Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahinta mitä olet joutunut syömään kyläillessä?

Vierailija
26.07.2019 |

Kälyni tarjosi mutakakun tyyppistä tahmeaa suklaakakkua. Kävin innolla kimppuun ja tajusin heti että hän oli käyttänyt TODELLA vahvaa chilisuklaata. Kakku oli niin vaikea saada alas kuuman kahvin kera että lähdin sen alas saatuani äkkiä kiireeseen vedoten pois. Ihmeesti hän ei ikinä näyttänyt huomanneen mitään ja ostin kotimatkalla maitolitran josta meni puolet samantien.

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaisella kahvipöydässä jotain kinkkucroisantin näköistä jota innokkaana puraisin, sisällä olikin jotain tulikuumaa venäläistä hilloa :D 

koko "leivonnainen" oli niin pahanmakuista, mutta jotenkin sen sain alas. 

Vierailija
62/79 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitaikinaan käärittyjä pätkiksiä, oli joku hittileivonnainen jota kaveri kokeili. Tykkään pätkiksistä, mutta nuo olivat kamalia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silliä.

Vierailija
64/79 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

hello

Vierailija
65/79 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaupan valmiit jauhelihapihvit, ihan hirveitä mutta niitä oli ruuaksi. 

Mua aina hävettää kun mun italialainen ystävä on käymässä täällä Suomessa. Kun kyläilemme ihmisten luona meille saatetaan syöttää juuri noita kaupan jauhelihapihvejä, lihapullia tai hernekeittoa.

Ystäväni aina sanoo suomalaisista lihapullista ''nothing like italian meatballs''. Italiassahan lihapullat tehdään itse käsin. Makkaratkin tehdään itse sellaisella koneella kunnon lihasta eikä kuten Suomessa tehdään kavioista ja siantussusta. Ensi kerran kun hänen nenänsä eteen lykättiin hernerokkakeitto niin hän tokaisi että yritetäänkö häntä myrkyttää ja me molemmat sitten hirnuimme siihen päälle. Kerroin hänelle että ei hänen tarvitse syödä sitä, että mennään kyläilyn jälkeen vaikka italialaiseen tai kreikkalaiseen ravintolaan syömään jotain parempaa. Italiassa ollessamme syömme aina maukkaita ja itsetehtyjä ruokia. Siellä ei tunneta edes eineksiä, koska kukaan ei söisi niitä. Siellä on ihan oikeasti äitin tekemää ruokaa ja jokainen ruokahetki on täyteläinen, puhdas ja niin paljon täynnä makuja että sitä ihan liikuttuu.

Italiassakin on hernekeitto, tosin se tehdään tuoreista herneistä ja soseutetaan. Maku kyllä herneinen.

Vierailija
66/79 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut pahaa millään muotoa, mutta kaverin luona söin tortilloja. Sen jälkeen kun olin jo syönyt hän tokaisee "eikö ollutkin hyvä cuacamole, jauhoin siihen sirkkoja proteiiniksi".

Ja hyväähän se oli. Mutta ajatus puistattaa.

Vierailija
67/79 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäkeitto. Laatta lentää jo ajatuksestakin..

Vierailija
68/79 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahaa jauhomakkaraa.

Vierailija
69/79 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpimänä pahvilaatikosta tarjottu lagerolut.

Vierailija
70/79 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoista ohuen ohutta leikkelettä leivän päälle... Hyi.

Vierailija
71/79 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäkeitto johon oli lipsahtanut  kilo suolaa.

Vierailija
72/79 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poron kieli

Vierailija
73/79 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surströmming

Yök

Vierailija
74/79 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kaikkea syön, mutta klimppisoppa ei uponnut. 

Vierailija
75/79 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riisipiirakan päällä munavoita.

Vierailija
76/79 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haalea lammaskaali. Kaksi inhoamaani asiaa yhdessä ja haalean vielä se lampaan rasva oli alkanut hyytyä ja tarttui suuhun.

Vierailija
77/79 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ollut niinkään pahaa mutta >90v isoäiti halusi aikoinaan tarjota kahvin kanssa parasta mitä sen nälänhädästä kärsineessä lapsuudessa oli ollut pöydässä: pullapitkonpala jonka päälle se oli leikannut jääkaappikylmästä runsassuolaisesta voista valehtelematta sentin paksuisen siivun ja päälle samanlaisen siivun lauantaimakkaraa.

Ei se kovin epäterveellistä voinu olla kun eli viimeiset 20v tällä dieetillä 95-vuotiaaksi ja kuoli influenssan jälkitautiin suorilta jaloiltaan.

Vierailija
78/79 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua aina hävettää kun mun italialainen ystävä on käymässä täällä Suomessa. Kun kyläilemme ihmisten luona meille saatetaan syöttää juuri noita kaupan jauhelihapihvejä, lihapullia tai hernekeittoa.

Ystäväni aina sanoo suomalaisista lihapullista ''nothing like italian meatballs''. Italiassahan lihapullat tehdään itse käsin. Makkaratkin tehdään itse sellaisella koneella kunnon lihasta eikä kuten Suomessa tehdään kavioista ja siantussusta. Ensi kerran kun hänen nenänsä eteen lykättiin hernerokkakeitto niin hän tokaisi että yritetäänkö häntä myrkyttää ja me molemmat sitten hirnuimme siihen päälle. Kerroin hänelle että ei hänen tarvitse syödä sitä, että mennään kyläilyn jälkeen vaikka italialaiseen tai kreikkalaiseen ravintolaan syömään jotain parempaa. Italiassa olle

Kuka ihme alapeukuttaa tätä? Tämähän on totta! Toki en ymmärrä miksi kukaan tarjoaisi noita mainittuja einespullia tai hernekeittoa edes suomalaiselle vieraalleen?? No, hernari menee metsälaavulla eräretkellä kyllä.

Asumme Italiassa ja täällä hyvä ruoka ja erinomainen liha on pyhä asia!

Vierailija
79/79 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystäväni aina sanoo suomalaisista lihapullista ''nothing like italian meatballs''. Italiassahan lihapullat tehdään itse käsin. Makkaratkin tehdään itse sellaisella koneella kunnon lihasta eikä kuten Suomessa tehdään kavioista ja siantussusta. Ensi kerran kun hänen nenänsä eteen lykättiin hernerokkakeitto niin hän tokaisi että yritetäänkö häntä myrkyttää ja me molemmat sitten hirnuimme siihen päälle. Kerroin hänelle että ei hänen tarvitse syödä sitä, että mennään kyläilyn jälkeen vaikka italialaiseen tai kreikkalaiseen rav

Zuppa di piselli ja zuppa di ceci. Hyviä molemmat

Tai ranskalainen creme ninon! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi