Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketju meille, jotka VIHAAMME helteitä ja haluamme valittaa rauhassa. Puretaan yhdessä tuskaamme! Ketju VAIN valitukseen!

Vierailija
28.07.2019 |

Tuskallista on niin sisällä kuin ulkona. Tuntuu ettei happea saa, hikinen ja tunkkainen olo. Päähän sattuu, väsyttää ja vetämätön olo. Mikään ei huvita paitsi suihkussa makaaminen. Olo on ärtynyt. Sitten vielä kaverit hehkuttavat kun on niiiiiiiin ihanan lämmin. Omasta mielestä tässä ei ole mitään ihanaa. Kaipaan sitä että ulkona on raikasta/viileää ja sisällä sitten mukavan lämmin. Tekee mieli kaataa jäävettä päähän. Sohvakin tuntuu viholliselta: liian kuuma löhöämään mutta ei jaksa muutakaan. Sohvatyynytkin tuntuvat uunista tulleilta. Aurinko vihollinen, varjo pieni lohtu.

Jatkakaa tästä kanssani.

Hellerakastajat: menkää muualle. Tämä on vain valitusta varten.

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan hellettä!

Vierailija
2/74 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä voi kun tappaa itsensä. On kuitenkin liian kuuma siihenkin. Epämukavaa vaikka mitä tekisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan hellettä!

Mene muualle rakastamaan. Täällä vihataan.

Vierailija
4/74 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastan hellettä!

Mene muualle rakastamaan. Täällä vihataan.

Mutta kun en voi kahlita rakkauttani! Se tursuaa ylitse rajojen, myös vihaketjuun hallitsematta!

Vierailija
5/74 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan nivus- ja tissinalushien hajua.

Vierailija
6/74 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tää ole kivaa, mä haluun riidellä hellehullujen kanssa!

Vierailija
7/74 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa aina tällaista! ❤️

Vierailija
8/74 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä meille.

Mutta hei, ei mene montaa tuntia, että helle kohtaa lakkaa. Itse söin äsken litran jäätelöä ja kävin suihkussa, toisen kerran tänään. Nyt makoilen sängyssä viilennyslaitteen edessä ja lasken tunteja yöhön. Huomenna ei ole enää tällaisia asteita. Se saa mieleni iloiseksi. Kyllä tämä taas tästä, kun vielä muutaman tunnin jaksaa sinnitellä.

Vierailija
9/74 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

VTU RÄÄÄHHHH KRÄÄHHH KKRRRÖÖÖÖÖ MÄ KUOLENNNN STN VTTU HELLE PRKL POOOOIISSS KUOLEN EN KESTÄ VTTU STNA

Vierailija
10/74 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tulee ulkoa sisälle, niin vastassa on seisahtunut saunamainen ilma. hyi HELLEVETTI

Vierailija
11/74 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan hellettä. Kärsin viime kesän aiheuttamista helleongelmista vieläkin. En jaksa enää sairaaloita ja kuntoutuksia. Täällä on niin kuuma.

Vierailija
12/74 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna helpottaa! Viimein... Ainut hyvä puoli tässä helteessä on se että on tekosyy syödä paljon jäätelöä... Huomenna lenkille heti aamusta kun on viileää, menee nuppi sekaisin kun ei pysty edes urheilemaan ilman jonkin sortin lämpöhalvausta.

Vierailija
13/74 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kai koko kesän pahin päivä ainakin helsingissä. Olo on hirveä ja tuska on kova mutta ei enää kauaa niin saamme apua! Huomenna on jo parempi, kestetään vielä tämä käristyksen huippupiikki yhdessä!

Vierailija
14/74 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sais välillä sataa vettä, oikein rajusti. V-ITTU.

Kunnon raekuuro tähän väliin, niin talot jäähtyis.

Vierailija
15/74 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hyi, mä olen saanut kainalot ja nivuset ihan rikki tässä helteessä, kun herkkä iho, joka ei kestä hikoilua kamalasti. Luulen, että niihin on nyt kaiken kukkiraksi pesiytynyt joku sieni, hyi.

Vierailija
16/74 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osanottoni heille, joille helle ei lopu edes tähän päivään. Yöllä helpottaa vähän, mutta huomennakin on lämmintä.

Vierailija
17/74 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) hiki valuu noroina pitkin päänahkaa ja kasvoja

2) jalkapohjat on kuin tulessa.

3) en saa nukuttua!

4) kyllä vtuttaa

Vierailija
18/74 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olo on kuin ei henkeä saisi. Ihan oikeasti.

Vierailija
19/74 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöt on pahimpia, viime yönä ei paljoa uni silmään tullut. Ihan sairaan kuuma talo, eikä meillä ole ilmalämpöpumppua! No ens kesänä ihan varmana on, talvella hankitaan. Tähän aikaan vuodesta on ihan turha sellaisia kysellä....

Huomenna töihin ja onneks pitäisi viilentyä, mun työteho on helteellä aika lähellä nollaa.

Vierailija
20/74 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helle on ihanaa ihanaa ihanaa🤩🤩🤩🤩😍😍😍 varasin just loman talveksi lämpöön😍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä