Mies, mistä hinnasta antaisit takamusta miehelle?
Oletko koskaan miettinyt, miltä se tuntuu, kun mies työntää parrua sinuun?
Kommentit (60)
Ihme spekulaatiota. Vastata ei voi, kun ei kysymystä määritellä kunnolla. Pelkkää löysää höpinää toiseen potenssiin. 👎
Shemale on muutaman kerran pannut pyllyyn ja uskomattoman hyvältä tuntunut! Rahaa siitä ei tosin saa vaan päinvastoin joutuu maksamaan 200-300€!
Ilmaiseksi annan isoille miehille, mutta haluan myös ensin imeä sitä kunnolla.
Isohkon omakotitalon verran saisi kyseinen herra latoa euroja tiskiin. Lisäksi tuubillinen liukkaria ja kossupullo turruttamaan mielen ja muistot.
Oih se on ihanaa :)
Oon antanut ja varmasti annan taas uudestaan. Ihana tunne kun kunnon karski karju huohottaa ja örähtelee kiimoissaan kun jyystää takaapäin. Vähän näykkii niskaa ja puree korvalehteä…. <3
Vierailija kirjoitti:
Oon antanut ja varmasti annan taas uudestaan. Ihana tunne kun kunnon karski karju huohottaa ja örähtelee kiimoissaan kun jyystää takaapäin. Vähän näykkii niskaa ja puree korvalehteä…. <3
Runkkaako sun munaa samalla vai vedätkö ite käteen?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Runkkaako sun munaa samalla vai vedätkö ite käteen?
ap
Miten vaan, vuoron perään, tai ei se edes ole välttämätöntä. Joskus riittää kun tuntee että antaa toiselle täydellisen tyydytyksen, nauttii itse vain siitä että toinen nauttii ja saa raivokkaan orkun. Tietty sitten se tunne kun toinen laukeaa sisään ja itse laukeaa samaan aikaan.. wau!
Hinta varmaan riippuisi henkilöstä ja miten hyvin meillä synkkaa noin muuten.
Äkkiseltään kuvittelisin että naisellisen ja poikamaisen hinta olisi pienempi, kuin jonkun finnisen ja karvaisen voimanostajamöhömahavenkulan.
Sanotaan nyt vaikka 5000eur, jos tyyppi kaikin puolin miellyttävä, tautivapaa ja itse olen sillä hetkellä sinkku.
Kyllä minä miljoonalla möisin persettä. Sillä voisin jäädä eläkkeelle nuorena. Varmaan perustaa jonkun pienimuotoisen yrityksen jossain lämpimässä maassa.
En mistään, en edes pidä dildosta omassa pyllyssä. Kaikkea ei saa rahalla.
M62
Hyvälle tuntuu,
Kun rasvataan reikä kunnolla.