Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketju meille, jotka VIHAAMME helteitä ja haluamme valittaa rauhassa. Puretaan yhdessä tuskaamme! Ketju VAIN valitukseen!

Vierailija
28.07.2019 |

Tuskallista on niin sisällä kuin ulkona. Tuntuu ettei happea saa, hikinen ja tunkkainen olo. Päähän sattuu, väsyttää ja vetämätön olo. Mikään ei huvita paitsi suihkussa makaaminen. Olo on ärtynyt. Sitten vielä kaverit hehkuttavat kun on niiiiiiiin ihanan lämmin. Omasta mielestä tässä ei ole mitään ihanaa. Kaipaan sitä että ulkona on raikasta/viileää ja sisällä sitten mukavan lämmin. Tekee mieli kaataa jäävettä päähän. Sohvakin tuntuu viholliselta: liian kuuma löhöämään mutta ei jaksa muutakaan. Sohvatyynytkin tuntuvat uunista tulleilta. Aurinko vihollinen, varjo pieni lohtu.

Jatkakaa tästä kanssani.

Hellerakastajat: menkää muualle. Tämä on vain valitusta varten.

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin lasken tunteja kuumuuden loppumiseen. Ihan kauheaa on , mitään ei jaksa tehdä. Kauppaan meinasin eilen lähteä viileään , kävelymatka tuntui kuitenkin liian raskaalta. En käynyt tänäänkään kaupassa. Ei maistu ruokakaan sen puoleen. Nukkuminen on hankalaa kuumassa asunnossa. Voi miten odotan että tää kidutus loppuis. Kaveri pyysi pihatalkoisiin tänään , empä tosiaan lähtenyt.

Vierailija
42/74 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tää ole kivaa, mä haluun riidellä hellehullujen kanssa!

Ei murhetta. Tänään on viimeinen hyvä päivä kesästä. Huomisesta alkaen on taas kylmää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei murhetta. Tänään on viimeinen hyvä päivä kesästä. Huomisesta alkaen on taas kylmää.

Helsingissä +21 ei kyllä ole kylmää.

Vierailija
44/74 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasken minuutteja siihen, että tää loppuu. Onneksi tosiaan viime kesän kärvennysputki ei toistunut.

Vierailija
45/74 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasken tunteja. Enää pari jäljellä ja saa avata ikkunat. Sit pitäis koko ajan viilentyä ja keskiyöllä olla jo siedettävää

Vierailija
46/74 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan h😈lwettiä! Ei ole todellakaan sydän-ja keuhkosairaan ilmoja nämä helteet... Tänne luvassa vielä huomennakin +25! 😲🤤😩😨😡

Vierailija
47/74 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, kiitos tästä ketjusta. Voisinkin listata tähän muutamia syitäni vi-ha-ta hellettä.

-Kärsin muutenkin nukahtamisvaikeuksia aiheuttavista levottomista jaloista. Nyt sitten vastan kärsinkin.

-Tämä saa-ta-nan hiki, atooppinen ihoni ei kestä jatkuvaa hikoilua. Lapsuudesta tutut iho-oireet alkavat palailla. Mitä nostalgian riemuvoittoa.

-En voi tehdä mitään.

-En jaksa tehdä mitään.

-Ulos ei voi mennä ilman että saa lämpöhalvauksen ja palaa auringossa. Isäni sairasti juuri ihosyövän, eli palaminen houkuttelee tavallistakin enemmän.

-Elämä on yhtä veden juomista ja ku-sel-la ravaamista. Kyllä kannatti syntyä käymään läpi tämä ainutkertainen seikkailu, jota elämäksikin kutsutaan.

-Ainoa alas menevä ruoka on jäätelö, ja hieman epäilen sen riittävyyttä ainoaksi ravinnonlähteeksi.

MUTTA on tällä helteellä yksi hyväkin puoli:

-Olen niin kiukkuinen, että ajattelin kohta lähettää tiukkasanaisen viestin yhdelle ihmiselle, joka jatkuvasti kohtelee minua huonosti tai ainakin ajattelemattomasti. Se onkin sitten ainoa asia, jonka olen tämä viikonloppuna tehnyt.

Odotan vain huomista ja siedettävää keliä. Pahoittelut tavutuksista, yritän vain päästä sen-suu-ris-ta läpi.

Vierailija
48/74 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee oikeasti parempi olo, kun muutkin jakavat tämän tuskan :D Eilen oli hauska, kun baarissa minun ja tuntemattoman naisen katseet kohtasivat kun molemmat pyyhkivät hikeä nenäliinalla otsaltaan.

Vierailija
49/74 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rv 38 menossa ja jalkaterät turvonneet kaksi kokoa. Särkee jalkoja ja tissinvälit ja pää märkänä hiestä. Sheivasin alakerran ja tuntee kuinka hiki valuu pitkin reisiä ja toosaa. Maha roikkuu ja hiukset roikkuu. Pitäisi epiloida sääretkin mutta sääretkin on niin paksuina että näyttävät kahdelle koivulle. Huohotuttaa ja janottaa,mutta rakkoon ei mahdu enää mitään joten pitää ku5ta tunnin välein.

Tunnen itseni hitaaksi ja voimattomaksi. Onneksi ei tarvitse vielä synnyttää,koska kätilö saisi vetää vauvan ulos. Mä vain makaisin laiskana.

Vierailija
50/74 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat, side. En pidä tamponeista. Valun hikeä, nivuset ja alapää hautoo aivan jumalattomasti. Voiko epämukavasta tulla edes näin epämukavaa. Haisenkin varmaan hirveältä. Vielä erittäin runsaat menkat. Kamalaa.

Vierailija
51/74 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koomista vinkumista. Hädin tuskin 30C ja täällä ollaan jo tekemässä kuolemaa.

Vierailija
52/74 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellehullulle tämä ketju on hupaisaa luettavaa. No huomenna tämäkin ilo valittavasti loppuu, mutta hetken oli kivaa.

Vierailija
53/74 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siileilläkin on vaikeaa hellesäällä.

Vierailija
54/74 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos että nämä helteet loppuvat vihdoinkin. Ei tule IKÄVÄ!

Vierailija
55/74 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helsingissä +21 ei kyllä ole kylmää.

No kaukana ollaan helteistä. 

Vierailija
56/74 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee oikeasti parempi olo, kun muutkin jakavat tämän tuskan :D Eilen oli hauska, kun baarissa minun ja tuntemattoman naisen katseet kohtasivat kun molemmat pyyhkivät hikeä nenäliinalla otsaltaan.

Niin minullekin. Rakastan helteitä ja tämä ketju vain piristää oloa entisestään. Minä valitan sitten kun ne sateet ja kylmä tulevat ;)

Vierailija
57/74 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli onneksi vapaapäivä, eilen ja pe oli töissä h.. lvettiä. Mulla alkaa pää hikoilla ekaksi ja kun on lämmintä melkein 30 niin hiki valuu tukan juuresta katkeamatta. Vaikka et tekis mitään. Silmät kirvelevät, naama on punainen. Kuivaat kasvot, kohta valuu uudelleen. Onneksi auton ilmastointi pelaa. Se olikin ainoa siedettävä paikka. Kun nousi autosta tuntui kuin olisi tullut löylyhuoneeseen. Joo, ja se paljon puhuttu tissinalushiki. Ei ole inhottavampaa.

Mä jähmetyn helteellä, ei pysty kotonakaan kuin olemaan paikallaan. Pakkasella sama juttu, liikkumatta ettei lämpö häviä. Mulle riittää 20 astetta lämmintä. Ens viikko helpottaa, vois mennä vaikka mustikoita etsimään. Mutta ei vielä huomenna.

Vierailija
58/74 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä tuulee, jes! Tuntuu että pyörryttää kun joutuu hengittämään seisonutta kuumaa ilmaa!

Vierailija
59/74 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellettä on paettu viime päivät museoon, ostoskeskuksiin, elokuviin, kahviloihin ja Oodiin. Rahaa on mennyt, mutta kaikki viileys on ollut sen srvoistsVielä on edessä ennusteissa lähes hellettä ja hellettäkin, mutta ihana kun pääsee näistä 27-32 lämpötiloista nyt ainakin 10 päiväksi toivon mukaan.

Vierailija
60/74 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helle on ihanaa ihanaa ihanaa🤩🤩🤩🤩😍😍😍 varasin just loman talveksi lämpöön😍

Mikset muuttais sinne lämpöön kokonaan, kun se niin ihanaa kerran on.

Ei Napapiirille helle kuulu. Sen takia hellevastaiset saa valittaakin, mutta teitä kylmän vihaajia en ymmärrä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi