Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten toi Esko Eerikäinen voi olla noin ihana?

Vierailija
26.07.2019 |

Leppoisa ääni ja ihanat jutut. Vaikuttavaa kivalta tyypiltä. Miksiköhän on sinkku vai onko?

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eskoa on kiva kuunnella, sopii hyvin radioon.

Vierailija
2/49 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martinan kouluttama.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkku ja tulee varmaan pysymäänkin sellaisena tod.näk. ainakin siihen asti kunnes tyttärensä on aikuinen. Kukaan täysjärkinen ei ainakaan halua siihen kuvioon.

Vierailija
4/49 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tuli tinderissä mulle ehdotuksiin. Sinne vaan selailemaan.

Vierailija
5/49 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö lippis päässä. Olen nähnyt aamupalalla peurungan kylpylässä.

Vierailija
6/49 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeutuu kuin 15-vuotias.

Vierailija
7/49 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on joo leppoisa, mutta tyhmä. Pölisee ja höpisee tauotta, koska se häneltä luonnostaan sujuu, kun ei oikeastaan ajattele mitään.

Olikohan eilen, kun joku kuuntelija soitti ja ilmoitti olevansa Taivassalosta. Eerikäinen ihmetteli aivan ymmyrkäisenä, että missäs se semmonen oikein on, ja saatuaan vastaukseksi Kustavin, niin ihmetteli sitä vieläkin juntimmin. Siis ihan kuin joku teini yläasteella...

Pönttö on, mutta sopii siksi hyvin Novan eetteriin.

Vierailija
8/49 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanohan se siinä kirjassaan että uskoo Martinan olleen hänen elämänsä rakkaus ja että heidän tarinansa jatkuu toisessa elämässä

Vierailija
9/49 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Heh" tulee mieleen muinainen treffi ohjelma: Suomen pisimmät treffit tai jotain sinne päin. - Yhtä kaikki eräs onnekas neitokainen sai kuin saikin Eerikäisen treffiseurakseen. Mutta ei heistä tainnut sen kummemmin paria tulla. - olio syynä sitten se, että herra söi sisällä lippis päässä vai vielä monta kertaa nykyistä tuoreempi avioero (Martina Aitolehedestä) vai joku muu, niin en tiedä.  Eikä sillä itselleni väljä. Sen sijaan itselleni ole ohjelmassa se, että sen huomattavan näkyvä sponsori oli "Eliiittikumppani" - deitti sovellus. Rivien välistä annettiin minuta myös ymmärtää, että ao palvelin oli valinnut myös toisilleen sopivat treffaajat. -Tai sitten ymmärsin itse väärin. Mutta joka tapauksessa itselleni syntyi mielikuva, että vaikka olin hetki sitten aatellut itseni likoon laittamista "Eliitti kumppani" porttaaliin, niin katsellessani Eerikäsitä, joka söi ja kuljeskeli pitkin poikin päässsän hänelle ilm erityisen tärkeän lippiksen kanssa, niin voihkaisin, että jos "eliitti kumppani" palvelimen käsitys sen hyvistä ja erinomaisista potenttiaalisista treffiehdokkaista, joita se on seuloo ja pyrkii tarjoamaan maksua vastaa, niin jos heistä useampikin potenttiaalinen on  Erikäisen kaltaisia, niin olen aika varma, että en itse ole sen kohde ryhmää, niin että saattaisin löytää sen kautta unelmieni kumppanin. - En ainakaan yhtään paremmin, kuin joltain sellaiselta palvelimelta, joka on maksuton. 

Erikäinen on varmasti jonkun tai joidenkin mielestä komea, ainakin ollut kuten oheisen linkin takaa olevasta kuvasta näkyy  https://www.google.com/search?q=eerik%C3%A4inen+hunks&client=firefox-b-…; onhan entinen Hunks tähtikin ja omaa tämän keskustelun perusteella nuorekkaan tyylin (pukeutuu kuin 15 vuotias)  ja leppoisa huulen heittäjä. mutta onko hän tavottelemeisen arvoien "eliitin edustaja"?  Varmasti ehkä jollekulle on. Mutta ei kuten sanottu ei minulle sellainen, jota kohtaan kokisin tai tuntisin puoleensa vetävyyttä.  

Kiitos kun sain avautua.    

Vierailija
10/49 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää ihana ihminen pyörii Martinan lastenhoitajana kuin ei elämässään muutakaan olis. Ihan kiva, että ovat väleissä, mutta pidän omituisena, että ukko intoilee kaikesta Maran tekemisestä ja hehkuttaa olevansa hänestä niin kovin ylpeä. Käyttäytyy kuin olis edelleen tän naisen aviomies, vaikka eronneet jo tyyliin kymmenen vuotta sitten.

En ole seurannut. Satunnainen ihailu ja kauniiden sanojen sanominen Exästä julkisesti osoittaisi, jollain tavoin hyvää käytöstä. (Tai ainakin parempaa käytöstä kuin Ex-kumppanin haukkuminen tai kaksimielinen vihjailu) Mutta jatkuva ja yhtenään toistuva Ex-kumppanin ylistäminen saa jo kysymään miksi, niin tekee(?)  - Onko kyse huonosta ironiasta?  - Ainakin olen itse saanut hänen exäatään mielikuvan, ettei hän ole -miten tämän sanosi kauniisti- no (aina) ihan niin ihailtava tapaus. 

Vierailija
11/49 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Heh" tulee mieleen muinainen treffi ohjelma: Suomen pisimmät treffit tai jotain sinne päin. - Yhtä kaikki eräs onnekas neitokainen sai kuin saikin Eerikäisen treffiseurakseen. Mutta ei heistä tainnut sen kummemmin paria tulla. - olio syynä sitten se, että herra söi sisällä lippis päässä vai vielä monta kertaa nykyistä tuoreempi avioero (Martina Aitolehedestä) vai joku muu, niin en tiedä.  Eikä sillä itselleni väljä. Sen sijaan itselleni ole ohjelmassa se, että sen huomattavan näkyvä sponsori oli "Eliiittikumppani" - deitti sovellus. Rivien välistä annettiin minuta myös ymmärtää, että ao palvelin oli valinnut myös toisilleen sopivat treffaajat. -Tai sitten ymmärsin itse väärin. Mutta joka tapauksessa itselleni syntyi mielikuva, että vaikka olin hetki sitten aatellut itseni likoon laittamista "Eliitti kumppani" porttaaliin, niin katsellessani Eerikäsitä, joka söi ja kuljeskeli pitkin poikin päässsän hänelle ilm erityisen tärkeän lippiksen kanssa, niin voihkaisin, että jos "eliitti kumppani" palvelimen käsitys sen hyvistä ja erinomaisista potenttiaalisista treffiehdokkaista, joita se on seuloo ja pyrkii tarjoamaan maksua vastaa, niin jos heistä useampikin potenttiaalinen on  Erikäisen kaltaisia, niin olen aika varma, että en itse ole sen kohde ryhmää, niin että saattaisin löytää sen kautta unelmieni kumppanin. - En ainakaan yhtään paremmin, kuin joltain sellaiselta palvelimelta, joka on maksuton. 

Erikäinen on varmasti jonkun tai joidenkin mielestä komea, ainakin ollut kuten oheisen linkin takaa olevasta kuvasta näkyy  https://www.google.com/search?q=eerik%C3%A4inen+hunks&client=firefox-b-…; onhan entinen Hunks tähtikin ja omaa tämän keskustelun perusteella nuorekkaan tyylin (pukeutuu kuin 15 vuotias)  ja leppoisa huulen heittäjä. mutta onko hän tavottelemeisen arvoien "eliitin edustaja"?  Varmasti ehkä jollekulle on. Mutta ei kuten sanottu ei minulle sellainen, jota kohtaan kokisin tai tuntisin puoleensa vetävyyttä.  

Kiitos kun sain avautua.    

No ainakin Esko ilmaisee itseään selvemmin kuin eräät.... Mitä hittoa muuten yrität kertoa?

Vierailija
12/49 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kun sain avautua.    

On se niin hienoa taas huomata, miten Mensaan kuuluvat kirurgit kommentoivat täällä.

Vierailija
13/49 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin ketju on osoitus siitä, että naiset katsoo vain ulkonäköä ja että on "hassut jutut". Ihan sama vaikka pääkopassa ei liikkuis yksikään ajatus. Ja entinen hunks, uuhhh. Vieläpä Martinan kouluttama, anna mun kaikki kestää.

Vierailija
14/49 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanohan se siinä kirjassaan että uskoo Martinan olleen hänen elämänsä rakkaus ja että heidän tarinansa jatkuu toisessa elämässä

Onko Esko Valtaoja kirjoittanut sen?

Vierailija
15/49 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin ketju on osoitus siitä, että naiset katsoo vain ulkonäköä ja että on "hassut jutut". Ihan sama vaikka pääkopassa ei liikkuis yksikään ajatus. Ja entinen hunks, uuhhh. Vieläpä Martinan kouluttama, anna mun kaikki kestää.

Mene sinä vaan tekemään niitä feministit sitä ja tätä valivali aloituksia.

Vierailija
16/49 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta ajatusta sulla liikkuu pääkopassa?

Vierailija
17/49 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvä, että on hyvät välit entiseen puolisoon ja eteenkin, jos on yhteisiä lapsia. Mutta en usko, että kukaan nainen mielellään aloittaa seurustelun miehen kanssa, joka julkisesti kehuu, puolustaa ja ylistää entistä puolisoaan. Ja julkaisee hänen kuviaan somessa. Tai kommentoi entisen puolison julkaisuja sydän emojien kera. Tulee tuntuma, että miehelle kelpaa vain se entinen. Liika on liikaa.. Ja media vielä tekee jatkuvasti juttuja näistä asioista. Lapsen puolesta riittää, että vanhempi kunnioittaa toista. Ei tarvitse hehkuttaa, mutta ei haukkuakaan.

Vierailija
18/49 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esko ei kykene rakastamaan ketään muuta niinkuin silloin Martinaa. M oli hänen elämänsä rakkaus. Sen vuoksi Eskolla ei ole parisuhdetta. Hänen kannattaisi pyrkiä päästämään irti Marasta, joka i enää palaa Eskon luo.

Esko on kyllä hyvä isä.

Vierailija
19/49 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko lihapullia?

Vierailija
20/49 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esko avasi keskustelun. No hyvä vaan, täältä saa hyvää terapiaa. Kyllä se Rane vielä unohtuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän