Onko tällaista miestä olemassa (parisuhteeseen)?
Olen eronnut 40-vuotias nainen, jolla on yksi lapsi. Asun Helsingissä. Olen normaalipainoinen (jos sillä nyt on väliä) ja ihan hyvännäköinen, iloinen, mukava ja fiksu. En nalkuta, olen omillani toimeentuleva ja tykkään jutella myös miesten harrastuksista, yhteiskunnasta ym. sellaisista. Eli omasta mielestäni tässä omassa ikäluokassani ihan hyvä catch :) .
Haluaisin parisuhteen alle viisikymppisen miehen kanssa, miehen, joka tykkäisi lapsista ja hyväksyisi lapseni, mutta joka ei olisi heti muuttamassa saman katon alle, hyväksyisi sen, että ei tutustu lapseni ainakaan vuoteen suhteen alkamisesta (eli että edettäisiin hitaasti lasten suhteen) ja joka ymmärtäisi, että en etsi elättäjää enkä uutta isää lapselleni vaan itselleni elämänkumppania. Ja jos hänellä olisi omia lapsia, niin ei etsisi niille sellaista äitipuolta, joka hoitaisi lapset isän puolesta. Miehen pitäisi kuitenkin haluta viettää aikaa perheenä niin, että lapsenikin on mukana, kunhan ensin tutustuvat rauhassa. Siis matkustelua, viikonloppuja jne. Yhdessä ei ehkä koskaan asuttaisi, tai siis molemmat säilyttäisivät omat kodit.
Miehellä ei saisi olla alko- tai muuta päihdeongelmaa, hänen pitäisi olla fiksu ja mukava ja puhelias kuten minäkin olen. Mies saa olla työtön, kunhan on omillaan toimeentuleva eikä odota minun maksavan esim. hänen matkoja ja ruokia. Saa olla kalju, mahakas, silmälasipäinen. Mutta. En erityisemmin enää jaksa kiinnostua seksistä, joten miehenkin olisi hyvä haluta sellaista suhdetta, joka perustuu enemmän muuhun läheisyyteen.
Onko tällaista miestä olemassa?
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän hankalalta vaikuttaa. Ei yhteisen katon alle eli ei yhteisiä lapsia. Ei seksiä. Jää aika löyhäksi.
M42
Olen 40, en enää halua lapsia lisää.
Seksiä kyllä mutta vain pari kertaa kuussa. Yhdessä asuminen ok mutta ei mikään pakko. ApPARI KERTAA KUUSSA ??????!!!!!!! MITÄ HELVETTIÄ ???????
Käytkö sä ihan varmasti täysillä ????
Aphan haluaa usein ollakseen nainen ;) .
"En erityisemmin enää jaksa kiinnostua seksistä". Kuulostaa kyllä ihan muulta kuin siltä, että seksiä saisi jopa parikin kertaa kuussa. Jopa näin naisen silmään/korvaan.
Täällä olisi aapeelle sopiva mies muuten mutta.
- en halua helsinkiin, lapsuuteni kuitenkin vantaalla asunut.
-seksiä pitäisi olla useamman kerran viikossa.
T. Duunari mies 43v 181cm/85
Kerro itsestäsi ja kuvaile ulkonäköäsi?
Vierailija kirjoitti:
"En erityisemmin enää jaksa kiinnostua seksistä". Kuulostaa kyllä ihan muulta kuin siltä, että seksiä saisi jopa parikin kertaa kuussa. Jopa näin naisen silmään/korvaan.
Ennen halusin joka päivä, ja siihen vertaan ja siinä mielessä vaikka kerran kuussa on hyvin vähän. Ap
Olen 44-vuotias sinkkumies. Minulle sopisi hyvin parisuhde, jossa kummallakin on oma koti. Sen sijaan AP:n avausviestissä ei tullut kyllä ilmi mitään asiaa, minkä vuoksi haluaisin suhteeseen nimenomaan hänen kanssaan. Pitkä lista vaatimuksia, mutta ei mitään tarjottavaa minulle.
Vierailija kirjoitti:
Olen 44-vuotias sinkkumies. Minulle sopisi hyvin parisuhde, jossa kummallakin on oma koti. Sen sijaan AP:n avausviestissä ei tullut kyllä ilmi mitään asiaa, minkä vuoksi haluaisin suhteeseen nimenomaan hänen kanssaan. Pitkä lista vaatimuksia, mutta ei mitään tarjottavaa minulle.
No jos oikein mietit, niin ei ap vaatinut oikein mitään. Sai olla työhön ja lihava ja kalju. Vaati vain, että ei juo liikaa alkoa eikä etsi uutta äitiä lapsilleen.
Mä olen aika lailla tuollainen. Perusluonteeltani tosin hiljaisempi ja introvertti, mutta tilannekohtaisesti voin olla puheliaskin. (Riippuu aiheesta. Kiinnostunut erityisesti kulttuurista ja taiteista: elokuvat, kirjat, musiikki, maalaustaide.) Ei varsinaisesti kiinnosta paneminen, enkä ymmärrä, mikä sen suutelun "pointti" oikein on. Halaamisen ymmärrän. En ole kalju, enkä mahakas, pikemmin ongelma voi olla, että olen 170cm ja painan jotain 55kg. IT-alalla töissä. Ikää 42.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen aika lailla tuollainen. Perusluonteeltani tosin hiljaisempi ja introvertti, mutta tilannekohtaisesti voin olla puheliaskin. (Riippuu aiheesta. Kiinnostunut erityisesti kulttuurista ja taiteista: elokuvat, kirjat, musiikki, maalaustaide.) Ei varsinaisesti kiinnosta paneminen, enkä ymmärrä, mikä sen suutelun "pointti" oikein on. Halaamisen ymmärrän. En ole kalju, enkä mahakas, pikemmin ongelma voi olla, että olen 170cm ja painan jotain 55kg. IT-alalla töissä. Ikää 42.
Millaisia suhteesi on naisiin ollut. Ahdistutko jos nainen halailee neljä-viisi kertaa päivässä saadakseen riittävästi läheisyyttä.
Mieheni on melko lailla kuvatun kaltainen. Tosin seksiä meillä on vähän useammin pääasiassa minun halustani. Nuorempana toi ei halunnut niin paljon läheisyyttä kuin minä tarvitsin, mutta on kyllä jo siihen tottunut. Toisaalta epäilen että jos hän löytäisi nyt uuden suhteen seksihalut kyllä kasvaisi ja kyllästyminen tulisi varsin nopeasti jos hän huomaisi että hänen antamasta seksistä ei oikein kumppani olisi kiinnostunut ollenkaan.
Vähän ristiriitaisia vastauksia täällä. Kiljutaan, että ehkä yksi miljoonasta miehestä ei halua seksiä, mutta samaan aikaan tällä palstalla kirjoittelee vähän väliä naiset aloituksia, joissa itketään kun mies ei halua seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vähän ristiriitaisia vastauksia täällä. Kiljutaan, että ehkä yksi miljoonasta miehestä ei halua seksiä, mutta samaan aikaan tällä palstalla kirjoittelee vähän väliä naiset aloituksia, joissa itketään kun mies ei halua seksiä.
Ilmainen tietoisku: Kaikki mitä av:lla kirjoitetaan ei ole totta.
Vierailija kirjoitti:
Samoin kun naisilla miehillä halut laimenee suhteen myötä. Tuoreessa suhteessa haluaa seksiä paljon, pitkässä suhteessa sen merkitys vähenee. Ihastuessa halut on suurimmillaan, rakkauden myötä seksikin muuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisia suhteesi on naisiin ollut. Ahdistutko jos nainen halailee neljä-viisi kertaa päivässä saadakseen riittävästi läheisyyttä.
1. kaverisuhteita.
2. Ei ahdista. Pidän halailusta (vähän halaajasta riippuen)
Olen löytänyt eronneena, nelikymppisenä naisena juuri tuollaisen miehen, mutta seksiä kyllä harrastetaan monta kertaa viikossa.
Meinasin sanoa, että Mä löysin just tuollaisen miehen ja ollaan siis suhteessa.
Mutta mutta sitten tuli tuo seksikohta. Sitä meillä on ja paljon/
Ikää 42 ja 43, lapset aikuisia
Ja aapee katosi kuin pierusaharaan.
2 kertaa kuussa on kyllä parisuhteessa aika paljon. Yleensä seksiä on max 12 kertaa vuodessa jos on hyvä vuosi. 3-6 kertaa vuodessa taitaa olla sellainen normi tai ei yhtään. Eli ap:n vaatimukset on oikeastaan yläkanttiin. Harvaa miestä innostaa seksi 24 kertaa vuodessa.
Ei yhtään pahoja toiveita.Mitä nää ihmiset itkee tuosta seksin määrästä.Monet elää parisuhteessa,jossa eivät oo saanu kuukausiin tai vuosiin.Varmasti löydät tuollaisen miehen.Mä haluun kerran viikossa.Harvoin 2.Tosi harvoin kerran kahdessa viikossa.On mulla miehiä riittäny ja ollu tosi pitkiäkin suhteita.Mä tarviin läheisyyttä muuten kyllä noiden kertojen välissä.
Vierailija kirjoitti:
Minulle kelpaisi tällainen mies.
Sitä paitsi tuon kaltaiset miehet olisi varmasti aika kysyttyjä joten tuskin hän olisi vapaa. Jos taas edellytä itsekin uskollisuutta niin tuskin tuo mies lähtee matkaasi jos on varattu.