa eriävä näkemys siitä mitä se haluttaminen on. Mulle riittää 2-3 kertaa viikossa. Mies haluaa joka päivä. Mä en jaksa joka päivä, alapää ei kestä vaan tulee kipeäksi. Miehen mukaan meillä on liian harvoin ja minun mielestä liian usein jos mennään miehen kerran päivässä tahtia.

En halua olla kassientyhjennyskolo. Mitä mies saa siitä että nainen velvollisuudesta avaa sakset ja miettii toimituksen ajan seuraavan päivän kauppalistaa?

Eilen en esimerkiksi illalla halunnut ja kerroin sen kauniisti miehelle. Mies suuttui ja poistui sängystä, piti mykkäkoulua vessassa tovin ja aamupalalla ei myöskään puhunut minulle mitään. Arvaaa tekeekö mieli yhtään enempää kun tietää että mies suuttuu jos en anna velvollisuudestakaan?

N42v

No huh! Mun mies sanoo aina että hänellä on kaksi tervettä kättä, että ei ole tarkoitus pitää minua minään masturbaattorina.

Vierailija
33/101 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen vain toisen mieliksi seksi ei herätä mitään haluja. Seksin pitää olla intohimoista ja sellaista, jossa molempien mieltymykset kohtaavat ilman kompromisseja. Ei lopahda halut, kun näin on suhteessa.

Vierailija
34/101 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, meillä on kyllä mies se jota ei petipuuhat kiinnosta... Aina on väsymys, vatsa täynnä, vatsa tyhjä, kylmä, kuuma tai muuten vaan huono aika seksille.

Vierailija
35/101 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedän mieluummin pienet kännit. Aina löytyy syy: huono päivä, hyvä päivä, ilo, suru, juhla, arki,... Olen myös estoinen, enkä saa orgasmia muuten kuin itse klitoristani hieromalla, eikä siihen miestä tarvita. Lapsetkin on jo isoja ja miehen ostama auto, vene ja omakotitalo löytyy myös. Noutajaa ei tosin ole.

Vierailija
36/101 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 40, suhdetta takana 15 vuotta ja edelleen tekee mieli kolmisen kertaa viikossa. Joskus kolme kertaa päivässä.

Mutta meillä osuukin halut yksiin eikä tarvitse ruveta pelleilemään sukkahousujen tai kumisaappaiden kanssa toisen ällitysten takia. Ei tulisi mieleenikään tehdä mitään mistä en kiihotu vain siksi että toinen on pervo. Itse asiassa en edes olisi sellaisen miehen kanssa. Jos mies pyytäisi saada piiskaa, antaisin kyllä ja siihen malliin että ymmärtäisi olla pyytämättä toiste. Fetisistien kannattaa valita kumppani, jolla on se sama fetissi.

Toinen syy miksi seksi maistuu on se, että mieheni ei koskaan vonkaa. MIKÄÄN ei ole niin suuri turn off kuin vonkaava mies. Hyi helvetti. Jos mies on niin luuseri ettei saa minua syttymään, miten se kuvittelee että "antaisin" kun se ruikuttaa kuin kakara tai koiranpentu?

Vierailija
37/101 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, meillä on kyllä mies se jota ei petipuuhat kiinnosta... Aina on väsymys, vatsa täynnä, vatsa tyhjä, kylmä, kuuma tai muuten vaan huono aika seksille.

Sama täällä. Ja nuo oireetkin tismalleen samat.

Vierailija
38/101 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pihtasi 5 v, revi siitä

Vierailija
39/101 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdessä vaiheessa huomasin, että seksistä oli tullut kotityö toisten joukossa. Mies odotteli sängyssä ja huuteli meneekö vielä pitkään, minä vastasin, että ripustan ensin pyykin, tyhjennän tiskikoneen ja tulen sitten. Miehen vastaus ällistytti. Hän sanoi, että etkö voi tehdä noita sitten jälkeen. S**tana, olisi itse tullut kaveriksi, kun kyseessä ei tuon isommat hommat olleet. Sillä kertaa tyhjensin koneet hyyyyvin hitaasti ja huolellisesti, mies ehtikin nukahtaa minua odottaessaan.

Jessus, mikä sika! En katselisi tuollaista kovin pitkään. 

Vierailija
40/101 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seksi katoaa tai siitä tulee pakkopullaa, on puoliso silloin väärä, näin karkeasti yleistettynä. Seksuaalisten tarpeiden kohtaamattomuus rasittaa suhdetta ja ajaa sen kriisiin ennen pitkää. Siinä vaiheessa pitää vain miettiä mitä on valmis tekemään asian eteen. Ja jos näistä asioista ei ole heti suhteen alussa keskusteltu, ei niistä keskustella luontevasti myöhemminkään. Luulisin, että naisten osalta ei kyse ole pihtailusta vaan siitä, että kotona asuu perhe johon kuuluu lapset ja se mies joka kohtelee vaimoaan omana äitinään. Naiseus katoaa, halut hipuu ja suorittaminen jatkuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi