Unelmieni nainen haluaa olla vain kaveri
Mitä pitäisi tehdä? Olen tavannut harrastusryhmässä unelmieni naisen. Vietämme aikaa myös harrastuksen ulkopuolella, olen jopa yöpynyt hänen luonnaan. Mutta hän on teki jo alkuun selväksi että olemme vain kavereita, ja hokee sitä tasaisin väliajoin.
Mitä enemmän vietän aikaa hänen kanssaan, sitä enemmän pidän hänestä.
Hän on aina aloitteellisempi näkemään ja viestittelemään.
Pitäisikö minun katkaista välit häneen? Vai yrittää tukahduttaa omat tunteeni?
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen haluaa sen miehen, jonka muutkin naiset haluaa. Jos roikut yhdessä, hän miettii, mikä sinussa on vikana, kun et ole kelvannut kellekään muulle.
Ala puhua kaverinaisellesi niistä muista hottisnaisista, jotka piirittävät sinua väsymättä, mutta kun heissä ei ole niitä upeita sisäisiä ominaisuuksia, joita arvostat kumppanissa.
Ja höpsistä pöytään. Nainen haluaa sen miehen, johon hän tuntee vetoa. Ei siinä toisten naisten tuntemiset paina mitään.
Sekin pitää hyväksyä, että toiset naiset ja toiset miehet ovat vaan suositumpia vastakkaisen sukupuolen keskuuudessa. Minäkin ei-niin-kauniina ja luonteeltani erikoisena naisena olen joutunut hyväksymään sen, ettei kumppanin löytäminen ole niin helppoa minulle kuin joillekin naisille.
Sitä tuntee vetoa, keneen tuntee, ja kun tuntee vetoa, ei toivo, että on monta tarjokasta jonossa ihastuksen kohteelle.
Kannattaa nostaa kytkintä mahdollisimman pian, niin on sitten vähemmän rikki, jos itsellä tunteita on. Jos nainen tarvii vain talkkarin/pikkuapulaisen, miksi jäädä haaveilemaan, roikkumaan ja kiduttamaan itseään. Pahoitat vaan mielesi, kun "kaverina" katsot vierestä, kun unelmien prinssit yökyläilevät, ja itse rasvailet saranoita ja kiristelet sängyn ruuveja.
Vierailija kirjoitti:
Katkaise välit. Näytä naiselle että sulla on itsekunnioitusta eikä voi pompotella sua mielensä mukaan.
Ei ole pompottelua tarjota miehelle ystävyyttään. Ihan reilustihan nainen on sanonut, mikä on suhteen merkitys hänelle.
Kyllä kavereiltakin voi joskus lohjeta, jatka työstämistä, älä luovuta, sinnikkyys palkitaan. Unelmia pitää olla.
Lakkaa pyörimästä naisen ympärillä, jos et osaa olla reilusti kaveri. Nainen luulee, että hänellä on ystävä, mutta mies miettii vain, miten saisi naiselta housut tipahtamaan. Epärehellistä.
Mietipä miltä sinusta tuntuu sitten kun unelmiesi nainen hehkuu onnessaan ja kertoo sinulle että on löytänyt unelmiensa miehen ja on niin onnellinen? Ja se et ole sinä. Pystytkö ottamaan osaa onneen?
Tämän kokenut 95% miehistä. Ja lopputulos on sama, ei se kaveruus muutu rakkaudeksi. Joten lopeta itsesi kiusaaminen ja älä enää pidä yhteyttä naiseen. Ajan myötä tulet unohtamaan hänet.
Tiedätkö miten naisen romanttiset suhteet ovat alkaneet? Jos aikaisemmat suhteet ovat alkaneet ystävyydestä, joka on kehittynyt suhteeksi, sinulla saattaa olla toivoa. Jos taas suhteet ovat alkaneet 'rakkautta ensisilmäyksellä' tyylillä, niin toivoa muusta kuin ystävyydestä tuskin on.
Nainen tulee käyttämään sua hyväksi aina kun tarvitsee apua. Mutta kun sinä tarvitset apua häneltä, niin ei kannata toivoa liikaa. Tällaisia nämä ”ollaan vaan kavereita” naiset on.
Vierailija kirjoitti:
Älä ole sen kanssa. Näin näytät että sulla on itsekunnioitusta.
