Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, joiden pitäisi varata lääkäriaika, mutta pelottaa? Ja sitä vaan lykkää ja lykkää ja lykkää....

Vierailija
30.07.2019 |

syke nousee, kun vaan miettii... en pelkää itse tutkimuksia, kipuja tm. mutta mahdollisia löydöksiä ja huonoja uutisia.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja se helpotus, kun siellä sitten saa käytyä. Sen ajatuksen voimin.

Vierailija
2/16 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt just varasin ajan jota oon pitkään lykännyt...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla huomenna kaksi eri lekuriaikaa, joita lykännyt. Menköön nyt kerralla ja tulkoon mitä tulee.

Vierailija
4/16 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Ei sitä lääkäriä kiinnosta vit-tuakaan sun ongelmat, se on sen työtä. Mieluummin kärsit ja pahennat tilannettasi? Idiootti!

Vierailija
5/16 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

??????  Kuka sen lääkärin kiinnostuksesta tässä on edes puhunut....... Ja itse olet.

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Ei sitä lääkäriä kiinnosta vit-tuakaan sun ongelmat, se on sen työtä. Mieluummin kärsit ja pahennat tilannettasi? Idiootti!

Vierailija
6/16 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on joku vajukki?

Vierailija
7/16 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ennen tuollainen, sitten aloin pelkäämään sitä katumusta joka tulee, jos on vaikka joku syöpä joka olisi ollut parannettavissa jos olisi käynyt silloin alun perin.

Vierailija
8/16 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks sä et :'D

Vierailija kirjoitti:

Ap on joku vajukki?

Vierailija
9/16 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ei oikeasti kannata lykätä. Töissä joskus näkee näitä, jotka ovat vain työntäneet oireet taka-alalle ja pahimmillaan sitten syöpä on ehtinyt levitä jo peruuttamattomasti kun nopeammalla hoitoon pääsyllä olisivat ehkä voineet pelastua. Lohdutonta kun sitten sellainen ihminen itkee, että miksi hän ei mennyt tutkimuksiin vaan viivytteli vain.

Vierailija
10/16 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, ei oikeasti kannata lykätä. Töissä joskus näkee näitä, jotka ovat vain työntäneet oireet taka-alalle ja pahimmillaan sitten syöpä on ehtinyt levitä jo peruuttamattomasti kun nopeammalla hoitoon pääsyllä olisivat ehkä voineet pelastua. Lohdutonta kun sitten sellainen ihminen itkee, että miksi hän ei mennyt tutkimuksiin vaan viivytteli vain.

Kun tarpeeksi lykkää, ei tarvitse mennä. Kyllä vika ruumiinavauksessa selviää.

Vierailija
11/16 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas pelkään sitä, että menen lääkärille turhaan ja vaivaan toisen aikaa. Lääkärimaksuihin saan toimeentulotukea, eli AV:n mukaan olen yhteiskunnan pohjasakkaa. Ei sitä voi kovin ylpeydellä mennä lääkäriin, kun ei ole "ansainnut" hoitoa. Joskus lääkäriin mennessä pelkään jopa enemmän, ettei mitään paljastukaan, kuin että paljastuisi. Tietystikään en mitään vakavaa vaivaa halua, ja jos sellaista epäiltäisiin, niin olisin helpottunut, ettei sitä ole. Silti hävettäisi kaikki vaiva, mitä olen muille aiheuttanut, kun joutuivat tutkimaan.

Vierailija
12/16 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho. Tää on kyllä yllättävä näkökulma... eikös se ole sen lääkärissä käynnin paras tuotos itselle ja yhteiskunnalle, että ei mitään jatkohoidettavaa (maksavaa sellaista) löydy...

Vierailija kirjoitti:

Minä taas pelkään sitä, että menen lääkärille turhaan ja vaivaan toisen aikaa. Lääkärimaksuihin saan toimeentulotukea, eli AV:n mukaan olen yhteiskunnan pohjasakkaa. Ei sitä voi kovin ylpeydellä mennä lääkäriin, kun ei ole "ansainnut" hoitoa. Joskus lääkäriin mennessä pelkään jopa enemmän, ettei mitään paljastukaan, kuin että paljastuisi. Tietystikään en mitään vakavaa vaivaa halua, ja jos sellaista epäiltäisiin, niin olisin helpottunut, ettei sitä ole. Silti hävettäisi kaikki vaiva, mitä olen muille aiheuttanut, kun joutuivat tutkimaan.

Vierailija
13/16 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan . Kävin jalkakivun takia jo kerran, se johtuu kuulemma iästä ja nivelrikosta. Nyt on hemmetin kipeä ja soitin kerran, käskettiin odottaa muutama päivä. Nyt se on taas tosi kipeä levossakin ja en millään jaksaisi enää soitella.  Eikä ole kunnallisesta puolesta muuten sitetn kysymys. 

Vierailija
14/16 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho. Tää on kyllä yllättävä näkökulma... eikös se ole sen lääkärissä käynnin paras tuotos itselle ja yhteiskunnalle, että ei mitään jatkohoidettavaa (maksavaa sellaista) löydy...

Vierailija kirjoitti:

No, ehkä pelkoni on se, ettei oteta vakavasti vaan pidetään liioittelevana terveenä ihmisenä, joka muuten vain pitää itseään niin tärkeänä, että jokin mitättömyyskin on selvitettävä muiden rahoilla. (Vaikka enhän minä voi etukäteen tietää, onko kyseessä mitätön asia.) Jos jotain hoitoa vaativaa paljastuu, niin vaikka se maksaisikin yhteiskunnalle enemmän, otettaisiin ihminen kuitenkin vakavasti.

Vierailija
15/16 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kärsin puoli vuotta epämääräsistä vaihtelevista vatsaoireista ja välillä pelkäsin pahinta, enkä halunnut mennä kuulemaan tuomiota ja välillä pelkäsin, että mitään ei olekaan varsinaisesti vialla ja tuhlaan lääkärin aikaa ja vaikutan typerältä. Onneksi lopulta menin ja sainkin diagnoosin ja loppuelämäksi lääkityksen. Nyt oireettomana mietin vaan miks en mennyt aikaisemmin.

Vierailija
16/16 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun muistutit, tilasin heti kontrolliajan lääkärille. Tuppaa puhtaasti unohtumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän