Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisiko joku tulla juttelemaan?

Vierailija
26.07.2019 |

Olen aika yksinäinen. Ollut aina. Menee muutenkin huonosti. En haluaisi nyt taas työviikon jälkeen käpertyä sänkyyn itkemään 48 h.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No menen sitten tekemään itsestäni burriton.

Vierailija
2/49 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet yksinäinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin yksinäinen. Löytyisköhän seuraa pohjois-pirkanmaallla asuvalle henkilölle? :)

Vierailija
4/49 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä haluat jutella?

Vierailija
5/49 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Ei ole ketään. Ei ole koskaan ollut. Viihdyn hyvin omissa oloissa, mutta joskus kaipasi sitä että joku välittäisi. Usein mietin itsemurhaa ja sitä kuinka noloa olisi kuinka kauan ihmisillä menisi huomata asia. 

Vierailija
6/49 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä haluat jutella?

Ei väliä. Mistä vaan. Haluaisin vain ajatella jotain muuta. Haluaisin hengähdystauon elämästäni.

Vierailija
7/49 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on keskusteluseuran kaipuu.

Vierailija
8/49 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sielläkin on varmaan aika lämmin ilma? Aiotko mennä ulos vai pysytteletkö mieluummin sisällä?

Vierailija
9/49 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sielläkin on varmaan aika lämmin ilma? Aiotko mennä ulos vai pysytteletkö mieluummin sisällä?

On. Olen ollut jo ulkona tänään tarpeeksi oman mittapuun mukaan. Yritän keräillä itseni viikon jäljiltä. Sitten menen ehkä tekemään treenin vielä, mutta senkin kuntosalille. Mitä itse ajattelit iltaan?

Vierailija
10/49 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa! Paljonko on sisällä lämmöt ?

Sinccis

Vierailija
11/49 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heippa! Paljonko on sisällä lämmöt ?

Sinccis

No heippa! En osaa sanoa. Ei ole mittareita täällä. Kuuma ei ole. Viihtyy hyvin. 

Vierailija
12/49 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle ja muille yksinäisille täytyy vain todeta, että kannattaa mennä vaan ihmisten ilmoille, vaikka yksin. Tai yrittää etsiä itsellen ystäviä.

Tiedän, että se ei ole helppoa mutta se on usein ainoa keino. Itselläni ei ole ystäviä, asun yksin ja olen kaiken lisäksi nyt myös työtön, mutta käyn yksin paikoissa missä on muitakin ihmisiä. Menen esim. kesällä torille vain istumaan ja viettämään aikaa, käyn kirjastossa ja erilaisissa tapahtumissa mitä ainakin omassa kaupingissani järjestetään. Olen ajatellut, että voisin myös ruveta tekemään esim. SPR: llä vapaaehtoistyötä, jos en löydä oikeita töitä.

Pahinta on jäädä vain yksin neljän seinän sisälle. Maalla asuville se voi olla hankalampaa, mutta ainakin kaupungeissa on paikkoja tai tapahtumia joihin voi yksinkin mennä.

Vierailija
13/49 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulle ja muille yksinäisille täytyy vain todeta, että kannattaa mennä vaan ihmisten ilmoille, vaikka yksin. Tai yrittää etsiä itsellen ystäviä.

Tiedän, että se ei ole helppoa mutta se on usein ainoa keino. Itselläni ei ole ystäviä, asun yksin ja olen kaiken lisäksi nyt myös työtön, mutta käyn yksin paikoissa missä on muitakin ihmisiä. Menen esim. kesällä torille vain istumaan ja viettämään aikaa, käyn kirjastossa ja erilaisissa tapahtumissa mitä ainakin omassa kaupingissani järjestetään. Olen ajatellut, että voisin myös ruveta tekemään esim. SPR: llä vapaaehtoistyötä, jos en löydä oikeita töitä.

Pahinta on jäädä vain yksin neljän seinän sisälle. Maalla asuville se voi olla hankalampaa, mutta ainakin kaupungeissa on paikkoja tai tapahtumia joihin voi yksinkin mennä.

Saitpahan todettua. Minä viihdyn hyvin yksinkin neljän seinän sisällä. Ei se yksinäisyys tule siitä, että ei ole hirveästi ystäviä ympärillä vaan ei ole sellaisia, joiden kanssa olisi yhteys. 

Vierailija
14/49 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. Olen ollut jo ulkona tänään tarpeeksi oman mittapuun mukaan. Yritän keräillä itseni viikon jäljiltä. Sitten menen ehkä tekemään treenin vielä, mutta senkin kuntosalille. Mitä itse ajattelit iltaan?

Tuo kuulostaa mukavalta suunnitelmalta. Olen itsekin miettinyt joskus kuntosaliharrastusta, mutta en ole saanut aikaan. Täälläkin on kuuma. Ajattelin illemmalla lähteä vähän pyöräilemään, jos ilma olisi vähän viilentynyt. Kyllä on ihanaa, kun on viikonloppu. Onko sinulla jotain suunnitelmia viikonlopuksi?

Vierailija
15/49 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaan, että ihmisiä ympärillä eikä ystäviä. 

Vierailija
16/49 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saitpahan todettua. Minä viihdyn hyvin yksinkin neljän seinän sisällä. Ei se yksinäisyys tule siitä, että ei ole hirveästi ystäviä ympärillä vaan ei ole sellaisia, joiden kanssa olisi yhteys. 

Tää on varmaan klisee, mutta joku harrastus, jossa olisi miehiä voisi auttaa ..

Sinccis

Vierailija
17/49 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaatko pusailla

Vierailija
18/49 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä siellä ihmisten ilmoilla sitten tekee? Voihan siellä sattumalta päästäkin pieneen puhekontaktiin ("onkohan liikennevalot rikki"), mutta se harvemmin johtaa mihinkään sen suurempaan. Parempi kyllä sekin kuin jäädä kotiin. Mutta joku puiston penkillä istuminen näyttää lähinnä säälittävältä, varsinkin jossain pikku pikku kaupungissa jossa kaikki tietää että "tuo on se no-life".

Vierailija
19/49 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo kuulostaa mukavalta suunnitelmalta. Olen itsekin miettinyt joskus kuntosaliharrastusta, mutta en ole saanut aikaan. Täälläkin on kuuma. Ajattelin illemmalla lähteä vähän pyöräilemään, jos ilma olisi vähän viilentynyt. Kyllä on ihanaa, kun on viikonloppu. Onko sinulla jotain suunnitelmia viikonlopuksi?

Kannattaa aloittaa, suosittelen lämpimästi. Aloittaminen onkin aina se vaikein osuus. Varmaan viilenee, toivotaan ainakin, että pyöräreissu onnistuu. Itse yritän lähinnä selviytyä tästä päivästä. Pois tästä pahasta olosta. Huomenna aamulla on varmaan jo parempi päivä. Nyt olen väsynyt ja kaikki tuntuu kaatuvan päälle. Varmaan teen sitä mitä muutkin viikonloput eli urheilen, opiskelen ja edistän luovia harrastuksiani.  

Vierailija
20/49 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittäisin ihan mielellään kaffit ja voitaisiin jutella ihan kaikesta monta tuntia. Juttuseura kelpaa aina! Missä te yksinäiset olette? Mihin otan yhteyttä ja tulenko teille vai tuletteko tänne?