Unelmieni nainen haluaa olla vain kaveri
Mitä pitäisi tehdä? Olen tavannut harrastusryhmässä unelmieni naisen. Vietämme aikaa myös harrastuksen ulkopuolella, olen jopa yöpynyt hänen luonnaan. Mutta hän on teki jo alkuun selväksi että olemme vain kavereita, ja hokee sitä tasaisin väliajoin.
Mitä enemmän vietän aikaa hänen kanssaan, sitä enemmän pidän hänestä.
Hän on aina aloitteellisempi näkemään ja viestittelemään.
Pitäisikö minun katkaista välit häneen? Vai yrittää tukahduttaa omat tunteeni?
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen tulee käyttämään sua hyväksi aina kun tarvitsee apua. Mutta kun sinä tarvitset apua häneltä, niin ei kannata toivoa liikaa. Tällaisia nämä ”ollaan vaan kavereita” naiset on.
Mistä ihmeestä olette saaneet päähänne, että naiset tahtovat hyväksikäyttää kaverimiehiään? Kyllä nykynainen hoitaa ne ruuvailut ja lampunvaihdot kerrostaloasunnossaan ihan itse.
Jostain jenkkipalstaltako taas ongitte nämä mielikuvat avuttomasta naisesta, jota palvelee sankka friendzonetettujen miesten armeija :D
Oikeasti olette vain katkeria siitä, että naisen ei ole pakko alkaa suhteeseen kanssanne, vaikka te ihastuisitte.
Oikeasta elämästä. Nähnyt niin monta kertaa kun ihastunutta miestä käytetään härskisti hyväksi.
Kerropa näitä lukuisia esimerkkejä elävästä elämästä, odotan.
Varmaan itsekin ymmärrät, että kodin pikkuasioiden hoito on paljon helpompaa itse tehden kuin joltain pillunjanoisilta kaverimiehiltä apua ruinaamalla.
Rahan”lainausta”, tavaroiden kuskaamista, rakentamista, korjaamista. Ei mitään oikeaa kaverin auttamista, vaan aivan puhdasta hyväksikäyttämistä. Käynyt sääliksi kun on vierestä seurannut, mutta mikään järkipuhe ei ole auttanut. Ja lopulta jäljelle jäänyt vain katkeruutta.
Noin tyhmää jannua sietääkin käyttää hyväkseen :D :D :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen tulee käyttämään sua hyväksi aina kun tarvitsee apua. Mutta kun sinä tarvitset apua häneltä, niin ei kannata toivoa liikaa. Tällaisia nämä ”ollaan vaan kavereita” naiset on.
Mistä ihmeestä olette saaneet päähänne, että naiset tahtovat hyväksikäyttää kaverimiehiään? Kyllä nykynainen hoitaa ne ruuvailut ja lampunvaihdot kerrostaloasunnossaan ihan itse.
Jostain jenkkipalstaltako taas ongitte nämä mielikuvat avuttomasta naisesta, jota palvelee sankka friendzonetettujen miesten armeija :D
Oikeasti olette vain katkeria siitä, että naisen ei ole pakko alkaa suhteeseen kanssanne, vaikka te ihastuisitte.
Oikeasta elämästä. Nähnyt niin monta kertaa kun ihastunutta miestä käytetään härskisti hyväksi.
Varmaan itsekin ymmärrät, että kodin pikkuasioiden hoito on paljon helpompaa itse tehden kuin joltain pillunjanoisilta kaverimiehiltä apua ruinaamalla.
Rahan”lainausta”, tavaroiden kuskaamista, rakentamista, korjaamista. Ei mitään oikeaa kaverin auttamista, vaan aivan puhdasta hyväksikäyttämistä. Käynyt sääliksi kun on vierestä seurannut, mutta mikään järkipuhe ei ole auttanut. Ja lopulta jäljelle jäänyt vain katkeruutta.
Siis, mitä ihme naisia nää on olleet, jotain maksullisia tuontejako? Kuulostaa tosi vieraalta.
Aivan norminaisia, mm opiskelukavereita.
Vierailija kirjoitti:
Haluaa pitää sinut varalla, jos vaikka ei löydäkään tasokkaampaa ukkoa. Parempi jättää sikseen.
Miksei jonkun seurasta voisi nauttia ystävänä? En ymmärrä tätä ajattelua. En minä ottaisi ketään ystävämiestä kumppaniksi vaikken koskaan löytäisi ketään muuta, koska en näe heitä sillä tavalla eivätkä he ole mitään hätävaroja vaan ystäviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä miehet ovat ihan itse tyrkyttäneet apuaan vaikka nainen on tehnyt selväksi, että suhdetta ei ole tulossa. Eivät kai nuo miehet aivottomia ole. Jos heillä itsellään on taka-ajatuksia, eivät hekään ole viattomia auttaessaan muka vilpittömästi.
Minulla on ollut joitain kaverimiehiä jotka ovat tarjonneet apua toisinaan. En tiedä heidän motiiveistaan. Joskus esimerkiksi olen ollut kasaamassa huonekalua, joku on tupsahtanut kylään ja halunnut välttämättä auttaa. Autan myös heitä jos pyytävät tai tulee tilanne, itse en pyydä apua oikeastaan koskaan.
Minä olen kaverimiehille aina joku terapeutti milloin missäkin asiassa tai ihan vain yleisesti. Täällä väitetään että nainen aina kaataa murheensa kaverimiehille ja se on jonkinlainen stereotypia, todellisuus taitaa olla usein juuri toisinpäin.
Jos hän hakee seuraa tarkoittaa että viihtyy seurassasi. Pidä ystävän tasolla.
Runkkaaminen alkaa varmaan kyllästyttää jossain vaiheessa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katkaise välit. Näytä naiselle että sulla on itsekunnioitusta eikä voi pompotella sua mielensä mukaan.
Ja tämäkin! Mitä se pompottelu tällaisessa tilanteessa on? Aloittaja ja tämä nainen ovat tutustuneet. Aloittaja on ihastunut. Nainen on tehnyt selväksi, että hän ei ole kiinnostunut aloittajasta romanttis-seksuaalisessa mielessä. Nainen ei ole vastuussa aloittajan tunteista. Se, että nainen ei halua aloittajan kanssa mitään romanttis-seksuaalista, mutta haluaisi olla hänen ystävänsä tai kaverinsa, ei ole pompottamista. Se on aloittajan asia vetää omat rajansa, ei odottaa, että joku toinen ne vetää.
Minä olen itse kieltäytynyt kaveruudesta vastaavassa tilanteessa. Onnistui ihan kohteliaasti ja toinen osapuoli ymmärsi hyvin. Hän halusi olla kaverini, koska piti minusta ja tulimme hyvin juttuun, hän ei vain halunnut parisuhdetta kanssani. Minä en halunnut kaveruutta hänen kanssaan ja sanoin sen suoraan.
Joo, tämä on niin naisen kirjoitus kun vain voi olla. Ei ole yhtään ymmärrystä siitä miten vähän huomiota perusmies naisilta saa ja miten kovasti pitää tehdä hartiavoimin töitä, että pääsee viettämään aikaa naisten seurassa...siis viehättävien naisten seurassa. Kieltäydy siinä sitten kaveruudesta unelmanaisesi kohdalla kun on olemassa 0.00001% mahdollisuus, että sieltä friendzonelta voi päästä pois. Pitää olla tosi vahva mieli.
Se riippuu siitä, että haluaako olla rikki, vai sitten myöhemmin vielä enemmän rikki, jos jäät roikkumaan, ja itselläsi tunteita on.
Ihan omakohtaisiin kokemuksiin perustuen täällä miehet kommentoi. Ei kukaan yleistä, että kaikki naiset olisivat sellaisia. Ei kannata jatkaa suhdetta, jos toinen ei taho, olitpa sitten mies tai nainen.
Eli ap on naisen kaveri vain siksi, että yoivoo saavansa piparia joskus? Hieno ystävä, ei voi muuta sanoa👍
Luultavasti kärsit itse, tunteesi syvenevät ja sitten vasta pahaa tekeekin katsoa kun hän alkaa jonkun kanssa seurustelemaan.
Joskus kuitenkin naiset haluavat tällä tavoin pitää etäisyyttä tai jotain turvaväliä tai jotain vaikka olisivatkin oikeasti kiinnostuneita, heillä on näitä ihmeellisiä "ei voi sanoa mitä oikeasti haluaa" juttuja.
Vain kavereita jotka harrastavat vain seksiä, ota tämä.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se julmaa, ainakin nyt tuntuu siltä että hän on unelmieni naisen, ja haluaa olla vain kaveri.
Toki mistä sitä tietää jos jossain on vielä itseeni enemmän kolahtava tapaus...
Onhan se ikävää sinun kannaltasi, mutta eihän se nainen ole tehnyt mitään julmaa. Ei suhteeseen todellakaan ryhdytä sen vuoksi, että vain toisella on ihastus/tunteita ja itsellä ei.
Vierailija kirjoitti:
Välien katkaisu parempi, yleensä ei muutu suhteeksi. Muualla tunteista voi jonakin päivänä päästä eroon, toisen seurassa niistä ei varmasti pääse eroon, ellei ole hyvä tukahduttamaan tunteita - jonkun aiemman erokokemuksen vuoksi.
Samaa mieltä. Sitä vain kiduttaa itseään 😞
Kokemuksesta tiedän sanoa, että yleensä tämä naisen tarjoama "ystävyys" katoaa johonkin siinä vaiheessa, kun hän löytää seurusteluun kelpaavan kumppanin. Monesti tämä "ystävyys" on myös sitä, että olet naiselle talkkari/pikkuapulainen/juoksupoika. Varmaan se on jotenkin naisen itsetuntoa kohottavaa, kun saa sitten lempata nämä haaveilevat "ystävät" lopullisesti pois elämästään.
Vierailija kirjoitti:
Kokemuksesta tiedän sanoa, että yleensä tämä naisen tarjoama "ystävyys" katoaa johonkin siinä vaiheessa, kun hän löytää seurusteluun kelpaavan kumppanin. Monesti tämä "ystävyys" on myös sitä, että olet naiselle talkkari/pikkuapulainen/juoksupoika. Varmaan se on jotenkin naisen itsetuntoa kohottavaa, kun saa sitten lempata nämä haaveilevat "ystävät" lopullisesti pois elämästään.
Todennäköisimmin uusi mies kieltää naiselta tämän ystävän ja tiedät sen itsekin. Voi sitä ulinaa jos itse päätyisit tilanteeseen jossa naisella on joku miespuolinen ystävä jonka kanssa viettää aikaa.
Nainen ei muuta mieltään. Jos olet kaveri, olet kaveri. Mutta sen ap varmaan näin kolmen vuoden päästä tietääkin jo.
Eiköhän tämä vuosia vanha kysymys ole jo selvinnyt? Mut joo, sisältö juuri sitä mitä voi odottaa... Nainen sanoo ettei ole ihastunut mutta voidaan olla kavereita, mies jää roikkumaan ja teeskentelemään ystävyyttä. Tehdään asioita mitä ystävät tekee, ts jeesataan toisiaan (ihan kuin miehet ei lainailisi ystävinä toisilleen peräkärryjä ja auttaisi muutossa kaljapalkalla ilman että pitää antaa seksiä kaverille palkaksi), paitsi että mies ei kykene tällaiseen vastavuoroiseen ystävyyteen. Miehen lopputulema tästä kuviosta on olen uhri. Et ole. Olet aikuinen jonka on syytä opetella asettamaan omat rajansa ja opetella ottamaan itse vastuu omista tunteistaan. Jokainen on vastuussa omista tunteistaan.
Siis, mitä ihme naisia nää on olleet, jotain maksullisia tuontejako? Kuulostaa tosi vieraalta.