Miten toi Esko Eerikäinen voi olla noin ihana?
Leppoisa ääni ja ihanat jutut. Vaikuttavaa kivalta tyypiltä. Miksiköhän on sinkku vai onko?
Kommentit (70)
Olen omaksikin yllätyksekseni alkanut kuunnella Martinan ja Eskon podia. Lähtökohtaisesti en ole ollut heistä kiinnostunut mutta varsinkin Esko on kyllä yllättänyt positiivisesti. Hän on ihan fiksu, huumorintajuinen ja lämminhenkinen ihminen joka ei dissaa ketään ja osaa katsoa asioita usealta kantilta - harvinaista hänen ikäluokkansa miehissä, pakko sanoa.
Martina on vaisumpi ja puheissaan niinkin harkitseva että hänestä on vaikea saada oikein mitään irti. Mutta tavallaan sen ymmärtää, hänkin on varmaan saanut niin paljon nenilleen ja lehtien riepoteltavana ollut. Eskon julkisuuskuva on ihan erilainen ja hänelle ollaan paljon suopeampia joten hänen ei tarvitse niin paljon ennakoida mitä suustaan päästää.
Vierailija kirjoitti:
Eskoa on kiva kuunnella, sopii hyvin radioon.
Mutta ulkonäkö, yök!
Minä näin hänen hymyilevän naamansa ehkä Seiskan kannessa. Siinä hän taas kertoi ankeasta lapsuudestaan ja kertoi haluavansa, ettei Victoria tule kokemaan mitään samanlaista. Hymyssä näin irvistävän naaman ja kaksi vampyyrin hampaan näköistä kultahammasta laihassa naamassa. Minusta se näytti tosi pahalta. Päälle vielä rumat tatuoinnit. Kuinka kukan voi pitää tuota hyvännäköisenä?
Hän on persoonallinen eikä mikään tusinatapaus. Pallinaamainen tavis ei ole jokaisen ihanne. Jokaisella saa olla omat mieltymyksensä. Radiotoimittajana hän on mielestäni hyvä, ei moitteen sijaa.
Vierailija kirjoitti:
Pukeutuu kuin 15-vuotias.
Eli nuorekkaasti farkkuasuun ja tennareihin, ja kuvittelee, että näyttää silloin nuoremmalta.
Esko on ihan symppis, mutta kuka nainen haluaa Martinan samassa rytäkässä?
Esko ei miehenä ole yhtään omaa tyyppiä mutta ihmisenä kyllä tosi symppis ja fiksu tyyppi!
On se miustakin ihan ok, ja oon hetero ja mies oletettu.
Esko on leimautunut Martinaan ikuisiksi ajoiksi.