Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten toi Esko Eerikäinen voi olla noin ihana?

Vierailija
26.07.2019 |

Leppoisa ääni ja ihanat jutut. Vaikuttavaa kivalta tyypiltä. Miksiköhän on sinkku vai onko?

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esko on leimautunut Martinaan ikuisiksi ajoiksi.

Vierailija
62/70 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen omaksikin yllätyksekseni alkanut kuunnella Martinan ja Eskon podia. Lähtökohtaisesti en ole ollut heistä kiinnostunut mutta varsinkin Esko on kyllä yllättänyt positiivisesti. Hän on ihan fiksu, huumorintajuinen ja lämminhenkinen ihminen joka ei dissaa ketään ja osaa katsoa asioita usealta kantilta - harvinaista hänen ikäluokkansa miehissä, pakko sanoa.

Martina on vaisumpi ja puheissaan niinkin harkitseva että hänestä on vaikea saada oikein mitään irti. Mutta tavallaan sen ymmärtää, hänkin on varmaan saanut niin paljon nenilleen ja lehtien riepoteltavana ollut. Eskon julkisuuskuva on ihan erilainen ja hänelle ollaan paljon suopeampia joten hänen ei tarvitse niin paljon ennakoida mitä suustaan päästää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole khyl mun makuun.

Vierailija
64/70 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eskoa on kiva kuunnella, sopii hyvin radioon.

Mutta ulkonäkö, yök!

Vierailija
65/70 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näin hänen hymyilevän naamansa ehkä Seiskan kannessa. Siinä hän taas kertoi ankeasta lapsuudestaan ja kertoi haluavansa, ettei Victoria tule kokemaan mitään samanlaista. Hymyssä näin irvistävän naaman ja kaksi vampyyrin hampaan näköistä kultahammasta laihassa naamassa. Minusta se näytti tosi pahalta. Päälle vielä rumat tatuoinnit. Kuinka kukan voi pitää tuota hyvännäköisenä?

Vierailija
66/70 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on persoonallinen eikä mikään tusinatapaus.  Pallinaamainen tavis ei ole jokaisen  ihanne.  Jokaisella saa olla omat mieltymyksensä.  Radiotoimittajana hän on mielestäni hyvä, ei moitteen sijaa. 

Vierailija
67/70 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pukeutuu kuin 15-vuotias.

Eli nuorekkaasti farkkuasuun ja tennareihin, ja kuvittelee, että näyttää silloin nuoremmalta. 

Vierailija
68/70 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esko on ihan symppis, mutta kuka nainen haluaa Martinan samassa rytäkässä?

Vierailija
69/70 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esko ei miehenä ole yhtään omaa tyyppiä mutta ihmisenä kyllä tosi symppis ja fiksu tyyppi!

Vierailija
70/70 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se miustakin ihan ok, ja oon hetero ja mies oletettu.