Kaljut eivät naista saa
Täytyy varmaan vaan luovuttsa. Sille ei mitään voi jos hiukset ei kasva.
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Joo Jason Statham ei saa naisia. On parempi luovuttaa. Eikä hän saanut naisia edes ennen kuin oli hollywood julkkis. Right? Tai sitten ap vain on uhriutunut liikaa.
Tavallinen mies vs Hollywood tähti. LOISTAVA VERTAUS! KUINKA SAAKELIN PIHALLA OLET?!
Ei ole totta.
Itse pokailin juuri yhtä ennen 30v ikävästi pälvikaljuuntunutta miestä, koska hän on fiksu ja ihan mahtava ihminen. Harmi ettei mielenkiinto ollut molemminpuolista :'( Ja exänsäkin haluaa hänet takaisin.
Jos mies on muuten raamikas ja kalju sopii kasvonpiirteisiin, niin kaikki ok. Mutta kieltämättä ruma, kalju mies ei ole ykkösvalinta. Varsinkaan laiha.
Vierailija kirjoitti:
Ainakaan Dressamannin mainoksiin ei pääse
Tuskin on mikään menetys - Jostain syystä mieleeni nousi Suomen tunnetuimmsta kaljupäistä Henry "Remu" Aaltonen. (https://www.google.com/search?q=henry+aaltonen&rlz=1C1AVNG_enFI673FI674…)
Voi olla, että hänkään ei olisi päässyt (tuskin olisi halunnutkaan, jos joku olisi kysyny) Dressmanin mainokseen. Eikä häntä voi yleisemmin luonnehtia klassisella tavalla komeaksi mieheksi (lyhytkokoinen, kaljupäinen mies, jonka ulosantia kuullessa vastuu ymmärtämisestä on paljossa kuulijalla). Mutta karismaa ja valovoimaa Remulla enemmän kuin 1000 dreman ukkelilla yhteensä.
Juuri näin. Kuka hiuspäinen muka on ykkösvalinta. Tiedän täysin tukallisia miehiä jotka ei saa naista. Suurin karkoitin naisille on huono itsetuntoinen mies kuten sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo Jason Statham ei saa naisia. On parempi luovuttaa. Eikä hän saanut naisia edes ennen kuin oli hollywood julkkis. Right? Tai sitten ap vain on uhriutunut liikaa.
Tavallinen mies vs Hollywood tähti. LOISTAVA VERTAUS! KUINKA SAAKELIN PIHALLA OLET?!
Et ehkä ymmärtänyt vertausta. Tavis Jason Stathamin näköinen kaljumies saisi naista loputtomasti.
Jasonkin sai naisia ennen kun tuli tunnetuksi. Eli siitä voit vetää johtopäätökset.
Kuka mies tai nainen haluaa kumppanikseen sellaisen, jonka suhde on hiuskarvojen varassa? - En väitä, etteikö ulkonäöllä olisi mitään väljä. - Varmasti on useamme kuin uslaaa tai haluaa myöntää ääneen; uskin aina itslleenkään. Mutta jos toisen hiukset tai hiuksetomuus on se olennaisin juttu, niin vahinko kun itse olen eläellyt oiveia, etä vielä jokin oimisi hiusen alla. Ei kovin hyvin mutta sen verran hyvin, että toistaiseksi olen omillani pärjännyt ja tullut toimeen. Tuskin olsin tullut moninkertaisesi paremmin jos minulla olisi ollu hiuksia päässäni moninkertainen määrä. - Vaikka misä sitä tietää USA:n presidenti Trumpilla on niin omintakeinen hiusyyli että olen melkein kade, en iki maailmassa olisi itselleni osannu valia yhä persoonallista frisyyriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalju ja kaljuuntunut on kaksi eri asiaa.
Miten sen eron huomaa kun höyläät kaiken pois?
Näkeehän sen ellei ole sokea. Kaljuuntunut pää kiiltää ja iho on pehmoista eikä siinä ole huokosia. Sen näkee pitkän matkan päähän.
Näytä mulle höylätty pää joka ei kiillä. No provo olet
Kuule, mieheni höylää päänsä lähes joka aamu joten todellakin tiedän miltä höylätty pää näyttää. Se että olet kaljuuntunut itse on harmillista mutta usko pois, sen kyllä huomaa. Kyllä sen selvästi erottaa kuka on kaljuuntunut ja kenen pää höylätty. Senkin näkee selvästi jos osa päästä on kaljuuntunut ja osa höylätty.
Niin mitä sitten? Kuka höylää vain osan päästä ja puhumattakaan kuka katsoo toisen päänahkaa intensiivisesti? Ei hätiä mitiä. Näillä jotka eivät saa naista on suurempia murheita kuin kalju. Tämä on varma asia. Eivät saisi naista tukallakaan. EIhän kalju mikään kauneusihanne (kuten ei naisellekaan plösöys) ole valtaosalle, mutta jos tuon mukaan mentäisiin ei kukaan täällä pariutuisi.
Ap, haluat olla ressukka joten ole, hyvänen aika.
Ei Kekkosellakaan ollut naisia, ei niitä ollut Yul Brynnerillä tai the Rockillakaan. Eikä Juicella (hyi minkä näköinen). Ei myöskään Spedellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olet pihalla ja lisäksi persoonallisuushäiriöinen. Näyttelijäntyö on ammatti muiden joukossa, vain sinä asetat ihmisiä kummallisille jalustoille ja itsesi ilmeisesti säälittävien otusten vitriiniin. Ja miten voisi esittää esimerkin "V-M T sai naisen, J M sai naisen, A M sai naisen", kun et sinä pöljä tunne näitä ihmisiä!
Sinä itse teet sen, syrjäytät itsesi käytökselläsi ja luonteellasi. Hoida pääsi sisäpuoli kuntoon, karvoilla ei ole merkitystä.
Toisille sopii kalju, toisille ei. Ei se ole maailmanloppu,jos hiukset lähtevät. Olemalla oma itsensä sekä kunnioittamalla naisia, hiuksettomuudella ei ole mitään väliä. Normaali, järkevä nainen näkee muutakin, kuin kaljun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkeehän sen ellei ole sokea. Kaljuuntunut pää kiiltää ja iho on pehmoista eikä siinä ole huokosia. Sen näkee pitkän matkan päähän.
Ja mikä oli tämän sivupolun pointti? Mä tykkään kaljuista, oli ajeltu tai ei.
Kalju pää on ok, kun mies kantaa kehonsa kauniisti eikä pukeudu kuin uusnatsi. Voi tuo nazityyli olla aikamoinen karkote.
Ap, naista ei saada. Nainen ei ole 60 kg naudanpaistia, kuten sinäkään et ole yksi iso mulccu. Vaikka vaikutat kyllä siltä.
Vierailija kirjoitti:
itse olen mieluummin ja hyvää vauhtia olenkin pian kalju. Mutta toivottavasi en ole, enkä tule keljuksi kajuunumiseni myöä. Miksi käyttäsin hirmuisesti energiaa sellaisen asian pähkäilyyn, joka on ihan luonnollinen ja jolle en varsinaisesti voi itse mitään. Olisin hyvin rikas mies, jos tieätäisin keinon, jolla voisi kaljuuntumisen poistaa Tai no. Ainahan voi ostaa ja hankkia kaljun peittävän peruukin.
Mutta kaljussa on myös hyvä puolensa; se on verraten helppo ja nopea hoitaa ja pitää siistinä. Ehkä suhtautuisin kaljuunuvaan päähäni erilailla, jos pääni iho olisi jotenkin muutoin tahtomatttani "huomiota herättävä" Esimerkiksi se olsi täynnä syyliä tai paiseita - Toisaalta odella rumaa "päänahkaa" saati päätä näkee tai olen nähny todella harvoin jos koskaan. ämä saa ajatelemaan, että sellainen saattaisi olla jopa kiehovaa olla sellaisen haltija, eikä näyttää "vain" suunnilleen enemmän ja vähemmän samalta kuin seitsemän kymmenestä
Finasterid poistaa kaljuuntumisen (ei tosin kasvata uusia hiuksia paikkaan, joka on jo kaljuuntunut), mutta sinne voi ottaa hiussiirteen hintaan 5k-50k.
Kenenkään ei tarvitse olla kalju vuonna 2019, jos ei itse halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mikä oli tämän sivupolun pointti? Mä tykkään kaljuista, oli ajeltu tai ei.
Samaa ihmettelin. Luulen että suoli24 parturi poika taas provoilee.
Mulla on kaveri, jolla on joku kaljun pelko.
Miehensä vetää kaljunsa päälle sivulta pitkiä hiuksia ja tuulisella säällä piiskat nousee pystyyn. Tosi sexy.
Vävy on ihan oikea kalju, nin sanoo kaikille, että on ajanut itsensä kaljuksi.
Oma mieheni on osittain oikea kalju ja ajaa loput, koska on rehellisesti se, mitä on.
Toinen kaveri sanoi aina, ettei voi ymmörtää ihmistä, joka menee kaljun miehen kanssa naimisiin. Oma tytär teki mlisen mokan ja on ihan onnellinen.
En voi sietää ihmisiä, jotka arvostelevat toisia ulklisten seikkojen perusteella.
Olin kerran rintasyövän sairastaneena vertsistuki-illassa, jossa oli myös eturauhassyöpäpotilaitai.
Näista n 80% oli hyvätukkaisia.
Miettikääpä sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
itse olen mieluummin ja hyvää vauhtia olenkin pian kalju. Mutta toivottavasi en ole, enkä tule keljuksi kajuunumiseni myöä. Miksi käyttäsin hirmuisesti energiaa sellaisen asian pähkäilyyn, joka on ihan luonnollinen ja jolle en varsinaisesti voi itse mitään. Olisin hyvin rikas mies, jos tieätäisin keinon, jolla voisi kaljuuntumisen poistaa Tai no. Ainahan voi ostaa ja hankkia kaljun peittävän peruukin.
Mutta kaljussa on myös hyvä puolensa; se on verraten helppo ja nopea hoitaa ja pitää siistinä. Ehkä suhtautuisin kaljuunuvaan päähäni erilailla, jos pääni iho olisi jotenkin muutoin tahtomatttani "huomiota herättävä" Esimerkiksi se olsi täynnä syyliä tai paiseita - Toisaalta odella rumaa "päänahkaa" saati päätä näkee tai olen nähny todella harvoin jos koskaan. ämä saa ajatelemaan, että sellainen saattaisi olla jopa kiehovaa olla sellaisen haltija, eikä näyttää "vain" suunnilleen enemmän ja vähemmän samalta kuin seitsemän kymmenestä
Finasterid poistaa kaljuuntumisen (ei tosin kasvata uusia hiuksia paikkaan, joka on jo kaljuuntunut), mutta sinne voi ottaa hiussiirteen hintaan 5k-50k.
Kenenkään ei tarvitse olla kalju vuonna 2019, jos ei itse halua.
Ei poista kaikilta ja vie potenssin ja kasvattaa eturauhasongelmia vanhemmiten. Kuka hullu tuohon lähtee. Näin olen kuullut
Näe vaivaa parantamalla muita avujasi. Joutuuhan naisetkin tuon tekemään puuteria, huulipunaa ja ties mitä.
mies51v
Tuollaiset s*atanan marisijat ei naista saa. Kuuntelisit joskus itseäsi.
Normaalit kaljut miehet saavat naisia. On nimittäin olemassa naisia jotka eivät tykkää kaljuista, mutta myös niitä jotka tykkää tai ei vaan piittaa hiusten määrästä suuntaan tai toiseen.
Kuule, mieheni höylää päänsä lähes joka aamu joten todellakin tiedän miltä höylätty pää näyttää. Se että olet kaljuuntunut itse on harmillista mutta usko pois, sen kyllä huomaa. Kyllä sen selvästi erottaa kuka on kaljuuntunut ja kenen pää höylätty. Senkin näkee selvästi jos osa päästä on kaljuuntunut ja osa höylätty.