Julkkis jolla on karismaa?
Kommentit (89)
Todella harvalla on karismaa. Mutta nähtyäni kadulla Paula Koivuniemen tajusin hänessä olevan sitä jotakin mitä muissa ei ole. Joku heitti Ilkka Kanervan ja siitäkin olen samaa mieltä. Sarasniemi ja Monroe voisi myös olla listallani.
Vierailija kirjoitti:
Todella harvalla on karismaa. Mutta nähtyäni kadulla Paula Koivuniemen tajusin hänessä olevan sitä jotakin mitä muissa ei ole. Joku heitti Ilkka Kanervan ja siitäkin olen samaa mieltä. Sarasniemi ja Monroe voisi myös olla listallani.
Joo, ei todellakaan ole jokaisella tuota ominaisuutta. Mutta niistä joilla on, sen kyllä huomaa heti. Tein muuten saman havainnon vastaavassa tilanteessa Antti Tuiskusta. Todella karismaattinen.
Paula Koivuniemi on kyllä karismaattinen. Kerran katselin, kun oli Ilen kanssa kauppatorilla, ja hyvin pienestä koostaan ja siroudestaan huolimatta hänessä on sitä jotakin.
Michael Monroe, todellakin, voisin tuijotella sitä vaikka koko päivän.
Näyttelijä Kari Heiskanen vetoaa myös, miehekäs, oisko ihan jo alfa? :D
Pelle Miljoona ja Tumppi Varonen ovat hyvin karismaattisia.
Suomalaisista Ville Valo tulee ensimmäisenä mieleen.
Martti Suosalo. Olen nähnyt hänet yksinään teatterin lavalla ja hän huokui sellaista puhdasta läsnäoloa ja karismaa, että huh huh sentään.
Michael Monroe on hyvin voimakkaasti läsnäoleva ja antaa keikoilla kaikkensa, hänetkin laskisin karismaattisten joukkoon.
Esko Salminen huokuu rauhaa ja karismaa, onhan hän Tauno Palon (salattu) poika.
Vierailija kirjoitti:
Jussi Halla-aho.
Jussi 😍😚😙
Tuo video ei näy mitähän siinä oli?
Onko karisma teistä sitä että ihmisen olemus valaisee/täyttää koko tilan, hänet huomataan, johtaja-tyyppi. Vai miten käsitätte karisman?
Hande Nurmio,Tommi Korpela ja Vesa Vierikko
Vierailija kirjoitti:
Onko karisma teistä sitä että ihmisen olemus valaisee/täyttää koko tilan, hänet huomataan, johtaja-tyyppi. Vai miten käsitätte karisman?
Ei ole aina johtajatyyppi. Se karisma ansaitaan, johtajuutta ei.
Sauli Niinistö. Kun hän aukaisee suunsa niin tekee mieli kuunnella.
Paula Vesala. Hämmentävän taitava ja vaatimattomasti karismaattinen
Vierailija kirjoitti:
Eero Paloheimo
Ehdoton ykkönen tässä porukassa!
toinen
Saara Aalto.