Postimies heitteli paketteja lattialle pakettiautomaatin luona!
Reipasta touhua ja joku vielä ihmettelee miksi postipaketteja katoaa tai tavara menee rikki.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4af1bb10-6ee3-4c7d-a44c-a88c69420cb8
Kommentit (18)
Mä olen kaksi kertaa nähnyt kun jakajalla kaatuu koko kärry kumoon automaattien edessä ja kaikki paketit lentävät pitkin.
Kirpputori roskaa. Suomalaisista on tullut niin köyhiä että myydään lumppuja ja linttaan astuttuja kenkiä. Ilman tuota roskaa verkkokaupan kasvu olisi miinus merkkinen. Noita sivustoja katsoessa hämmästyy millaista paskaa kaupitellaan. Samaa tavaraa saa samaan hintaan Tokmannilta ilman käytönjälkiä ja muiden paskaa.
Lähetykset kulkevat lajittelukeskuksissa hihnalla, josta saattaa olla melkoinen tiputus matkan varrella. Pakettien ja niiden sisällön tulee kestää kolmen metrin putoaminen.
t. entinen verkkokauppias
Vierailija kirjoitti:
Lähetykset kulkevat lajittelukeskuksissa hihnalla, josta saattaa olla melkoinen tiputus matkan varrella. Pakettien ja niiden sisällön tulee kestää kolmen metrin putoaminen.
t. entinen verkkokauppias
Joo. Näin joskus videon postin lajittelusta: paketit kulkivat liukuhihnalla, ja tipahtivat melko korkealta seuraavalle linjalle.
Lähetykset on paketoitava huolella!
Posti ei todellakaan ole kilpailukykyinen. Vakava asennevamma läpi koko laitoksen.
Turhautunut? Missä kärry tai laatikko? Miksi kaukana paketit.
Suurin osa täyttä paskaa. Täysin sairasta tämä nykyajan toiminta että koko ajan ihmisten täytyy tilata jotain tavaraa.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa täyttä paskaa. Täysin sairasta tämä nykyajan toiminta että koko ajan ihmisten täytyy tilata jotain tavaraa.
Pakko tilata, koska kivijalkaliikkeitä ei enää ole joka paikassa. Eikä kaikkea saa perus tavarataloistakaan.
Lisäksi voi myös säästää selvää rahaa, kun tilaa verkosta hintoja verraten. Ja tietty jos käytettynä, niin parempi.
Temu paskaa joten antaa mennä vaan.
Ihan kauheaa sarjapaiskoja iski jälleen
Siis
Ihan kauheaa
Vierailija kirjoitti:
Mä olen kaksi kertaa nähnyt kun jakajalla kaatuu koko kärry kumoon automaattien edessä ja kaikki paketit lentävät pitkin.
😂😂😂😂😂😂😂😂
Väinpitämätön asenne omaa työtään kohtaan nyt ainakin on selviö, jos ja kun menettelee noin.
Joskus posti oli hyvä ja luotettava. ei enää aikoihin...
En ymmärrä mikä tässä oli pöyristyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Jos kuvaa zoomaa niin huomaa kuka on tämä postin pakettilähetti.
Kyllä, mustat hiukset, paahtunut iho. Ei mitään kunnioitusta uskottomia ei-muslimeja kohtaan, pelkkää halveksuntaa islamin mandaatilla.
Jos kuvaa zoomaa niin huomaa kuka on tämä postin pakettilähetti.