Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisiko joku tulla juttelemaan?

Vierailija
26.07.2019 |

Olen aika yksinäinen. Ollut aina. Menee muutenkin huonosti. En haluaisi nyt taas työviikon jälkeen käpertyä sänkyyn itkemään 48 h.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sielläkin on varmaan aika lämmin ilma? Aiotko mennä ulos vai pysytteletkö mieluummin sisällä?

On. Olen ollut jo ulkona tänään tarpeeksi oman mittapuun mukaan. Yritän keräillä itseni viikon jäljiltä. Sitten menen ehkä tekemään treenin vielä, mutta senkin kuntosalille. Mitä itse ajattelit iltaan?

Tuo kuulostaa mukavalta suunnitelmalta. Olen itsekin miettinyt joskus kuntosaliharrastusta, mutta en ole saanut aikaan. Täälläkin on kuuma. Ajattelin illemmalla lähteä vähän pyöräilemään, jos ilma olisi vähän viilentynyt. Kyllä on ihanaa, kun on viikonloppu. Onko sinulla jotain suunnitelmia viikonlopuksi?

Kannattaa aloittaa, suosittelen lämpimästi. Aloittaminen onkin aina se vaikein osuus. Varmaan viilenee, toivotaan ainakin, että pyöräreissu onnistuu. Itse yritän lähinnä selviytyä tästä päivästä. Pois tästä pahasta olosta. Huomenna aamulla on varmaan jo parempi päivä. Nyt olen väsynyt ja kaikki tuntuu kaatuvan päälle. Varmaan teen sitä mitä muutkin viikonloput eli urheilen, opiskelen ja edistän luovia harrastuksiani.  

Tuo johtaa masennukseen.

Sinccis

Niin mikä?

Se että elää totuuden kieltämällä. Loppujen lopuksi se tulee läpi, ja se tuhoaa sinut.

Sinccis

En kiistä tätä. Totuus tulee eittämättä tappamaan minut. Ihmisenä yritän itsesuojeluvaiston turvin selvitä mahdollisimman pitkään. En tiedä kuinka kauan onnistun siinä. 

Tiiätsä. Joskus sut viedään niin pitkälle, että sun on _pakko_ nähdä maailma toisinsilmin. 

Toisenlailla. Ehkä sinun uusi aamusi alkaa siitä ?

Sinccis

Vierailija
42/49 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on varmaan iso työ siirtää kalat järvestä toiseen. Vai mihinhän ne siirtää ne?

Ranskasta tuli mieleen, että katsoin äsken pyöräkilpailua Ranskasta ja siellä tuli vuorilla lunta. Joutuivat keskeyttää päivän etapin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole koskaan ollut (ihmis)ystäviä. Ikääkin mulla on jo yli 30 vuotta. Koulussa kiusattiin, suku on hyvin pieni eivätkä vanhemmat, varsinkaan isä, kannustaneet hankkimaan kavereita tai sellaisia harrastuksia, joissa olisi kavereita saanut. Onneksi on ollut ja on edelleen eläinystäviä.

Vierailija
44/49 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tämä Sinccis on?

Vierailija
45/49 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ihmettä? Pyydät ap että joku tulisi juttelemaan, mutta kun toinen kertoo omista kokemuksistaan ja antaa vinkkejä yksinäisyyden poistamiseen, niin sinulla on heti torjuva asenne. No ei ihme vaikka oletkin aina yksin jos asenteesi on tuollainen![/quote]

Ap ei pyytänyt neuvoja yksinäisyyden poistamiseen vaan juttuseuraa. Minulla ainakin tulee ihmisjoukossa yksinäisempi olo, kun muut ovat perheidensä tai ystäviensä kanssa liikkeellä ja itse olen yksin.

Vierailija
46/49 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulle ja muille yksinäisille täytyy vain todeta, että kannattaa mennä vaan ihmisten ilmoille, vaikka yksin. Tai yrittää etsiä itsellen ystäviä.

Tiedän, että se ei ole helppoa mutta se on usein ainoa keino. Itselläni ei ole ystäviä, asun yksin ja olen kaiken lisäksi nyt myös työtön, mutta käyn yksin paikoissa missä on muitakin ihmisiä. Menen esim. kesällä torille vain istumaan ja viettämään aikaa, käyn kirjastossa ja erilaisissa tapahtumissa mitä ainakin omassa kaupingissani järjestetään. Olen ajatellut, että voisin myös ruveta tekemään esim. SPR: llä vapaaehtoistyötä, jos en löydä oikeita töitä.

Pahinta on jäädä vain yksin neljän seinän sisälle. Maalla asuville se voi olla hankalampaa, mutta ainakin kaupungeissa on paikkoja tai tapahtumia joihin voi yksinkin mennä.

Saitpahan todettua. Minä viihdyn hyvin yksinkin neljän seinän sisällä. Ei se yksinäisyys tule siitä, että ei ole hirveästi ystäviä ympärillä vaan ei ole sellaisia, joiden kanssa olisi yhteys. 

Siis mitä ihmettä? Pyydät ap että joku tulisi juttelemaan, mutta kun toinen kertoo omista kokemuksistaan ja antaa vinkkejä yksinäisyyden poistamiseen, niin sinulla on heti torjuva asenne. No ei ihme vaikka oletkin aina yksin jos asenteesi on tuollainen!

Ap halusi nimen omaan juttuseuraa. On hienoa, että annat neuvoja, mutta ehkäpä ap tietää ne itsekin ja haluaa jutella muista asioista.

Vierailija
47/49 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkäpä jokin toinen palsta tms olisi parempi, kirjekaveriseuraa voisi löytyä suht vaivatta, noin alkuun arkea piristämään.

Vierailija
48/49 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulle ja muille yksinäisille täytyy vain todeta, että kannattaa mennä vaan ihmisten ilmoille, vaikka yksin. Tai yrittää etsiä itsellen ystäviä.

Tiedän, että se ei ole helppoa mutta se on usein ainoa keino. Itselläni ei ole ystäviä, asun yksin ja olen kaiken lisäksi nyt myös työtön, mutta käyn yksin paikoissa missä on muitakin ihmisiä. Menen esim. kesällä torille vain istumaan ja viettämään aikaa, käyn kirjastossa ja erilaisissa tapahtumissa mitä ainakin omassa kaupingissani järjestetään. Olen ajatellut, että voisin myös ruveta tekemään esim. SPR: llä vapaaehtoistyötä, jos en löydä oikeita töitä.

Pahinta on jäädä vain yksin neljän seinän sisälle. Maalla asuville se voi olla hankalampaa, mutta ainakin kaupungeissa on paikkoja tai tapahtumia joihin voi yksinkin mennä.

Saitpahan todettua. Minä viihdyn hyvin yksinkin neljän seinän sisällä. Ei se yksinäisyys tule siitä, että ei ole hirveästi ystäviä ympärillä vaan ei ole sellaisia, joiden kanssa olisi yhteys. 

Siis mitä ihmettä? Pyydät ap että joku tulisi juttelemaan, mutta kun toinen kertoo omista kokemuksistaan ja antaa vinkkejä yksinäisyyden poistamiseen, niin sinulla on heti torjuva asenne. No ei ihme vaikka oletkin aina yksin jos asenteesi on tuollainen!

Ap halusi nimen omaan juttuseuraa. On hienoa, että annat neuvoja, mutta ehkäpä ap tietää ne itsekin ja haluaa jutella muista asioista.

En anna mitään neuvoja, kunhan totesin vaan. Ja AP alotuksessaan kyllä antaa sen kuvan että on yksinäinen.

Vierailija
49/49 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tänään menee?

Ystävällisesti,

Sinccis