Veljen avokki feikkaa olevansa naimisissa.
Veljeni eläåä uusperheessä, hänellä on aiemmasta avioliitosta yksi lapsi ja nykyisen avovaimonsa kanssa myös vauva. Edellisen vaimon kanssa olivat naimisissa n. 10v, nyt eivät ole kihloissakaan. Avovaimolla ei ole lapsia ennestään eikä hän ole ollut naimisissa. Heillä on luonnollisesti eri sukunimet, yhteinen lapsi on isänsä nimellä samoin kuin isän esikoinen.
Minusta on aika outoa, että ihmisten ilmoilla käydessään avovaimo laittaa yleensä oikeassa kädessä käyttämänsä rivisormuksen ja solitaire-mallisen sormuksen vasempaan nimettömään. Mun silmiin se näyttää siltä, että haluaa feikata olevansa naimisissa. Onko sillä niin huono itsetunto, että pitää feikata? Sanomattakin selvää, että sormukset on myös suuret ja massiiviset, epäilen siis että "timantit" eivät ole aitoja koska tuo solitaire olis varmaan kymppitonnin koru jos olisi.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Oletko kysynyt asiaa heiltä
Ei tietenkään, aina kannattaa mieluummin kitistä av:lla. Tosin ehkä parempi, ettei mene kyselemään. Saattaa itsensä vain naurunalaiseksi.
Moni käyttää julkisilla paikoilla feikkikoruja. Aidot on joko pankin tallelokerossa tai kotona kassakaapissa.
Vierailija kirjoitti:
Täällä ollaan sitten vielä oudompia, olemme naimisissa mutta kumpikaan ei käytä sormuksia.
Tuo on ihan tavallista, ei tuossa ole mitään outoa. Meilläkin noin. Kyllä selvästi oudompaa on käyttää sormuksia naimisissa olevan tavalla vaikkei naimisissa ole. Tottakai niinkin saa tietty tehdä, korujahan ne vain ovat, mutta kyllä siinä tulee vähän sellainen fiilis, että halutaan antaa totuutta vääristävä kuva. Tosin saahan niinkin tehdä, ehkä tälle on syynsä.
Outoa minusta tässä on se käytös, että laittaa sormukset eri sormeen ihmisten ilmoilla. Meidän sukulaisten nähden ei niitä käytä, kerran osuttiin kahvilaan samaan aikaan ja katsoin miten oli sormukset sormessa. Ja sit kun huomasi minut, niin äkkiä käsi taskuun ja sormukset pois. Äitini on huomannut, että koskaan ei kuitenkaan veljeni läsnäollessa niitä käytä.
Ja kiitos kysymästä, en ole miehetön enkä lapseton, naimisissa olen mutta en käytä sormuksia itse koska niveleni ovat reuman vuoksi turvoksissa ja ne eivät istu. Olen kuitenkin kultasepänliikkeessä töissä joten tulee aina katsottua ihmisten koruja.
Ehkä hän on mennyt avoliitossa ollessaan naimisiin jonkun toisen kanssa, muttei ole kertonut siitä sinulle tai veljellesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä ollaan sitten vielä oudompia, olemme naimisissa mutta kumpikaan ei käytä sormuksia.
Tuo on ihan tavallista, ei tuossa ole mitään outoa. Meilläkin noin. Kyllä selvästi oudompaa on käyttää sormuksia naimisissa olevan tavalla vaikkei naimisissa ole. Tottakai niinkin saa tietty tehdä, korujahan ne vain ovat, mutta kyllä siinä tulee vähän sellainen fiilis, että halutaan antaa totuutta vääristävä kuva. Tosin saahan niinkin tehdä, ehkä tälle on syynsä.
Jos sinkkumies ei muuten saa pesää, niin laittamalla sormuksen nimettömään alkaa panoehdokkaita pörrätä ympärillä.
Tuo ei ole outoa, outoa olisi se, jos ottaisitte sormukset pois vaikka baariin mennessä ja pitäisitte niitä kumppanin ja sukulaisten edessä.