Mitä eineksiä te laihduttajat suositte?
Joo tiedän, kun itse tekee tietää mitä saa. Mutta vaikka kuinka latoisin pakkaseen annoskokoisia purnukoita tehtyäni ison satsin, vaikka kuinka meal preppaisin, niin hektisessä arjessa tulee aina hetki jolloin on vain mielenterveyden säilymiseksi luotettava eineksiin sillä minuutit päivässä ja energia eivät vain riitä! Onko suosituksia? Itse olen sortunut Thai Cubeihin pari kertaa, alle 500kcal tötsä ja syntisen hyvää, vaikka ravintoarvossa ei ole kehumista ja hinta kohtuullisen korkea.
Kommentit (25)
Balanssi ateriat on näppäriä jos ei vaan ehdi. Samoin pakastekeitot.
Vierailija kirjoitti:
En syö eineksiä, koska ne ei pidä nälkää. Pakkasessa on aina jotakin ruokaa, jota lämmittää nopeasti.
Tätähän tässä kysyttiin
Olen hoikka ja syön terveellisesti, vältän eineksiä koska ne mm. sekoittavat aineenvaihdunnan.
Tääkään ei nyt vastaa kysymykseen, mutta miten se arki nyt niin kiireistä on ettei pysty itse tekee ruokaa? Ei siinä oo iso vaiva eikä mene kauan. Ymmärrän tietty ettei aina jaksa.
Itse tänään ”kiireessä” keitin 2 munaa (10 min) ja ladoin tonnikalaa lautaselle, sekä kurkkua, paprikaa ja tomaattia. Juomaksi kivennäisvettä. Hyvin lähti nälkä.
Einessopat ovat kevyt vaihtoehto lounaaksi. Valitse kasvissosekeitto ja lisää päälle vähän raejuustoa.
Vierailija kirjoitti:
Einessopat ovat kevyt vaihtoehto lounaaksi. Valitse kasvissosekeitto ja lisää päälle vähän raejuustoa.
Joo ja tunnin päästä joudut taas syömään :D:D
Ravintoarvo nolla, myös siinä raejuustossa.
Ap ei saanut yhtään järjellistä vastausta :D. On tämä hieno palsta.
Vierailija kirjoitti:
Palstan henkeen kuuluu kertoa että ap on väärässä, että muut tekee ja osaa aina paremmin vaikka eivät tiedä ap:n tilanteesta tai kiireestä mitään. Koska kyllähän minä nyt paremmin, ei koskaan voi olla noin kiire tai väsy!!!
Ap, mm. kaupan valmiissa porkkanalaatikossa ja kalapyöryköissä on kohtuulliset kalorimäärät. Tsemppiä!
Itse söin kokkikartanon lohikeittoa ja kasvissosekeittoa raejuustolla.
Finduksen uuni- ja grillikasvikset ei taida olla eineksiä vai onko? Mut niitä suosin lämpiminä ruokina kana- tai kalalisällä. Talvella suosin kevyitä valmiskeittoja, jos en ehdi itse valmistaa.
Mikä tahansa missä on alle 100kcal/100g.
Oma suosikkini on tällä hetkellä Kokkikartanon kaalijauhelihapata. 94kcal/100g eli kun 350g annoksen syö saa kaloreita vain 329 ja nälkä lähtee tosi hyvin pois sekä pysyy pois.
On jopa vielä hyvää.
Tämä Finduksen Falafel-valmisateria on ainakin mun go-to valmisateria https://www.findus.fi/tuotteet/valmisateriat/world-selection-mikroateri…
On hyvää ja täyttävää.
Voip syyä suht kaikkia eineksiä. Se ei ole se juttu että joku muu on samasta reseptistä valmistanut samannimiseksi kutsutun ruoan tai aterian kuin itse isoin kätösin.
Jännä nämä einesvastaiset. Otetaan nyt esim juurikin se kokkikartano,joka tekee lisäaineettomia ruokia. Mikä tekee esim. Heidän lohikeitostaan huonomman kuin itsetehty ? Kun on eineksiä ja eineksiä. Tai valmiit salaatit ?
Vierailija kirjoitti:
Olen hoikka ja syön terveellisesti, vältän eineksiä koska ne mm. sekoittavat aineenvaihdunnan.
Myös tätä kysyttiin. Oletko niin täynnä omaa erinomaisuuttasi, että vastaat vain kertoaksesi kuinka täydellinen olet, viis siitä mitä aloituksessa kysytään...
Vierailija kirjoitti:
Tämä Finduksen Falafel-valmisateria on ainakin mun go-to valmisateria https://www.findus.fi/tuotteet/valmisateriat/world-selection-mikroateri…
On hyvää ja täyttävää.
En tosin ole tätä maistanut, mutta eikö noi falafelit ole aika kovia ja kuivia palleroita? Ainakin kauppojan salaattitiskeissä olen sellaisiin törmännyt enkä ensimmäisen maistelun jälkeen enää niitä otakaan.
Finduksen ruuat on kyllä sinänsä hyviä, samoin useimmat Kokkikartanon, varsinkin se isompi lohikeitto, nam!
Vierailija kirjoitti:
Enää puuttuu kombinaatio, ettei syö eineksiä ja ei ole edes mitään tarvetta laihduttaa.
En syö eineksiä, koska ne ei pidä nälkää. Pakkasessa on aina jotakin ruokaa, jota lämmittää nopeasti.