Julkkis jolla on karismaa?
Kommentit (89)
Tauno Palo. Hänen jälkeensä ei ole Suomessa ketään julkkista jolla olisi yhtä paljon karismaa kuin ihanalla Taunolla <3
Mammat varmaan luulee olevansa itse niin karismarikkaita, kun alapeukuttaneet ilmiselviäkin nimiä.
Toki jos rimana että yhellä miljoonasta on sitä, niin sitten ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Sauli Niinistö. Harvinaisen inhimilliset arvot omaava kokoomuslainen. Teki vaikutuksen kun alensi omaa palkkaansa ja paheksui Portugalin varakkaita veropakolaisia. Ovat Jennin kanssa todella hienostunut ja viehättävä pari.
Olen vasemmistolainen, mutta samaa mieltä kanssasi presidenttiparista. Niinistö on todella hyvä johtaja ja maltillinen, mutta suorasanainen presidentti, ja hän hoitaa Venäjän suhteita loistavasti. Venäjällä arvostetaan Niinistön suoraa puhetta, mutta myös sitä, että hän näkee Venäjän paikan suurvaltana ja puhuu venäläisille kunnioituksella. Eri mieltä voi olla väheksymättä, ja neuvotteluissa pärjää, kun pyrkii ymmärtämään vastapuolta. Haukio on edustava ja hillitty, ja hänellä on oma elämänsä presidentin rinnalla.
Mä käsittäisin karisman niin, että ihmisestä huokuu itseluottamusta ja varmuutta sosiaalisissa tilanteissa sillä tavalla, että hänen lähellään oleville ihmisille tulee luottavainen, hyvä olo. Eli hän ikään kuin hehkuu ulospäin sellaista rauhaa ja hyväksyntää ilman, että hänen tarvitsee erikseen sitä ilmaista. Toki myös hyvät sosiaaliset taidot pitää olla muutenkin.
Miten muut ajattelisitte?
Ja oma vastaukseni on kyllä ehdottomasti Snoop Dogg ;D siinä on niin chilli äijä ettei toista.
Vierailija kirjoitti:
Mä käsittäisin karisman niin, että ihmisestä huokuu itseluottamusta ja varmuutta sosiaalisissa tilanteissa sillä tavalla, että hänen lähellään oleville ihmisille tulee luottavainen, hyvä olo. Eli hän ikään kuin hehkuu ulospäin sellaista rauhaa ja hyväksyntää ilman, että hänen tarvitsee erikseen sitä ilmaista. Toki myös hyvät sosiaaliset taidot pitää olla muutenkin.
Miten muut ajattelisitte?
Ja oma vastaukseni on kyllä ehdottomasti Snoop Dogg ;D siinä on niin chilli äijä ettei toista.
Snoop D.O. Double G, kyllä
Onhan Jari Sarasvuolla jotain karismaa. Ihmettelen ekaa sivua. Peukkumaisterit käyny taas paikalla.
Eikä muutenkaan pidä sekottaa siihen, jos ei vaan pidä jostain.