Veljen avokki feikkaa olevansa naimisissa.
Veljeni eläåä uusperheessä, hänellä on aiemmasta avioliitosta yksi lapsi ja nykyisen avovaimonsa kanssa myös vauva. Edellisen vaimon kanssa olivat naimisissa n. 10v, nyt eivät ole kihloissakaan. Avovaimolla ei ole lapsia ennestään eikä hän ole ollut naimisissa. Heillä on luonnollisesti eri sukunimet, yhteinen lapsi on isänsä nimellä samoin kuin isän esikoinen.
Minusta on aika outoa, että ihmisten ilmoilla käydessään avovaimo laittaa yleensä oikeassa kädessä käyttämänsä rivisormuksen ja solitaire-mallisen sormuksen vasempaan nimettömään. Mun silmiin se näyttää siltä, että haluaa feikata olevansa naimisissa. Onko sillä niin huono itsetunto, että pitää feikata? Sanomattakin selvää, että sormukset on myös suuret ja massiiviset, epäilen siis että "timantit" eivät ole aitoja koska tuo solitaire olis varmaan kymppitonnin koru jos olisi.
Kommentit (27)
Ehkä hänelle on oikeasti iso pettymys, etteivät ole menneet naimisiin.
Olisi kannattanut sanoa, että lapsia tulee vasta naimisiin menon jälkeen.
Onko sulla niin huono itsetunto että pitää päätä vaivata noin yhdentekevällä asialla?
Anna sen käyttää sormuksia missä sormessa haluaa, käyttäähän monet "kihlasormuksiakin", vaikka eivät ole menossa naimisiin. Ilmeisesti haluaisi avioliiton veljesi kanssa, mutta veljesi ei tahdo naimisiin.
No ei hän oo multa lupia kysellyt eikä asia mulle kuulu. Kunhan ihmettelen, koska minusta tuo on outoa. Ja oma itsetuntoni ei ole millään muotoa tästä asiasta kiinni.
t. ap
Tälläistä draamaa ei pysty kukaan dramaturgi kirjoittamaan.... tähän tarvitaan jo sukupolvien ajan vääristynyt maailmankuva.... AV on kyllä ihan paras...tämä yllättää aina
Odotan ilolla kun teille selviää miten teidän isovanhempien ja vanhemoien perintö jaetaan noiden teidän lasten kesken :)
No kyllähän tuo vähän surulliselta kuulostaa, eivät taida asiat heidän suhteessaan olla aivan niin kuin hän haluaisi. Mutta ei se ole mikään ilkkumisen aihe, kurjaa ennemminkin.
Jos he ovat menneet hiljaisesti naimisiin?
Olen eronnut, mutta kun käytän sormuksia juhlissa niin laitan vasempaan nimettömään kaksi hopeista sormusta, joissa molemmissa isot feikkitimantit.
Oletko varma etteivät ole naimisissa? Olen täällä lukenut, että jotkut eivät kerro läheisilleen menneensä naimisiin.
Mistä tiedät, etteivät "ole kihloissakaan" ? Siitä ettei ole kihlasormuksia?
Mulle ei ole suurta merkitystä onko joku parisuhteessaan avo, avio tai tapailusuhteessa vai miten. Mikä toi solitaire on? No, eipä kiinnostakaan. Kokeilepa elää omaa elämää!
Vierailija kirjoitti:
Olen eronnut, mutta kun käytän sormuksia juhlissa niin laitan vasempaan nimettömään kaksi hopeista sormusta, joissa molemmissa isot feikkitimantit.
Miksi laitat ne juuri vasempaan nimettömään?
Miten sinulla on noi paljon aikaa seurata heitä? Et kai vain ole se miehetön ja lapsetön hylkiötäti, jolle kaikki naureskelevat?
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma etteivät ole naimisissa? Olen täällä lukenut, että jotkut eivät kerro läheisilleen menneensä naimisiin.
Onhan toki mahdollista. Mutta miksi veljeni sitten feikkaisi kertomalla että ei halua naimisiin eikä ainakaan prinsessashowta ja avokkinsa feikkaisi suunnittelemalla täyttä päätä häälahjalistaa, teemavärejä ja painostamalla päivämääriä että sais just yhden tietyn tilan ja kuvaajan.
T. Ap
Miksi tällä henkilöllä ei voisi olla kymppitonnin sormusta, ja mitä se ylipäätään sinulle kuuluu minkähintainen sormus hällä on? Kyllä pitää ihmisten olla ihmeellisistä asioista kateellisia😂
Sormuskyttäys on lapsellista. Olen naimisissa, mutta en pidä sormuksia lainkaan enkä muitakaan koruja. Jos joku tykkää sormuksista ja koruista, niin hän saa pitää niitä. Ihan missä sormessa haluaa.
On täysin hyväksyttävää pitää "parisuhdesormuksia" , kun on parisuhteessa. Hyvähän se on, että viestii sormuksilla olevansa varattu. Mutta ulkopuolisten ei pidä sormusten perusteella tehdä mitään johtopäätöksiä. Sormuksellinen voi olla vapaa tai sormukseton varattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi laitat ne juuri vasempaan nimettömään?
Siksi koska se on mukavin paikka pitää sormuksia ja nuo on kauniit sormukset. Kaikki kyllä tietää, että olen eronnut ja eipä noilla sormuksilla saa miehiäkään karkoitettua.
Vierailija kirjoitti:
Totta, mutta tuntuisi silloin oudolta vaihtaa sormuksen paikkaa ihmisten ilmoilla.
Täällä ollaan sitten vielä oudompia, olemme naimisissa mutta kumpikaan ei käytä sormuksia.
Voi luoja...