Voiko nainen kohdella miestä toisella tapaamisella tylysti muuta kuin antaakseen pakit?
Eli kyse on tapauksesta, joka ei nyt edes tapahtunut minulle ihan vähän aikaa sitten, mutta alle vuoden sisään kuitenkin. Ja on jäänyt mietityttämään kummallisuudessaan.
Nainen oli yli 30, itse olen kolmevitonen. Keskustelimme netissä yhdestä aiheesta satunnaisesti aika pitkään, ainakin vuoden. Hän vaikutti mielestäni aina kiinnostavalta naiselta, ja sitten kerran hän teksteissään - jotka kaikki eivät olleet pelkästään minun ja hänen välisiä vaan osa myös yleisesti nettiin kirjoitettuja tekstejä - viittasi siihen, että hän on ollut kauan yksin, ja haluaisi löytää kumppanin. No, minä sitten jossain vaiheessa tämän jälkeen kysyin häneltä haluaisiko hän lähteä kanssani erääseen tapahtumaan, jonka oletin häntä kiinnostavan, ja hän suostui.
Aloimme meilailemaan ja wa-viesteilemään, ja tapasimme siellä tapahtumassa, ja vietimme kyseisenä viikkonloppuna sekä lauanatain että sunnuntain siellä. Minusta oli oikein mukavaa, ja käsitin, että niin oli naisestakin. Sitä en tiedä oliko naisesta mukavaa muuten kuin kaverina, mutta siitä olen varma, että vähintään kaverina hän nautti seurastani silloin ekalla tapaamisella.
No, koska välillämme oli pari sataa kilsaa, ja kiireistä elämää molemmilla, niin emme päässeet tapaamaan heti tämän jälkeen uusiksi, vaan pari kuukautta meni välissä seuraavaan tapaamiseen, joka oli myös viikonlopputapahtumassa. En itsekään pitänyt kiirettä, ajattelin että turha hiostaa naista, katsotaan mitä tästä tulee. Välillä tekstailimme/ meilasimme parikin kertaa viikossa, välillä oli parin viikon tauko. Pisimmän tauon taisin pitää minä ( kerron ihan vain siltä varuilta, että arvaan millaisia vastauksia mammoilta tulee). Eli nainen oli ainakin ihan innokkaasti pitämässä yhteyttä yllä viesteillä.
Ajattelin sitä seuraavaa tapaamista sen tyyppisesti, että siinä oltaisiin tutustuttu paremmin, ja olisin tehnyt jotain peliliikkeitä ja pyrkinyt suutelemaan, jos asiat siihen suuntaan veisivät. Tai toisaalta viettää vain mukava viikonloppu naisen kanssa, ja päättää että hän on kaveri, jos asiat tähän suuntaan veisivät.
Mitä kuitenkin kävi, oli että nainen oli todella tyly minulle tänä jälkimmäisenä tapahtumaviikonloppuna. Hän ensinnäkin meni tapahtumaan toisten ihmisten kanssa kuin minun, ja tapasi minut siellä vasta sitten kesken kaiken. Oli jotenkin vaivaantunut esittelemään minua näille tutuilleen, jonka takia itse sitten aloin vähän hengaamaan "reunalla". Eikä kierrellyt minun kanssani kaksin juuri ollenkaan. Kohtelu oli niin tylyä, että heti tapahtuman jälkeen poistin naisen meilit ja viestit, sekä numeron, enkä ole ollut missään yhteydessä.
On kuitenkin kummallista, että nainen oli itse ehdottanut sitä tapahtumaa, ja muutenkin ollut vielä sillä samalla viikolla viesteissä ihan erilainen.
Osaako joku selittää tätä? En ole ottamassa häneen enää yhteyttä, tämä on vain näitä juttuja, joita miehet joutuvat kokemaan, mutta naiset tuskin kokevat näitä juuri ikinä. Mutta tekijäosapuolena naiset ovat varmasti usein, joten: kertokaa mikä järki tuollaisessa on, ja saattoiko homman taustalla olla jotain muuta kuin minun tahallinen satuttaminen ja pakkien anto samalla?
Kommentit (109)
Jota kiinnostaa ymmärtää asioita? Mutta silti sinua ei kiinnosta pätkääkään, mitä naiset kysymyksiisi vastaavat vaan olet päättänyt vastaukset jo etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Jota kiinnostaa ymmärtää asioita? Mutta silti sinua ei kiinnosta pätkääkään, mitä naiset kysymyksiisi vastaavat vaan olet päättänyt vastaukset jo etukäteen.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on omituista, että nyt vasta puolen vuoden päästä tuli mieleen pohtia, mitä tapahtui etkä ole edes vaivautunut kysymään tältä naiselta, mitä tapahtui ja katkaisit yhteydet heti.
Olen jo oppinut elämässä ettei naisilta kannata tällaisissa tilanteissa mitään kysyä. Rehellistä vastausta ei saa kuitenkaan, ja sitten nainen vielä bonuksena ulisee kavereilleen kuinka mies oli stalkkeri ja ällö idiootti ja uhkaava ja mitä ikinä, kun kyseli jälkeenpäin.
Mutta nyt kuitenkin naisilta kyselet, kun haluat analysoida tapahtumia.
Eli sinua on joku nainen stalkkeriksikin haukkunut ja uhkaavaksi kokenut, ihan vain ilkeyttään luonnollisesti. Huokaus.
En tiedä onko minua stalkkeriksi haukuttu. Voi hyvin olla, mutta tietoa ei ole.
Lähinnä olen päätellyt asian siitä, miten olen kuullut naisten puhuvan muista miehistä, ja miten olen nähnyt naisten puhuvan miehistä netissä.
Jos olisit ihan normaali mies, sulla olisi nainen. Koska et käy ihan täysillä valoilla, jaksat miettiä jotain yksittäistä tapahtumaa ja haukkua kaikki naiset ilkeiksi.
Jos se sinun iltasi tekee onnellisemmaksi, niin vaikka sitten niin.
No tekeekö tämä aloitus sinun iltasi onnellisemmaksi?
Ei varsinaisesti, ei se vaikuta onnellisuuteeni eikä sen ole tarkoituskaan vaikuttaa. Olen ihminen, jota kiinnostaa ymmärtää asioita.
Miksi sitten puhut onnellisuudesta? Miksi minun iltani olisi sinun mielestäsi onnellisempi, jos sanon, että et käy ihan täysillä valoilla?
Koska haluat yrittää loukata tuntematonta ihmistä nettipalstalla, niin oletettavasti tulet onnelliseksi siitä, jos onnistut loukkaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on omituista, että nyt vasta puolen vuoden päästä tuli mieleen pohtia, mitä tapahtui etkä ole edes vaivautunut kysymään tältä naiselta, mitä tapahtui ja katkaisit yhteydet heti.
Olen jo oppinut elämässä ettei naisilta kannata tällaisissa tilanteissa mitään kysyä. Rehellistä vastausta ei saa kuitenkaan, ja sitten nainen vielä bonuksena ulisee kavereilleen kuinka mies oli stalkkeri ja ällö idiootti ja uhkaava ja mitä ikinä, kun kyseli jälkeenpäin.
Eli sinua on joku nainen stalkkeriksikin haukkunut ja uhkaavaksi kokenut, ihan vain ilkeyttään luonnollisesti. Huokaus.
Lähinnä olen päätellyt asian siitä, miten olen kuullut naisten puhuvan muista miehistä, ja miten olen nähnyt naisten puhuvan miehistä netissä.
Jos olisit ihan normaali mies, sulla olisi nainen. Koska et käy ihan täysillä valoilla, jaksat miettiä jotain yksittäistä tapahtumaa ja haukkua kaikki naiset ilkeiksi.
Ei varsinaisesti, ei se vaikuta onnellisuuteeni eikä sen ole tarkoituskaan vaikuttaa. Olen ihminen, jota kiinnostaa ymmärtää asioita.
Miksi sitten puhut onnellisuudesta? Miksi minun iltani olisi sinun mielestäsi onnellisempi, jos sanon, että et käy ihan täysillä valoilla?
Koska haluat yrittää loukata tuntematonta ihmistä nettipalstalla, niin oletettavasti tulet onnelliseksi siitä, jos onnistut loukkaamaan.
Sinä loukkaat KAIKKIA naisia tällä aloituksella. Minä en ole ilkeä ja sinä väität, että olen ja vain siksi, että olen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta jo. Nämä "pohdintasi" kertovat sinusta enemmän kuin kenestäkään muusta, vaikka yritätkin olla kaiken yläpuolella. Se olit sinä, joka aloitit tämän haukkumaketjun.
No ei tarvinu pitkälle lukea kun se sairas katkeruus ja naisviha pullahti esiin. Joku tuttu uli-ukko tämä on, tuskin on edes tapahtunut oikeastim
Vierailija kirjoitti:
Muistelen vanhoja, koska tämä oli niin järjetön koko homma (ei sillä etteikö olisi aiemminkin kokemusta naisten järjettömistä teoista, mutta tämä nyt on tuorein). Tuntuu jotenkin, että nainen sabotoi homman tahallisesti vaikkei ehkä itsekään välttämättä olisi halunnut asian menevän niin. Harmittaa ihan sekin, että minusta olisi ollut mukava olla hänen kaverinsakin vain, mutta en enää ota naisilta ylimielistä ja itsekästä paskaa vastaan vaan se on kerrasta poikki.
Näin miehenä hävettää, että moisia ulisijoita liikkuu keskuudessamme. Ryhdistäydy nyt.
Ehkä olet tajuamattasi ulissut sille naiselle samalla tavalla. En minäkään haluaisi olla edes kaveri tuollaisen kanssa.
Sinä loukkaat KAIKKIA naisia tällä aloituksella. Minä en ole ilkeä ja sinä väität, että olen ja vain siksi, että olen nainen.
Lopeta jo. Nämä "pohdintasi" kertovat sinusta enemmän kuin kenestäkään muusta, vaikka yritätkin olla kaiken yläpuolella. Se olit sinä, joka aloitit tämän haukkumaketjun.
Aijaa. Luulin kyllä kysyneeni ihan tästä yhdestä tapauksesta asioita. En ole väittänyt, että kaikki naiset toimisivat näin. Toisaalta olen tehnyt muutaman yleistyksen useimpien naisten toiminnasta, mutta ne valitettavasti pitävät paikkaansa useimpien naisten kohdalla. Esim. se, että naisilta ei saa rehellisiä vastauksia silloin, kun nainen on kohdellut jotenkin tylysti tai antanut pakit. Parempi vain skippaa koko nainen. En sano että kaikki naiset toimisivat näin, mutta useimmat toimivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistelen vanhoja, koska tämä oli niin järjetön koko homma (ei sillä etteikö olisi aiemminkin kokemusta naisten järjettömistä teoista, mutta tämä nyt on tuorein). Tuntuu jotenkin, että nainen sabotoi homman tahallisesti vaikkei ehkä itsekään välttämättä olisi halunnut asian menevän niin. Harmittaa ihan sekin, että minusta olisi ollut mukava olla hänen kaverinsakin vain, mutta en enää ota naisilta ylimielistä ja itsekästä paskaa vastaan vaan se on kerrasta poikki.
Näin miehenä hävettää, että moisia ulisijoita liikkuu keskuudessamme. Ryhdistäydy nyt.
Ehkä olet tajuamattasi ulissut sille naiselle samalla tavalla. En minäkään haluaisi olla edes kaveri tuollaisen kanssa.
Hyvin kerätty pisteet kotiin siellä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin kerätty pisteet kotiin siellä
Hyvin laitettu pää pensaaseen siellä.
Vierailija kirjoitti:
Aijaa. Luulin kyllä kysyneeni ihan tästä yhdestä tapauksesta asioita. En ole väittänyt, että kaikki naiset toimisivat näin. Toisaalta olen tehnyt muutaman yleistyksen useimpien naisten toiminnasta, mutta ne valitettavasti pitävät paikkaansa useimpien naisten kohdalla. Esim. se, että naisilta ei saa rehellisiä vastauksia silloin, kun nainen on kohdellut jotenkin tylysti tai antanut pakit. Parempi vain skippaa koko nainen. En sano että kaikki naiset toimisivat näin, mutta useimmat toimivat.
Useimmat naiset tekevät niin SINUN kohdallasi, koska et ole normaali mies. Miksi sinun on vaikea ymmärtää tätä? Sinussa on jokin piirre ( ja se piirre näkyy jo pelkästään tässä sun kirjoittelussa), että naiset eivät pidä sinusta.
"Hän ensinnäkin meni tapahtumaan toisten ihmisten kanssa kuin minun, ja tapasi minut siellä vasta sitten kesken kaiken. Oli jotenkin vaivaantunut esittelemään minua näille tutuilleen" = ylimielistä ja ilkeää paskaa, jota et enää ota vastaan. TÄH?
Ja höpinät että SELLAISIA NAISET OLETTE
Puhumattakaan ettei ole kemiaa jos mies pitää paljon yhteyttä.
Sanoisin, että jatka vain yksiössäsi onnellisesti valitsemallasi MTGOW vai mikä hän on tiellä. Kuulostat hyvin vastenmieliseltä luonteelta. Miksi trollailet tänne typeryyksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useimmat naiset tekevät niin SINUN kohdallasi, koska et ole normaali mies. Miksi sinun on vaikea ymmärtää tätä? Sinussa on jokin piirre ( ja se piirre näkyy jo pelkästään tässä sun kirjoittelussa), että naiset eivät pidä sinusta.
No se on ainakin selvää, että sinä et pidä minusta. Olet nyt jankannut sitä puoli ketjua, niin että keskustelu on ajautunut täysin pois aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Seli seli. Lue uudelleen aloituksesi ja sen jälkeen vielä kommenttisi 31 ja 34. Ja vielä tässäkin viestissä yleistät, että naisilta ei saa rehellisiä vastauksia. Minä ainakin vastasin tuolla ihan asiallisesti ja rehellisesti, mutta siihen viestiin et reagoinut millään tavalla, kun aloit räkyttämään.
Vierailija kirjoitti:
"Hän ensinnäkin meni tapahtumaan toisten ihmisten kanssa kuin minun, ja tapasi minut siellä vasta sitten kesken kaiken. Oli jotenkin vaivaantunut esittelemään minua näille tutuilleen" = ylimielistä ja ilkeää paskaa, jota et enää ota vastaan. TÄH?
Ja höpinät että SELLAISIA NAISET OLETTE
Puhumattakaan ettei ole kemiaa jos mies pitää paljon yhteyttä.
Sanoisin, että jatka vain yksiössäsi onnellisesti valitsemallasi MTGOW vai mikä hän on tiellä. Kuulostat hyvin vastenmieliseltä luonteelta. Miksi trollailet tänne typeryyksiä?
Kokeiles lukea pari ketjua täältä siitä, mikä on naisten mielestä turn off. Sikäli kuin itse olen niitä vilkaissut, niin tiheä viestittely on mitalisijoilla.
En ota siihen mitään kantaa onko se hyvä vai huono että asia on näin. Olen kuitenkin realisti elämässä: jos naisten mielestä tiheä viestittely on turn off, niin sitten se on, ja yritän asiaan sopeutua. En kuitenkaan ala mieliksesi valehtelemaan etteikö asia näin olisi, jos se kerta on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se on ainakin selvää, että sinä et pidä minusta. Olet nyt jankannut sitä puoli ketjua, niin että keskustelu on ajautunut täysin pois aiheesta.
Ja aihe siis oli:Miksi tämä kyseinen nainen ei pitänyt sinusta ja oli ilkeä. No minäpä annan vastauksen: Hän ei pitänyt sinusta. Eikö tämä asia ole nyt päivänselvä asia? Miksi tätä pitää sinulle jankuttaa monta sivua?
"Suurin osa naisista on sillleen että "ei ollu kemiaa" jos mies on vähänkään liian usein yhteydessä alkuvaiheessa. Minkä minä voin sille millaisia naiset olette."
Ei ole mitään heterogeenistä ryhmää "naiset".
Et ole ymmärtänyt yhtään mitään kemiasta kun selität sen yhteydessä jotain yhteydenpidosta.
Syyllistät "meitä naisia" jostain käsittämättömästä.
Olisit kysynyt siltä naiselta, mikä oli homman nimi, olettaen, että häntä oli edes olemassa.
Sitten nuo lätinät että tällaista (tylytystä, torjutuksi tulemista) ette te naiset koe. NO EIPÄ!
Pää pois perseestä nyt. N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja aihe siis oli:Miksi tämä kyseinen nainen ei pitänyt sinusta ja oli ilkeä. No minäpä annan vastauksen: Hän ei pitänyt sinusta. Eikö tämä asia ole nyt päivänselvä asia? Miksi tätä pitää sinulle jankuttaa monta sivua?
Aihe ei ollut se. Jokainen lukutaitoinen, joka on aloituksen lukenut läpi, huomaa että aihe ei ollut se. Aihe oli pohtia objektiivisesti mitä naisen mielenliikkeet olivat tehdessään tuollaisen tekojen ketjun.
Jos nainen viesitteli kanssasi innokkaasti ennen tapaamista ja sitten oli siellä tapaamisessa vaivautunut ja toisten ihmisten seurassa, niin ei tarvi olla Einstein ymmärtääkseen että jotain tapahtui siinä vietittelyn loppuvaiheessa ja ennen tapaamista. Ei kukaan pyydä jotain miestä julkiselle paikalle tapahtumaan, jossa voi sitten vaivaantuneena antaa pakit, kuten olet kertonut naisen olleen, haluton nolosteli esittelemistäsi kavereillesi jne. Paljon todennäköisempää on se että jollain lailla nyt tyrit ja nainen hommasi sen kaverinsa sinne ikään kuin itselleen "tueksi ja turvaksi" ja blokiksi sinun ja hänen välille. Laita tänne viimeiset viestit ennen tapaamista jossa sovitte tapaamisesta tai kerro rehellisesti miten sovitte viimeiseksi jääneestä tapaamisesta.