Miten toi Esko Eerikäinen voi olla noin ihana?
Leppoisa ääni ja ihanat jutut. Vaikuttavaa kivalta tyypiltä. Miksiköhän on sinkku vai onko?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Auts, ei mikään älyn jättiläinen, kauniisti sanottuna.
Martina löysikin levitä itselleen nykyisen aivomiehensä! Pikkuaivot haarojen välissä.
Onko tämä keskustelu itse herra Eskon aloittama?
Oi ihana Esko, olet rasittava jankkaaja. Et ole kiinnostava.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Hän on kertonut hakeutuvansa terapiaan. Siis täällä mennään.
Vierailija kirjoitti:
Martinan kouluttama.
Eskon pitäisi purra hihna poikki.
Vierailija kirjoitti:
Uhkaillut mm. "tehdä lihapullia" eräästä maran kanssa kilpavarustelleesta tekohärpäketyrkystä. Olisi toteuttanut uhkauksensa jos vihanhallintaongelmainen "En-tajua-miten-jotkut-haluavat-toisille-pahaa-vaikka-itse-en-pahantahtoisen-vahingoniloisena-kellekään-muulle-mitään-hyvää-kuunaan-soisi" Aitonyrkki olisi puudeliaan käskyttänyt.
Mara ja vätyspuudelinsa saivat sakkoja ja lähestymiskiellon, mutta se oli vain tämän kilpatyrkyn julkisuustemppu. Lähestymiskieltoa ei aiheetta anneta, joten vaikka olisikin julkisuustempaus, niin itse tämä tampiopariskunta tyhmyyksissään sen mahdollisti antamalla aihetta.
Raivomaran loputtomia päällekarkauksia ei kukaan täysjärkinen hyssyttele ja vieläpä kannusta: Turpaan vaan kaikille ja onnea, kaikki kääntyy vielä hyväksi kunhan lätty lätisee. Lahjaton luuseri lässyttää radiossa, koska kukaan ei enää katsele papparaisen strippaamista ja muuhun tuskin kykenee.
tampiopariskunta luin, että tampponipariskunta.
Vierailija kirjoitti:
Sinkku ja tulee varmaan pysymäänkin sellaisena tod.näk. ainakin siihen asti kunnes tyttärensä on aikuinen. Kukaan täysjärkinen ei ainakaan halua siihen kuvioon.
Eiköhän 80 vee Marttiina tönää rollaattorillakin jotakin Eskon Mairea pataan.
Läheisriippuva rassu, jalka-aviomies. Ei oo napanuoraa katkonut exään. Elää niistä muruista, mitä saa sieltä suunnasta tippuu. Ihan mahdotonta tuohon triangeliin on kenenkään muun mahtua.
Päällekäyvä ällötys oli ainakin parikymppisenä, hyi.
Vierailija kirjoitti:
Läheisriippuva rassu, jalka-aviomies. Ei oo napanuoraa katkonut exään. Elää niistä muruista, mitä saa sieltä suunnasta tippuu. Ihan mahdotonta tuohon triangeliin on kenenkään muun mahtua.
Noloa tuollainen riippuvuus eksään!
En ymmärrä sitä, miksi eksän ja oman lapsensa ihailua pitää jatkuvasti toitottaa instassa. Ok, Esko on varmaan hyvä isä, mutta tuollainen julkinen jatkuva palvonta ja oman isyyden kiillotus on epämiellyttävää! Suomessa on paljon muitakin hyviä isiä!
Esko ala himmailee...
Vierailija kirjoitti:
Auts, ei mikään älyn jättiläinen, kauniisti sanottuna.
Ehkä ei mikään dippainssi😂mutta erittäin mukavan oloinen. Dippainssit on muuten erittäin itseriittoisia. Näin jonkun pätkän joskus kun Esko laivalla tanssien vei ruusun jollekin mummelille joka oli surullinen. Mummeli tuli kovin iloiseksi.
Olen kuunnellut Sunnuntai brunssia, jota Esko juontaa. Kieltämättä yksi parhaista haastattelevista toimittajista taustasta huolimatta.
Onko Esko ottanut hiuslisäkkeen, kun oli näemmä ilman hattua Radio Novan tv-mainoksessa?
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla. Hän vaikuttaa vähän yksinkertaiselta ja siltä, että hän luulee kaikkien nauttivan hänen jutuistaan ja virnuiluistaan. Saattaisi olla raskasta seuraa.
Lopeta nyt Esko se itsesi kehuminen. Noloa.