Kaljut eivät naista saa
Täytyy varmaan vaan luovuttsa. Sille ei mitään voi jos hiukset ei kasva.
Kommentit (54)
Kuulostaa vähän samalta kuin naiset, jotka valittaa kun ei miehet tykkää kun on pienet tissit. Kun ne miehet aina vaan kuolaa isotissisiä tyrkkyjä hu0raämmiä!!!1 Ja todellisuudessahan niitäkin miehiä on paljon jotka preferoi pieniä rintoja tai ei välitä minkä kokoiset ne on.
Minun pää kääntyy niiden kaljujen miesten kohdalla :) Joskus mietin ettei minulla ole mitään tiettyä miesmakua, mutta onpas sittenkin: kaljut!
Vierailija kirjoitti:
Toisille sopii kalju, toisille ei. Ei se ole maailmanloppu,jos hiukset lähtevät. Olemalla oma itsensä sekä kunnioittamalla naisia, hiuksettomuudella ei ole mitään väliä. Normaali, järkevä nainen näkee muutakin, kuin kaljun.
Naisia kunnioittamalla ei ainakaan naisia saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään kaupungilla bongasin vaikka miten monta kaljua miestä, lähes kaikilla nainen ja jopa lapsia! 🤗
Kaljuuntuneet suhteen alun jälkeen. Eri asia.
Mites ne miehet, jotka leikkaa ”kaljun” vaikka omat hiukset päässä? Esim. Poliisit-sarjassa monella näin.
Hemmetin seksikästä porukkaa ovatkin. En ole perso uniformuille, mutta kaljuille kyllä.
Söderit, Nico van Ooik, Kekkonen, ne kuopiolaiset muutaman vuoden takaa...
Juuri aattelin ruveta panosuhteeseen kaljuksi ajalleen kanssa.
Olen tapaillut useita kaljuja miehiä. Yhdellä oli vähän epäsymmetrinen pääkallo ja lyhyenläntä keho, mutta en antanut sen haitata, koska hänellä oli urheilullinen treenattu vartalo ja seksikäs hymy! Lisäksi hän kantoi itsensä hyvin ja hänellä oli terve itsetunto, mikä näkyi olemuksesta. Toinen taas oli pitkä ja todella miehekäs, mutta hänen ongelmansa oli flegmaattisuus ja taipumus ylensyöntiin, mikä näkyi usein pöhöttyneessä olemuksessa. Hänelle sopi kalju hyvin, koska hänellä oli komeat symmetriset kasvonpiirteet sekä symmetrinen kallon muoto. Molemmat oikein mukavia heppuja ja ihan komeita omalla tavallaan. Yksi asia mikä näitä vastakohtia yhdisti oli se, että he olivat kovin itsevarmoja ja kotona omassa kehossaan. He eivät hävenneet olemustaan tippaakaan, ja siksi ainakin joku nainen heihin aina silloin tällöin ihastui. Toinen jopa väitti olevansa "rumuudestaan huolimatta" aikamoinen naistenmies, ja niin kyllä olikin! En kyllä usko että kaljuus vie täysin naissuosion, kyse on ihan koko olemuksesta ja siitä, miten sen kantaa.
Minun mieheni kaljuuntui jo kauan ennen 30 v-juhliaan. Hänellä on kokonaan sheivattu pää ja siisti parta. Treenattu kroppa ja kaunis hymy.
Mutta ennen kaikkea hyvä itsetunto, mahtava huumorintaju ja rehellinen, empaattinen luonne.
Olen hulluna häneen. Hän on upea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalju ja kaljuuntunut on kaksi eri asiaa.
Miten sen eron huomaa kun höyläät kaiken pois?
Näkeehän sen ellei ole sokea. Kaljuuntunut pää kiiltää ja iho on pehmoista eikä siinä ole huokosia. Sen näkee pitkän matkan päähän.
Näytä mulle höylätty pää joka ei kiillä. No provo olet
Kuule, mieheni höylää päänsä lähes joka aamu joten todellakin tiedän miltä höylätty pää näyttää. Se että olet kaljuuntunut itse on harmillista mutta usko pois, sen kyllä huomaa. Kyllä sen selvästi erottaa kuka on kaljuuntunut ja kenen pää höylätty. Senkin näkee selvästi jos osa päästä on kaljuuntunut ja osa höylätty.
Niin mitä sitten? Kuka höylää vain osan päästä ja puhumattakaan kuka katsoo toisen päänahkaa intensiivisesti? Ei hätiä mitiä. Näillä jotka eivät saa naista on suurempia murheita kuin kalju. Tämä on varma asia. Eivät saisi naista tukallakaan. EIhän kalju mikään kauneusihanne (kuten ei naisellekaan plösöys) ole valtaosalle, mutta jos tuon mukaan mentäisiin ei kukaan täällä pariutuisi.
Väitinkö että sillä on väliä? Vastasin vain sinun tai jonkun muun väitteeseen ettei sitä huomaa kenen pää on höylätty ja kenen kaljuuntunut.
Miksi suomalaiset miehet kaljuuntuvat niin aikaisin? Etelässä miehillä on paksut hiukset vanhoilla ukoillakin?
Vierailija kirjoitti:
Miksi suomalaiset miehet kaljuuntuvat niin aikaisin? Etelässä miehillä on paksut hiukset vanhoilla ukoillakin?
Kysy sitä naisilta. Miksi etelän miehet on niin pieniä ja köyhiä?
Ottaisitko itse ap tällaisen kaljun naisen?
Kalju sexy hot esim Jason Statham huh huh..
Vin diesel