Unelmieni nainen haluaa olla vain kaveri
Mitä pitäisi tehdä? Olen tavannut harrastusryhmässä unelmieni naisen. Vietämme aikaa myös harrastuksen ulkopuolella, olen jopa yöpynyt hänen luonnaan. Mutta hän on teki jo alkuun selväksi että olemme vain kavereita, ja hokee sitä tasaisin väliajoin.
Mitä enemmän vietän aikaa hänen kanssaan, sitä enemmän pidän hänestä.
Hän on aina aloitteellisempi näkemään ja viestittelemään.
Pitäisikö minun katkaista välit häneen? Vai yrittää tukahduttaa omat tunteeni?
Kommentit (94)
Nainen haluaa sen miehen, jonka muutkin naiset haluaa. Jos roikut yhdessä, hän miettii, mikä sinussa on vikana, kun et ole kelvannut kellekään muulle.
Ala puhua kaverinaisellesi niistä muista hottisnaisista, jotka piirittävät sinua väsymättä, mutta kun heissä ei ole niitä upeita sisäisiä ominaisuuksia, joita arvostat kumppanissa.
Omasta kokemuksesta voin todeta, että parempi unohtaa hänet kokonaan. Sama kokemus ja hän kahta poikaystäväänsä pettänyt kanssani useamman kerran. Raastavaa, ahdistavaa ja ei suositeltavaa.
Samassa tilanteessa joskus ollut. Olemme kuin sielunkumppanit, hän sanoi. Olemme kuin veli ja sisko, hän sanoi. Ollaan ikuisia ystäviä, hän sanoi. Soitteli kaikenmaailman puheltuita, olin ymmärtävä olkapää joka tajusi kaikki hänen huolensa.
Ghostasin hänet. Kirpaisi, mutta kannatti. Muutaman vuoden päästä kiität itseäsi.
Ole maailman paras kaveri ja kun nainen pariutuu ja lisääntyy jonkun muun kanssa, rakasta häntä kaukaa yksipuolisesti.
Katkaise välit. Näytä naiselle että sulla on itsekunnioitusta eikä voi pompotella sua mielensä mukaan.
Nainen on liian tasokas sinulle. Miksi et kerrankin ihastuisi kilttinaiseen? Ai niin. Se ei ole yhtä sexikäs.
Pitää sinua terapeuttina. Sano, että et kerkii tavata, kun ajattelit alkaa etsiä jostain tyttöystävää.
Rakastamani mies haluaa olla vain kaveri. Elämä on vaan tällaista välillä. Otan etäisyyttä mieheen. Panoseura ilman tunteita ei kiinnosta. t. Nainen
Vierailija kirjoitti:
Nainen on liian tasokas sinulle. Miksi et kerrankin ihastuisi kilttinaiseen? Ai niin. Se ei ole yhtä sexikäs.
Täällä oleville ukoille kelpaa vain paras A-ryhmä joka näyttää tarkoittavan joko aasialaista tai virotarta. Oi kyllä, se toissaviikkoinen reaktio siihen viruksia täynnä olleeseen saittiin on edelleen kirkkaasti mielessä ;)
Vierailija kirjoitti:
Olet sellainen kunnollinen beta kamupoika, joka kuuntelee naisen sydänsurut jännisten kanssa pelehtimisen jäljiltä. Otan osaa.
Tällaisten viestien kirjoittajat ovat sitä mieltä, että naisella olisi velvollisuus alkaa seurustella kaikkien heitä kohtaan kiinnostusta osoittaneiden miesten kanssa. Jos nainen ei ole kiinnostunut, hänestä voi sitten puhua vaikkapa tällä tavalla.
Yrittäkää nyt hitaammatkin uskoa, että se, että ei ole kiinnostunut jostain miehestä siinä mielessä, että haluaisi hänen kanssan pari- tai seksisuhdetta, ei ole mitään roikottamista ja jollain helkkarin "friendzonella" pitämistä. Kun saa joltakulta selvän torjunnan romanttis-seksuaalisessa mielessä, se on ihan sen torjutun ihmisen itsensä asia, pitääkö yhteyttä vai ei tilanteessa, jossa kaveriutta on tarjottu. Jos tuntee katkeruutta, niin sitten etäisyyden ottaminen on parasta. Eivät ne naiset ole vastuussa teidän tunteistanne ja haluistanne.
Vierailija kirjoitti:
Katkaise välit. Näytä naiselle että sulla on itsekunnioitusta eikä voi pompotella sua mielensä mukaan.
Ja tämäkin! Mitä se pompottelu tällaisessa tilanteessa on? Aloittaja ja tämä nainen ovat tutustuneet. Aloittaja on ihastunut. Nainen on tehnyt selväksi, että hän ei ole kiinnostunut aloittajasta romanttis-seksuaalisessa mielessä. Nainen ei ole vastuussa aloittajan tunteista. Se, että nainen ei halua aloittajan kanssa mitään romanttis-seksuaalista, mutta haluaisi olla hänen ystävänsä tai kaverinsa, ei ole pompottamista. Se on aloittajan asia vetää omat rajansa, ei odottaa, että joku toinen ne vetää.
Minä olen itse kieltäytynyt kaveruudesta vastaavassa tilanteessa. Onnistui ihan kohteliaasti ja toinen osapuoli ymmärsi hyvin. Hän halusi olla kaverini, koska piti minusta ja tulimme hyvin juttuun, hän ei vain halunnut parisuhdetta kanssani. Minä en halunnut kaveruutta hänen kanssaan ja sanoin sen suoraan.
Vierailija kirjoitti:
Nainen haluaa sen miehen, jonka muutkin naiset haluaa. Jos roikut yhdessä, hän miettii, mikä sinussa on vikana, kun et ole kelvannut kellekään muulle.
Ala puhua kaverinaisellesi niistä muista hottisnaisista, jotka piirittävät sinua väsymättä, mutta kun heissä ei ole niitä upeita sisäisiä ominaisuuksia, joita arvostat kumppanissa.
Ja höpsistä pöytään. Nainen haluaa sen miehen, johon hän tuntee vetoa. Ei siinä toisten naisten tuntemiset paina mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet sellainen kunnollinen beta kamupoika, joka kuuntelee naisen sydänsurut jännisten kanssa pelehtimisen jäljiltä. Otan osaa.
Tällaisten viestien kirjoittajat ovat sitä mieltä, että naisella olisi velvollisuus alkaa seurustella kaikkien heitä kohtaan kiinnostusta osoittaneiden miesten kanssa. Jos nainen ei ole kiinnostunut, hänestä voi sitten puhua vaikkapa tällä tavalla.
Yrittäkää nyt hitaammatkin uskoa, että se, että ei ole kiinnostunut jostain miehestä siinä mielessä, että haluaisi hänen kanssan pari- tai seksisuhdetta, ei ole mitään roikottamista ja jollain helkkarin "friendzonella" pitämistä. Kun saa joltakulta selvän torjunnan romanttis-seksuaalisessa mielessä, se on ihan sen torjutun ihmisen itsensä asia, pitääkö yhteyttä vai ei tilanteessa, jossa kaveriutta on tarjottu. Jos tuntee katkeruutta, niin sitten etäisyyden ottaminen on parasta. Eivät ne naiset ole vastuussa teidän tunteistanne ja haluistanne.
Itse jättäisin moiset beta/alfa jankuttajat reilusti sivuun. Yksi alkoi kerran huutamaan etteikö kaikilla naisilla ole jokin hinta. Tuota noin ei ole, jos olet mun silmissä vastenmielinen tyyppi et tule korjaamaan tätä asiaa antamalla rahaa. Kemia tulee tai on tulematta tuota voidaan harvoin pakottaa millään varallisuudella, ellet sitten satu olemaan joku kehitysmaasta oleva joka joutuu ottamaan kenet hyvänsä jolla vain on rahaa. Heitä minä kyllä säälin :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja höpsistä pöytään. Nainen haluaa sen miehen, johon hän tuntee vetoa. Ei siinä toisten naisten tuntemiset paina mitään.
TÄMÄ!
"Vain kaveruus" onnistuu silloin, kun molemmat on samaa mieltä. Mun paras ystävä on toista sukupuolta, ja se on aina ollut selvä tilanne molemmille, ja myös puolisot on vakuuttuneet ja ymmärtäneet. Sielunveljeni, luotettuni.
Eli teillä tämä ei toimi, ja sun pitää se sanoa tälle. Sanot, että et voi olla vain kaveri, kun tunteet sanoo muuta, mutta jos muuta ei ole luvassa niin tilanteen ollessa näin sun täytyy laittaa homma jäihin, pahoitella. Hän sit reagoi miten reagoi.
Tai ei pysty seksiin.. voi olla joku vestibuliitti, krooninen hiiva tms. Nämä vaan ovat sellaisia aiheita, että vaikea ottaa puheeksi.
Vierailija kirjoitti:
Älä jää tuohon. Sitten vasta sattuukin kun nainen löytää itselleen jonkun.
Juuri noin. Ei ole mitään miellyttävää kuunnella hehkutusta uudesta rakkaudesta.
Nainen on varmaan aika tietoinen sinun tunteista, kun moneen kertaan sanoo ja antaa ymmärtää, etti muuta ole luvassa. Eli ei halua sinua loukata ja huolehtii, että tiedät missä mennään. Uskon, että haluaa aidosti ystäväsi ja välittää sinusta, mutta muuta ei ole, tarjolla.
Sinun päätös, jaksatko olla vaan ystävä ihmisen kanssa kehen tunnet vetoa?
Ihmeitä sattuu, ehkä ystävyys vuosien mittaan muuttuu rakkaudeksi, mutta en jäisi tätä odottelemaan. Nainen varmasti aistii tämän, jos sitä siinä vierellä toivot ja se saattaa ahdistaa ja laittaa luukut kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Tai ei pysty seksiin.. voi olla joku vestibuliitti, krooninen hiiva tms. Nämä vaan ovat sellaisia aiheita, että vaikea ottaa puheeksi.
Aha, eli naisen pitäisi terveenä antaa jokaiselle miehelle joka vähänkään antaa huomiota? Sitten tänne tullaan haukkumaan halvaksi.
Älä jää tuohon. Sitten vasta sattuukin kun nainen löytää itselleen jonkun.