Mies, mistä hinnasta antaisit takamusta miehelle?
Oletko koskaan miettinyt, miltä se tuntuu, kun mies työntää parrua sinuun?
Kommentit (60)
Jos mies olisi nuori, karvaton, naisellinen ja meikattu femboy niin voisin antaa ihan ilmaiseksi. Kumilla toki.
PIDÄN ITSEÄNI TÄYSIN HETERONA.
Jos olisi varmaa, että
-kukaan ei saa tietää
-panija on terve
-kalu on normaalikokoinen, eikä mikään 10 senttiä paksu
niin ihan mielenkiinnosta voisin kokeilla. miehet ei kiinnosta millään lailla, mutta se fyysinen tuntemus olisi jännä tuntea. seksiä kun on monessa muodossa tullut harrastettua, niin tuo olisi kuitenkin jotain uutta.
sanotaan noilla alun reunaehdoilla vaikkapa 200 euroa.
Aivan ilmaiSeksi kunhan vain sitä löytäisi sopivan kaverin jonka kanssa sitä kokeilla :)
Kunnon liukkarilla ja kondomilla varustettuna joku 500€ vois jo onnistua. Jos ei ole törkeän iso.
olen vanhan liiton hetero.toiminta ei kiinnosta mistään hinnasta.raha ei siis puhu täs tapauksessa.ihmettelen muiden selkärangattomuutta.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies olisi nuori, karvaton, naisellinen ja meikattu femboy niin voisin antaa ihan ilmaiseksi. Kumilla toki.
PIDÄN ITSEÄNI TÄYSIN HETERONA.
Miksi pidät itsesi heterona?
iskä kirjoitti:
olen vanhan liiton hetero.toiminta ei kiinnosta mistään hinnasta.raha ei siis puhu täs tapauksessa.ihmettelen muiden selkärangattomuutta.
Mä taas luulen että tosipaikan tullen moni antaisi halvemmalla kuin on sanonut. Nää 100-1000e sanovat on varmaan aika rehellisiä kun taas millejä tai satoja tonneja pyytävät varmaan antas oikeesti paljo halvemmalla (vaikkei satasilla tai ykköstonneilla)
Vierailija kirjoitti:
500€ ni sais naida mun persettä ihan mielin määrin
Multa saa ilmaiseksi jos saan sen jälkeen panna ite.
AP
Vierailija kirjoitti:
1000000 euroa ja asiaa voi alkaa harkitsemaan.
Miljoonasta vasta harkitseminen, miinuksen antajille tiedoksi :)
Sellaista rahasummaa ei olekaan että maksamalla saisi mua panna. En voisi ikinä kuvitellakaan harrastavani seksiä ilman tunteita, mutta koskaan en ole tuntenut vetoa miespuoliseen ihmiseen ja yhtään shemalea en tietääkseni ole ikinä tavannut. En sano että ei koskaan kullia mulle, mutta todennäköisesti mun on tyytyminen sauvoihin ja puolison sormiin (sekä käteen, jos joskus saan nyrkkinaintia pyydettyä) pyllyssä.
M41
Yllättävän paljon täällä vaaditaan kumia, olen yllättynt. Koska palstasetähän vetää itsekin vain paljaalla, varsinkin kakkoseen kun ei voi nainen tulla raskaaksi nii mitä sitä nyt siinä vaatimaan kun itse on ottavan osapuolena.
olen umpi hetero ja perussuomalainen, anna nätille pojalle ilmaiseksi jos saan itsekin ja itseni näköiseltä laskutan 1000e
En pelkästään miettinyt vaan kokeillut. Maksullinen shemale vei neitsyyteni. Unohtumaton ja ihana kokemus.
En millään rahalla. Mutta en kyllä millään rahalla panisi vieraan naisenkaan kanssa. Panen vain vaimoa, ja kyllä, hän saisi panna minuakin jos haluaisi. Ilmaiseksi.
Kyllä kämppälaina pitäis saada maksettua, joten 136 754€ jos tässä kuussa tapahtuisi. Ensi kuussa sais 1100 halvemmalla, mut 100 000 on kyllä kipuraja meikäläisen hanurilla.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai koettaisin saada mahdollisimman paljon rahaa.
Sama täällä. Miljoonasta lähdetään ja alaraja menee jossain viidessäkympissä.
Mutta aika paljon saa kyllä ostettua rahalla. Rauhaa, turvaa, mukavuutta, jopa terveyttä. Ja persettä. Mitä vanhemmaksi tulen, sitä enemmän ymmärrän miten väärässä kaikki oli, jotka minulle nuorena sanoivat, että raha ei ole niin tärkeää.