Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unelmieni nainen haluaa olla vain kaveri

Vierailija
27.07.2019 |

Mitä pitäisi tehdä? Olen tavannut harrastusryhmässä unelmieni naisen. Vietämme aikaa myös harrastuksen ulkopuolella, olen jopa yöpynyt hänen luonnaan. Mutta hän on teki jo alkuun selväksi että olemme vain kavereita, ja hokee sitä tasaisin väliajoin.
Mitä enemmän vietän aikaa hänen kanssaan, sitä enemmän pidän hänestä.

Hän on aina aloitteellisempi näkemään ja viestittelemään.
Pitäisikö minun katkaista välit häneen? Vai yrittää tukahduttaa omat tunteeni?

Kommentit (94)

Vierailija
81/94 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jää beta orbiteriksi.

Vierailija
82/94 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tämä vuosia vanha kysymys ole jo selvinnyt? Mut joo, sisältö juuri sitä mitä voi odottaa... Nainen sanoo ettei ole ihastunut mutta voidaan olla kavereita, mies jää roikkumaan ja teeskentelemään ystävyyttä. Tehdään asioita mitä ystävät tekee, ts jeesataan toisiaan (ihan kuin miehet ei lainailisi ystävinä toisilleen peräkärryjä ja auttaisi muutossa kaljapalkalla ilman että pitää antaa seksiä kaverille palkaksi), paitsi että mies ei kykene tällaiseen vastavuoroiseen ystävyyteen. Miehen lopputulema tästä kuviosta on olen uhri. Et ole. Olet aikuinen jonka on syytä opetella asettamaan omat rajansa ja opetella ottamaan itse vastuu omista tunteistaan. Jokainen on vastuussa omista tunteistaan.

Pitkälti juurikin näin, ja varsinkin että jokainen on vastuussa vain omista tunteistaan.

Paitsi, että kykenen kyllä sytävyyteen ja kaveruuteen naisten kanssa, odottamatta seksiä. Muutamaan olen ollut itse ihastunut, mutta kavereina mentiin, ja ainakin yksi on ollut minuun ihastunut, minä en halunnut enempää. Ai niin yhden kanssa kuljettiin samalla junalla monta kertaa ja kipinää oli puolin ja toisin, mutta jostain syystä kaveriksi jäätiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/94 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

sytävyys tarkoitti ystävyyttä tietenkin.

Pitäisi aina tarkastaa oma tekstinsä ennen lähetystä. 😁

Vierailija
84/94 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen tulee käyttämään sua hyväksi aina kun tarvitsee apua. Mutta kun sinä tarvitset apua häneltä, niin ei kannata toivoa liikaa. Tällaisia nämä ”ollaan vaan kavereita” naiset on.

Mistä ihmeestä olette saaneet päähänne, että naiset tahtovat hyväksikäyttää kaverimiehiään? Kyllä nykynainen hoitaa ne ruuvailut ja lampunvaihdot kerrostaloasunnossaan ihan itse.

Jostain jenkkipalstaltako taas ongitte nämä mielikuvat avuttomasta naisesta, jota palvelee sankka friendzonetettujen miesten armeija :D

Oikeasti olette vain katkeria siitä, että naisen ei ole pakko alkaa suhteeseen kanssanne, vaikka te ihastuisitte.

Oikeasta elämästä. Nähnyt niin monta kertaa kun ihastunutta miestä käytetään härskisti hyväksi.

Kerropa näitä lukuisia esimerkkejä elävästä elämästä, odotan.

Varmaan itsekin ymmärrät, että kodin pikkuasioiden hoito on paljon helpompaa itse tehden kuin joltain pillunjanoisilta kaverimiehiltä apua ruinaamalla.

Rahan”lainausta”, tavaroiden kuskaamista, rakentamista, korjaamista. Ei mitään oikeaa kaverin auttamista, vaan aivan puhdasta hyväksikäyttämistä. Käynyt sääliksi kun on vierestä seurannut, mutta mikään järkipuhe ei ole auttanut. Ja lopulta jäljelle jäänyt vain katkeruutta.

Tälläisten syiden takia en itse suostu ottamaan minkäänlaista apua miehiltä edes, koska aina se katsotaan niin tiettyjen ihmisten silmistä, että nainen käyttää hyväksi jos haluaa vain olla ystävä, mutta pyytää apua. Kyllä minä ainakin autan kaikkia ystäviäni, ovat he sitten mitä sukupuolta tahansa, jos tarvitsevat apua. Koska sellaista se on se ystävyys, toki rahaa en lainaa, vaan annan, jos on tarpeeksi rahaa jota voin antaa ilman, että oma talous siitä kaatuu.

