Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos joku sanoo vielä kerran "yritetään nyt nauttia näistä keleistä.."

Vierailija
28.07.2019 |

niin räjähdän. Nimimerkillä viime yönä ehkä 3 tuntia unta saanut. Kahdesti nousin ylös juomaan ison lasin vichyä ja mehua, kun tuntui että kuolen janoon. Niin paljon tullut hikoiltua ja sen kyllä sängystä huomaa.

Luojan kiitos pian on maanantai.

Ps. Ja painan 56 kg, eli ei tämä ole vain ylipainoisten vaiva.

Kommentit (113)

Vierailija
81/113 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihavat kitisee taas. En usko, että kukaan teistä on normaalipainoinen. Laihduttakaa.

Vedä v*ttu päähäsi h*lvetin vatussi.

Noh nyt Kaloriina, syö taas vähän sipsiä niin helpottaa... onko insuliinit piikitetty? Taitaa verensokerit olla alhaalla kun noin kiukuttaa.

Minä olen normaalipainoinen mies enkä mikään sipsiä syövä kaloriina ja silti tämä keli ON AIVAN S*ATANAN PERSEESTÄ!  Ainoastaan kaltaisesi mielisairaalaa pakoilevat hullut pitävät helteistä. Teidät pitäisi viedä jollekin eläinlääkärille piikille koko sakki!

Ootko jotenkin kehitysv*mmainen kun kielenkäyttösi on tuollaista?

Vierailija
82/113 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihavat kitisee taas. En usko, että kukaan teistä on normaalipainoinen. Laihduttakaa.

Vedä v*ttu päähäsi h*lvetin vatussi.

Noh nyt Kaloriina, syö taas vähän sipsiä niin helpottaa... onko insuliinit piikitetty? Taitaa verensokerit olla alhaalla kun noin kiukuttaa.

Minä olen normaalipainoinen mies enkä mikään sipsiä syövä kaloriina ja silti tämä keli ON AIVAN S*ATANAN PERSEESTÄ!  Ainoastaan kaltaisesi mielisairaalaa pakoilevat hullut pitävät helteistä. Teidät pitäisi viedä jollekin eläinlääkärille piikille koko sakki!

Ootko jotenkin kehitysv*mmainen kun kielenkäyttösi on tuollaista?

En ole, mutta sinä olet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/113 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana lämpö. Nauttikaa, kohta saa palella.

Tiedätkö, kun ei kaikkia palella. On esim. ihmisiä, joilla on aina liian kuuma. Onko tämä asia noin hankala tajuta?

Mitä sitten, teidänkö mukaan täällä pitäisi elää? Saa*nan itsekäs idari. Muuta Alaskaan, me muut nautitaan kesästä.

-eri

Ketkä te muut? Sinä ja pari muuta työtöntä pummikaveriasi? Kyllä enemmistö inhoaa näitä helteitä.

Vierailija
84/113 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että suurin osa suomalaisista ei nauti näin lämpimästä. Ne, jotka pitävät, ovat poikkeuksia sääntöön.

Vierailija
85/113 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritetään nyt nauttia.

Miten pamahdit?

Vierailija
86/113 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on sauna kuumuudesta nauttimista varten.

Mutta emme syö, lue, työskentele emmekä nuku siellä.

Kohta saa palella? Yllättävän vähän suomessa tarvii palella. En palele kesäisin, syksyisin enkä keväisin. Talvella voin palella jos puen liian vähän vaatetta, mutta kun laitan tarpeeksi niin ei oo kovin montaa päivää suomessa kun tarvii palella yhtään.

Vierailija
87/113 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on sauna kuumuudesta nauttimista varten.

Mutta emme syö, lue, työskentele emmekä nuku siellä.

Kohta saa palella? Yllättävän vähän suomessa tarvii palella. En palele kesäisin, syksyisin enkä keväisin. Talvella voin palella jos puen liian vähän vaatetta, mutta kun laitan tarpeeksi niin ei oo kovin montaa päivää suomessa kun tarvii palella yhtään.

"Ihana lämpö. Nauttikaa, kohta saa palella."

Vastaus oli siis tähän kuluneeseen fraasiin.

Vierailija
88/113 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamen! Onneksi huomenna viilenee! Rakastan talvea, tulispa kunnon talvikin sitten :)

Sitä minäkin odotan :) Oon huomannut, että yleensä kulkevat kesä ja talvi käsi kädessä. Eli, jos kesä onnistuu hyvin, silloin onnistuu talvikin. Mutta jos on liian sateinen kesä, silloin talvikin menee pieleen eikä routaa tule millään ja lumet viivästyvät. Niinpä toivon, että nyt onnistuu talvi, koska kesäkin mennyt aika hyvin. Tykkäätkö hiihtämisestä?

Vierailija
89/113 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Islanti ainoa paikka maailmassa, jossa ei tarvi ikinä kärsiä helteistä tai todella harvinaista ainakin?

Vierailija
90/113 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Islanti ainoa paikka maailmassa, jossa ei tarvi ikinä kärsiä helteistä tai todella harvinaista ainakin?

Veikkaan, ettei Grönlannissa, Fär-saarilla tai Huippuvuorillakaan ole helteitä. Ehkä vastaavasti eteläisellä pallonpuoliskolla on myös jotain paikkoja lähempänä Etelä-mannerta. Mutta tästä en mene takuuseen.

Vierailija
91/113 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul on kotona ollut "pahimmillaan" 35 astetta, mut ei se oo mua häirinnyt. Mitä nyt vähän hikoilee, mutta ketä se haittaa? Suihkuun ennenkuin lähtee ihmisten ilmoille.

Oon nukkunut myös ihan hyvin, vaikka syksyisin nukun ikkuna auki, koska tykkään mieluummin nukkua viileässä.

Vierailija
92/113 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö, kun ei kaikkia palella. On esim. ihmisiä, joilla on aina liian kuuma. Onko tämä asia noin hankala tajuta?

Mitä sitten, teidänkö mukaan täällä pitäisi elää? Saa*nan itsekäs idari. Muuta Alaskaan, me muut nautitaan kesästä.

-eri

Oletpa epäkohtelias ja ilkeä juntti. Muuta itse jonnekin, Suomessa eivät ole tällaiset kesät normaaleja.

eri

Vierailija
93/113 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksi kaikille helteestä vinkuville: tänä kesänä on ollut myös hyvin viileää ja ns. keskivertoa kesäsäätä (17-20 astetta), joten miksi me helteistä tykkäävät emme saisi nyt iloita? Jokaiselle jotakin.

Tänä kesänä sää on ollut lämpötilojen suhteen juuri sellaista kuin pohjoisessa kuuluisi kesällä ollakin. Nämä helteet ei ole millään lailla normaalia. On sinänsä siis hieman outoa/ epänormaalia iloita jostain joka ei ole luonnollista täällä päin maailmaa.

Vierailija
94/113 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Penikoilla alkaa kohta koulu niin häipyvät palstalta, tietty nämä yksiö pertsat jäävät tänne. Ovat niitä kovimpia hellehulluja. kiku pystyssä näpyttelevät hellehullu viestejä kun tietävät että useimmat ärsyyntyvät:) 

Nauroin niin makeesti viestillesi, et suolaiset kyyneleet valu .. nestehukkaa'?

Vierailija
95/113 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin kesän valosta ja lämmöstä, mehujään kylmyydestä torilla, uimarannalla loikoilusta, töihin mennessäni hellettä lupailevasta aamusta. Tykkään myös syksyn kuulaista, pimeistä illoista, sateen ropinasta ja kuralätäköistä. Haltioidun talven kimalluksesta, hankiaisista, narskuvasta nuoskasta ja hyytävästä kylmyydestä, johon saunasta sukellan. Sitten on kevät, lumen alta paljastuva maan kamara, solisevat purot - sitten kukkivan luonnon autuas tuoksu ja yhtäkkiä räjähtävä vihreys.

Suomen vuosi on ihana! Olen onnellinen ihminen.

Vierailija
96/113 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse yrittää, vaan nautin täysin rinnoin lämmöstä ja auringosta. Löysää sinäkin hieman nutturaa ja suhtaudu valoon sekä lämpöön positiivisin mielin.

Vierailija
97/113 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vainiin, minusta tämä on ihan ok vaikka olen viimeisilläni raskaana. Illalla oli sisällä noin 28 astetta ja hiukan hiki mutta yöksi ikkunat auki ja nyt tämä 26 astetta sisällä tuntuu ihan miellyttävältä. Nukutaan pikkareissa ja hyvin nukutti sekä lapsia että aikuisia.

Minä otan mieluummin nämä helteet kuin vain 20 astetta, silloin ei tarkenne edes t-paidalla.

Hassusti sanottu. Miten niin "edes" t-paidalla, joka on ehkä kevyin ja vähiten lämmittävä vaate, joka on olemassa? 

Jos aikuinen ihminen ei tarkene 20 asteessa t-paidalla, on syytä miettiä, mikä omassa terveydessä sakkaa. Syötkö liian vähän/huonosti, oletko täysin vailla lihaksia ja muutenkin huonokuntoinen, tupakoitko, jolloin ääreisverenkierto on huono jne.

Ei mitään noista, täysin terve olen. Olen aina palellut helposti, lapsenakin, samoin aikuisiällä elopainosta riippumatta. En minä kuole jos joudun olemaan 20 asteessa T-paidassa mutta jos vaihtoehtoja on, laitan takin päälleni. Ja minusta kesään kuuluu se, että voi käyttää kesävaatteita ja vain 20 asteessa minä en voi sitä tehdä. Miksi palelu muka on epänormaalia mutta huono lämmönsietokyky ei? Ihmiset on erilaisia.

Vierailija
98/113 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vainiin, minusta tämä on ihan ok vaikka olen viimeisilläni raskaana. Illalla oli sisällä noin 28 astetta ja hiukan hiki mutta yöksi ikkunat auki ja nyt tämä 26 astetta sisällä tuntuu ihan miellyttävältä. Nukutaan pikkareissa ja hyvin nukutti sekä lapsia että aikuisia.

Minä otan mieluummin nämä helteet kuin vain 20 astetta, silloin ei tarkenne edes t-paidalla.

Hassusti sanottu. Miten niin "edes" t-paidalla, joka on ehkä kevyin ja vähiten lämmittävä vaate, joka on olemassa? 

Jos aikuinen ihminen ei tarkene 20 asteessa t-paidalla, on syytä miettiä, mikä omassa terveydessä sakkaa. Syötkö liian vähän/huonosti, oletko täysin vailla lihaksia ja muutenkin huonokuntoinen, tupakoitko, jolloin ääreisverenkierto on huono jne.

Ei mitään noista, täysin terve olen. Olen aina palellut helposti, lapsenakin, samoin aikuisiällä elopainosta riippumatta. En minä kuole jos joudun olemaan 20 asteessa T-paidassa mutta jos vaihtoehtoja on, laitan takin päälleni. Ja minusta kesään kuuluu se, että voi käyttää kesävaatteita ja vain 20 asteessa minä en voi sitä tehdä. Miksi palelu muka on epänormaalia mutta huono lämmönsietokyky ei? Ihmiset on erilaisia.

Noin 20 astetta on normaali sisälämpötila, siksi siinä palelu on huomattavasti epänormaalimpaa kuin tässä 33 asteessa läkähtyminen.

Vierailija
99/113 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse yrittää, vaan nautin täysin rinnoin lämmöstä ja auringosta. Löysää sinäkin hieman nutturaa ja suhtaudu valoon sekä lämpöön positiivisin mielin.

Mitä löysäämistä siinä on, kun kuumuus tekee sairaaksi? Miten voit suhtautua valoon ja lämpöön positiivisesti, kun kivut pahenevat, et saa nukuttua, raavit itsesi verille jne.? Oletko yksinkertainen vai vaan ilkeä? Löysää itse nutturaasi ja anna muiden valittaa aiheesta.

Vierailija
100/113 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mul on kotona ollut "pahimmillaan" 35 astetta, mut ei se oo mua häirinnyt. Mitä nyt vähän hikoilee, mutta ketä se haittaa? Suihkuun ennenkuin lähtee ihmisten ilmoille.

Oon nukkunut myös ihan hyvin, vaikka syksyisin nukun ikkuna auki, koska tykkään mieluummin nukkua viileässä.

Mitä hyötyä siitä suihkussa käymisestä on, kun tällä säällä viiden minuutin päästä on kuitenkin taas läpimärkä hiestä?