Paljon tykkäyksiä, mutta onko tämä yleinen mielipide, että kannatta mieluummin 'näyttää että on itsekunnioitusta' kuin saada elämässä jotain, mistä saa varmaankin (?) onnellisuutta? Että kunnioitus sentään voittaa onnellisuuden? Mitä? Taidan ajatella tätä jotenkin ihan eri lähtökohtien ja mutkien kautta kun en ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Nainen tulee käyttämään sua hyväksi aina kun tarvitsee apua. Mutta kun sinä tarvitset apua häneltä, niin ei kannata toivoa liikaa. Tällaisia nämä ”ollaan vaan kavereita” naiset on.
Mistä ihmeestä olette saaneet päähänne, että naiset tahtovat hyväksikäyttää kaverimiehiään? Kyllä nykynainen hoitaa ne ruuvailut ja lampunvaihdot kerrostaloasunnossaan ihan itse.
Jostain jenkkipalstaltako taas ongitte nämä mielikuvat avuttomasta naisesta, jota palvelee sankka friendzonetettujen miesten armeija :D
Oikeasti olette vain katkeria siitä, että naisen ei ole pakko alkaa suhteeseen kanssanne, vaikka te ihastuisitte.
Tee viisas ratkaisu ja osta Ryan Airilta vitosen liput Puolaan.
Ehdit unohtamaan koko naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmeestä olette saaneet päähänne, että naiset tahtovat hyväksikäyttää kaverimiehiään? Kyllä nykynainen hoitaa ne ruuvailut ja lampunvaihdot kerrostaloasunnossaan ihan itse.
Jostain jenkkipalstaltako taas ongitte nämä mielikuvat avuttomasta naisesta, jota palvelee sankka friendzonetettujen miesten armeija :D
Oikeasti olette vain katkeria siitä, että naisen ei ole pakko alkaa suhteeseen kanssanne, vaikka te ihastuisitte.
Oikeasta elämästä. Nähnyt niin monta kertaa kun ihastunutta miestä käytetään härskisti hyväksi.
Naisesta, joka ei ole romanttisesti kiinnostunut sinusta, ei tarvitse välittää.
Kyllä sitä voi olla MYÖS kaveri sellaiselle, joka ON kiinnostunut.
Itse otan kaiken huomion pois 'vain kaverinaisista' ja annan mielummin
aikani omalle naiselle.
Naiset ja miehet friendzonaa erilailla. Naiset friendzonaa ei anna pil lua, mutta kun mies friendzonaa se ei halua mitään ihmissuhdetta mutta vain pil lua.
Jos yrität tukahduttaa tunteesi ja silti viettää aikaa tuon unelmiesi naisen kanssa, niin siitä seuraa vain katkeruutta. Sitten pyörit vauvafoorumilla valittamassa, kun naiset ei ymmärrä omaa parastaan.
Se mustasukkaisuus ja arvottomuuden tunne on musertava sitten, kun nainen löytää miehen ja jäät vaille edes sitä ystävyyttä.
Aloitus on vuodelta 2019, että ehkäpä ap on ratkaissut pulmansa jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasta elämästä. Nähnyt niin monta kertaa kun ihastunutta miestä käytetään härskisti hyväksi.
Kerropa näitä lukuisia esimerkkejä elävästä elämästä, odotan.
Varmaan itsekin ymmärrät, että kodin pikkuasioiden hoito on paljon helpompaa itse tehden kuin joltain pillunjanoisilta kaverimiehiltä apua ruinaamalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerropa näitä lukuisia esimerkkejä elävästä elämästä, odotan.
Varmaan itsekin ymmärrät, että kodin pikkuasioiden hoito on paljon helpompaa itse tehden kuin joltain pillunjanoisilta kaverimiehiltä apua ruinaamalla.
Rahan”lainausta”, tavaroiden kuskaamista, rakentamista, korjaamista. Ei mitään oikeaa kaverin auttamista, vaan aivan puhdasta hyväksikäyttämistä. Käynyt sääliksi kun on vierestä seurannut, mutta mikään järkipuhe ei ole auttanut. Ja lopulta jäljelle jäänyt vain katkeruutta.
Itse olen joskus ollut ystävä miehen kanssa, kehen en tuntenut vetoa ja hän tunsi. Ei se myöskään ihan tasapainoista ystävyyttä silloin ole, koska ihastunut ei ole puolueeton ystävä, joka ajattele parastani, vaikka varmasti yrittääkin sitä olla ( esim Koskien juuri muita mies suhteita.) Kyllä ne tunteet vaan vaikuttaa Niin moneen asiaan