Mutta tässä onkin sitten se ongelma, että on hyvin vaikea ystävystyä miesten kanssa, kun ei voi olla samalla tavalla ystäviä heidän kanssa, kuin esim naisten kanssa, ilman sitä pelkoa että aletaanko minua nyt kutsumaan hyväksikäyttäjäksi, jos Pekka tarjoutuu maksamaan vaikka lounaan ja suostun siihen. 

Vierailija
85/94 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen ei muuta mieltään. Jos olet kaveri, olet kaveri. Mutta sen ap varmaan näin kolmen vuoden päästä tietääkin jo.

Samapa se vaikka tietääkin, täällä onkin aikomus keskustella asiasta.

Vierailija
86/94 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monessa kommentissa korostetaan seksin merkitystä. Monelle ihastuneelle/rakastuneelle on kuitenkin tärkeämpää, kun saa viettää aikaa toisen kanssa mukavien arkisten asioiden parissa tutustuen. Moni etsii sitä arjen ilojen ja surujen jakajaa ihan oikeasti. Parempi ottaa asia puheeksi, niin tietää mitä kumpikin haluaa suhteelta. Parempi jatkaa vain eteenpäin itsekseen, turha jäädä roikkumaan, jos toinen ei taho, niin ei taho.

Vierailija
87/94 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän kokenut 95% miehistä. Ja lopputulos on sama, ei se kaveruus muutu rakkaudeksi. Joten lopeta itsesi kiusaaminen ja älä enää pidä yhteyttä naiseen. Ajan myötä tulet unohtamaan hänet.

Tämä hyvä, mutta... Ajan myötä yksi ihminen ei vain ole unohtunut...

Vierailija
88/94 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmien nainen ei suostunut antamaan pildeä, joten nyt käyn kostona nussimassa hänen parasta ystävää joka viikonloppuna.

Vierailija
89/94 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pitää ghoustaa se nainen, jolloin on mahdollista, että nainen alkaakin kiinnostua sinusta seksuaalisesti.

Vierailija
90/94 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen ei ala seurustelemaan niin se ei välttämättä tarkoita etteikö nainen tykkäisi miehestä. Naisella voi olla syitä, miksi hän ei uskalla alkaa seurustelemaan.

Vierailija
91/94 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haasteellista olla ystävä, jos on ihastunut, ja luulee löytäneensä elämänkumppanin...

Vierailija
92/94 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

monessa

Vierailija kirjoitti:

Nainen tulee käyttämään sua hyväksi aina kun tarvitsee apua. Mutta kun sinä tarvitset apua häneltä, niin ei kannata toivoa liikaa. Tällaisia nämä ”ollaan vaan kavereita” naiset on.

Mistä ihmeestä olette saaneet päähänne, että naiset tahtovat hyväksikäyttää kaverimiehiään? Kyllä nykynainen hoitaa ne ruuvailut ja lampunvaihdot kerrostaloasunnossaan ihan itse.

Jostain jenkkipalstaltako taas ongitte nämä mielikuvat avuttomasta naisesta, jota palvelee sankka friendzonetettujen miesten armeija :D

Oikeasti olette vain katkeria siitä, että naisen ei ole pakko alkaa suhteeseen kanssanne, vaikka te ihastuisitte.

Ihan omakohtaisia kokemuksia. Kerran ystävä nainen tilasi apua ruuvailuun, sanoi puhelimessa kohteen, ja tarvittavat työkalut. Menin paikalle, ja sain ruuvailtua. Sitten tämä ystävä ilmoitti, että voitkin mennä, on tulossa ystäviä kylään.

Vierailija
93/94 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää sinua terapeuttina. Sano, että et kerkii tavata, kun ajattelit alkaa etsiä jostain tyttöystävää.

Tämä on hyvä keino. 👍Naisen reaktioista voi sitten päätellä , mitä sinusta oikeasti haluaa. Suoraa vastausta kun naisilta ei tahdo mihinkään asiaan saada.

Vierailija
94/94 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jäisi kaveruuteen, mies ei ole mikään riepoteltava esine jonka nainen työntää kaverilistoihin miehen näytettyä olevansa enempikin kiinnostunut. 

Ota tai jätä, näin se on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme