Onko tällaista miestä olemassa (parisuhteeseen)?
Olen eronnut 40-vuotias nainen, jolla on yksi lapsi. Asun Helsingissä. Olen normaalipainoinen (jos sillä nyt on väliä) ja ihan hyvännäköinen, iloinen, mukava ja fiksu. En nalkuta, olen omillani toimeentuleva ja tykkään jutella myös miesten harrastuksista, yhteiskunnasta ym. sellaisista. Eli omasta mielestäni tässä omassa ikäluokassani ihan hyvä catch :) .
Haluaisin parisuhteen alle viisikymppisen miehen kanssa, miehen, joka tykkäisi lapsista ja hyväksyisi lapseni, mutta joka ei olisi heti muuttamassa saman katon alle, hyväksyisi sen, että ei tutustu lapseni ainakaan vuoteen suhteen alkamisesta (eli että edettäisiin hitaasti lasten suhteen) ja joka ymmärtäisi, että en etsi elättäjää enkä uutta isää lapselleni vaan itselleni elämänkumppania. Ja jos hänellä olisi omia lapsia, niin ei etsisi niille sellaista äitipuolta, joka hoitaisi lapset isän puolesta. Miehen pitäisi kuitenkin haluta viettää aikaa perheenä niin, että lapsenikin on mukana, kunhan ensin tutustuvat rauhassa. Siis matkustelua, viikonloppuja jne. Yhdessä ei ehkä koskaan asuttaisi, tai siis molemmat säilyttäisivät omat kodit.
Miehellä ei saisi olla alko- tai muuta päihdeongelmaa, hänen pitäisi olla fiksu ja mukava ja puhelias kuten minäkin olen. Mies saa olla työtön, kunhan on omillaan toimeentuleva eikä odota minun maksavan esim. hänen matkoja ja ruokia. Saa olla kalju, mahakas, silmälasipäinen. Mutta. En erityisemmin enää jaksa kiinnostua seksistä, joten miehenkin olisi hyvä haluta sellaista suhdetta, joka perustuu enemmän muuhun läheisyyteen.
Onko tällaista miestä olemassa?
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän hankalalta vaikuttaa. Ei yhteisen katon alle eli ei yhteisiä lapsia. Ei seksiä. Jää aika löyhäksi.
M42
Olen 40, en enää halua lapsia lisää.
Seksiä kyllä mutta vain pari kertaa kuussa. Yhdessä asuminen ok mutta ei mikään pakko. Ap
Mikä siinä seksissä nyt niin kamalaa on? Mun mielestä on outoa, että torppaat heti alussa jo tuon, kun kyllä alkusuhteen huuma on ihanaa:) Kyllä joku mies sun pöksyt saa kastumaan.
Vierailija kirjoitti:
Oletko valmis antamaan miehelle vapauden hankkia seksuaalinen tyydytys muualta? Ja onko sinun kanssasi seksi kokonaan pois suljettua?
En hyväksy vieraissa käymistä. Itse haluan seksiä noin kahden viikon välein. Ap
Sinun pitää nostaa ikärajaa ainakin +10 vuotta noilla vaatimuksilla. Nimittäin +40 miehet melkein kaikki kuvittelevat vielä saavansa sen alle 30 naisen ja jos eivät saa tulevat palstalle ulisemaan kuinka naisilla on liian kovat kriteerit tai sitten maksattavat itselleen sen nuoremman. Kunhan on nuorempi koriste ja statussymboli jolla "nuorentaa" itseään.
Toki varmasti poikkeuksia on, mutta ylipäätänsä hyvän miehen löytäminen on hankalaa Suomessa, jopa mahdotonta jos omaa ikäluokkaa yrittää katsoa ja edes jonkinlaisia vaatimuksia parisuhteelle ja miehelle on.
AP, mitä annettavaa sinulla olisi miehelle? Aloituksesi on aivan kuin k-miesten aloitukset: et kerro mitään siitä, miksi Juuri Sinä olisit tavoittelemisen arvoinen kumppani. Kuka sinä olet, mikä on intohimosi?
Seksitön parisuhde voi ehkä sopia jollekin miehelle, jos nainen on muuten ihan mieletön tapaus. Mutta sinä et selvästikään ole: itsetuntosi on heikko kun kerran tehtailet aloituksia vauvikselle, et osaa kertoa itsestäsi mitään millä olisi niin paljon painoarvoa että se korvaisi seksittömyyden.
Ja yleensä se on niin, että jos ei ole seksuaalista halukkuutta, ei ole oikein intohimoa mihinkään muuhunkaan. Elämä on sellaista laimeaa olemassaoloa. Jo Freud tiesi, että ihmistä ruokkii vain kaksi viettiä: eros ja thanatos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harva mies jaksaa lukea tuota vaatimuslistaasi loppuun asti.
Vaatimuslista? Että mies ei odota saavansa äitipuolta omille lapsilleen; että hänelle voisi sopia myös suhde, jossa asutaan erillään; että ei kiirehditä lapsiin tutustumisen kanssa. Ainoa mikä minusta tuossa voi olla monelle miehelle mahdoton vaatimus on, ettei mies saisi olla kovin seksuaalinen.
Ei saanut myöskään käyttää alkoholia. Sellaiset on monelle miehelle turn off ja syystäkin.
Kirjoitibn että ei saa olla alko-ongelmaa. Saunakaljat ja ruokaviinit on ok. Ap
Päättyikö aloittajan avioliitto juuri tuohon pihtaamiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko valmis antamaan miehelle vapauden hankkia seksuaalinen tyydytys muualta? Ja onko sinun kanssasi seksi kokonaan pois suljettua?
En hyväksy vieraissa käymistä. Itse haluan seksiä noin kahden viikon välein. Ap
Kyllä sä kuulostat just sellaiselta, että tässä suhteessa mennään just niin kuin sä sanot, eikä kompromisseja ole niin makkarin puolellakaan kuin muutenkaan.
Eipä taida olla olemassa miestä, joka haluaa suhteen, jossa nainen määrittelee ehdot ja miehen pitäisi mukautua niihin tuosta vaan.
Vierailija kirjoitti:
AP, mitä annettavaa sinulla olisi miehelle? Aloituksesi on aivan kuin k-miesten aloitukset: et kerro mitään siitä, miksi Juuri Sinä olisit tavoittelemisen arvoinen kumppani. Kuka sinä olet, mikä on intohimosi?
Seksitön parisuhde voi ehkä sopia jollekin miehelle, jos nainen on muuten ihan mieletön tapaus. Mutta sinä et selvästikään ole: itsetuntosi on heikko kun kerran tehtailet aloituksia vauvikselle, et osaa kertoa itsestäsi mitään millä olisi niin paljon painoarvoa että se korvaisi seksittömyyden.
Ja yleensä se on niin, että jos ei ole seksuaalista halukkuutta, ei ole oikein intohimoa mihinkään muuhunkaan. Elämä on sellaista laimeaa olemassaoloa. Jo Freud tiesi, että ihmistä ruokkii vain kaksi viettiä: eros ja thanatos.
Hyviä pointteja. On minulla paljonkin annettavaa ja omia intohimoja. En vain niitä kirjoittanut aloitukseeni, koska aloitus ei ollut mikään treffi-ilmoitus vaan kyselin vain tietääkö joku täällä kuvaamanilaisen miehen olevan olemassa.
Voihan olla, että joku mies sytyttäisi haluni vielä. Olen ollut nuorempana varsin halukas. Seksitöntä suhdetta en kuitenkaan etsi vaan sellaista, jossa on melko harvoin seksiä (kerran pari kuussa).
Ap
Vierailija kirjoitti:
Eipä taida olla olemassa miestä, joka haluaa suhteen, jossa nainen määrittelee ehdot ja miehen pitäisi mukautua niihin tuosta vaan.
Ehdot? Kirjoitin, että ei saa olla alko-ongelmaa (itsellänikään ei ole) ja että lapsiin tutustutaan vasta ajan kanssa hitaasti ja kumpikaan ei saa etsiä elättäjää tai hoitajaa lapsilleen uudesta kumppanista. Onko ne pahat ehdot? Kyselinkin tällä aloituksella, että onko olemassa miehiä, joilla olisi nuo samat ehdot. En halua miestä, jolle määrittelen ehtoja vaan jolla on jo etukäteen ne samat ehdot naisille kuin mitä itsestäni kuvasin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Päättyikö aloittajan avioliitto juuri tuohon pihtaamiseen?
Ei vaan miehen alkoholiongelmaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdot? Kirjoitin, että ei saa olla alko-ongelmaa (itsellänikään ei ole) ja että lapsiin tutustutaan vasta ajan kanssa hitaasti ja kumpikaan ei saa etsiä elättäjää tai hoitajaa lapsilleen uudesta kumppanista. Onko ne pahat ehdot? Kyselinkin tällä aloituksella, että onko olemassa miehiä, joilla olisi nuo samat ehdot. En halua miestä, jolle määrittelen ehtoja vaan jolla on jo etukäteen ne samat ehdot naisille kuin mitä itsestäni kuvasin. Ap
Luulen, että niin naisellista miestä on vaikeaa löytää. Miehet ja naiset usein toivovat parisuhteelta vähän erilaisia painotuksia ja sitten toivotaan molempia tyydyttävää kompromissia. Kuten olet ketjusta jo voinut päätellä, me miehet emme ole kovin innostuneita vähäseksisetä ja raittiista elämästä.
Asekseksuaaleja miehiä on melko vähän. Heistäkin vähemmistö on sellaisia että haluavat läheisyyttä mutta eivät seksiä. Enemmän on varmaan heitä jotka eivät halua kumpaakaan.
Heistä jotka haluavat läheisyyttä, mutta ei seksiä, ei läheskään kaikki halua sitoutua parisuhteeseen, vaan läheisyyttä he saavat esim. ystävyyssuhteista jotka ei edellytä uskollisuutta yhdelle ihmiselle.
Kun listaan lisätään vielä noi muut vaatimukset ei noita oikein montaa löydy. Jos löytyisikin miksi hän haluaisi parisuhteeseen juuri sinun kanssa.
Neulaa heinäsuovasta kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että niin naisellista miestä on vaikeaa löytää. Miehet ja naiset usein toivovat parisuhteelta vähän erilaisia painotuksia ja sitten toivotaan molempia tyydyttävää kompromissia. Kuten olet ketjusta jo voinut päätellä, me miehet emme ole kovin innostuneita vähäseksisetä ja raittiista elämästä.
Tunnen useita raittiita miehiä (tosin naimisissa olevia), mutta itse en raitista etsi vaan sellaista, jolla ei ole alkoholiongelmaa. Kuinka moni esim. 47-vuotias mies saa suhteessaan tai sinkkuna seksiä yli kerran kuussa? En minä täysin seksitöntä elämää itsekään halua. Ap
No siitä vaan ap etsimään. Ehkä löytyy, ehkä ei. Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Asekseksuaaleja miehiä on melko vähän. Heistäkin vähemmistö on sellaisia että haluavat läheisyyttä mutta eivät seksiä. Enemmän on varmaan heitä jotka eivät halua kumpaakaan.
Heistä jotka haluavat läheisyyttä, mutta ei seksiä, ei läheskään kaikki halua sitoutua parisuhteeseen, vaan läheisyyttä he saavat esim. ystävyyssuhteista jotka ei edellytä uskollisuutta yhdelle ihmiselle.
Kun listaan lisätään vielä noi muut vaatimukset ei noita oikein montaa löydy. Jos löytyisikin miksi hän haluaisi parisuhteeseen juuri sinun kanssa.
Vaikka siksi, että olen niin mukava, että hän ihastuu minuun, vaikka en täydellistä parisuhdetta voikaan hänelle tarjota. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun listaan lisätään vielä noi muut vaatimukset ei noita oikein montaa löydy. Jos löytyisikin miksi hän haluaisi parisuhteeseen juuri sinun kanssa.Vaikka siksi, että olen niin mukava, että hän ihastuu minuun, vaikka en täydellistä parisuhdetta voikaan hänelle tarjota. Ap
Leskimies joka ei enää kykene seksiin mutta tarvitsee lohduttajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun listaan lisätään vielä noi muut vaatimukset ei noita oikein montaa löydy. Jos löytyisikin miksi hän haluaisi parisuhteeseen juuri sinun kanssa.Vaikka siksi, että olen niin mukava, että hän ihastuu minuun, vaikka en täydellistä parisuhdetta voikaan hänelle tarjota. Ap
Minä toivon uutta fillaria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän hankalalta vaikuttaa. Ei yhteisen katon alle eli ei yhteisiä lapsia. Ei seksiä. Jää aika löyhäksi.
M42
Olen 40, en enää halua lapsia lisää.
Seksiä kyllä mutta vain pari kertaa kuussa. Yhdessä asuminen ok mutta ei mikään pakko. Ap
PARI KERTAA KUUSSA ??????!!!!!!! MITÄ HELVETTIÄ ???????
Käytkö sä ihan varmasti täysillä ????
Ei saanut myöskään käyttää alkoholia. Sellaiset on monelle miehelle turn off ja syystäkin.