Kuinka moni toivoo että Trump valitaan toiselle kaudelle?
Itse ainakin toivon, jo ihan puhtaasti sen takia kun huomaa minkälaista peppukipua kyseinen henkilö aiheuttaa täällä asti. Ja tietysti plussana että itse Usalla menee herran ansiosta paremmin mitä pitkään aikaan taloudellisesti ja työllisyystilanteen huomioiden.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika pelottavaa, että joku pitää Trumpin valintaan oikeasti hyvänä asiana. Maailman talous on kärsinyt, ympäristö on kärsinyt ja USAn rikkaat lähinnä hyötyneet. Mies on kaiken lisäksi vielä dementoitunut huijari joka aiheuttaa lähinnä myötähäpeää joten toivoisi että sellainen mies ei olisi maailman vaikutusvaltaisin ihminen. Trump on myös tuonut politiikkaan näkyväksi vihan ja avoimen valehtelun, jota en toivoisi näkeväni missään.
Olet aivopesun uhri. Laita aivosi päälle, ajattele itse ja ota selvää asioista sen sijaan että toistelet täällä papukaijan lailla vasemmistomedian mantroja.
Olen varsin hyvin perillä kyllä asioista, joten siksi minun onkin oikeasti vaikea ymmärtää sitä, miten joku ihminen voisi oikeasti vakavissaan käskeä ajattelemaan itse ja ottamaan selvää asioista kun faktat Trumpia vastaan esim. ympäristö kysymyksissä ja maailman taloudessa ovat aivan selvät. Huijarina miestä pitää jopa oma salainen palvelu ja jokainen joka twiittejä lukee näkee kyllä mitä vanhuus teettää.
Sinun on ilmeisesti vaikea ymmärtää asioita siksi, että älykkyytesi ei vaan riitä. Luulet tietäväsi asioista mutta todellisuudessa toistelet vain muiden mielipiteitä ilman omaa ajattelua tai syvällistä analyysiä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä parasta Trumpissa on juuri se, minkälaisen itkun jo pelkkä hänen olemassa olonsa aiheuttaa ”älymystössä”.
No siinä vasta perustelu. Eli haluatte Yhdysvalloille surkean presidentin, koska se ärsyttää monia? No tuo kertoo vain siitä, miten aggressiot ottaa nykyään vallan järjestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika pelottavaa, että joku pitää Trumpin valintaan oikeasti hyvänä asiana. Maailman talous on kärsinyt, ympäristö on kärsinyt ja USAn rikkaat lähinnä hyötyneet. Mies on kaiken lisäksi vielä dementoitunut huijari joka aiheuttaa lähinnä myötähäpeää joten toivoisi että sellainen mies ei olisi maailman vaikutusvaltaisin ihminen. Trump on myös tuonut politiikkaan näkyväksi vihan ja avoimen valehtelun, jota en toivoisi näkeväni missään.
Miten maailman talous on kärsinyt Trumpista? USA:ssa ei ole ollut näin pientä työttömyyttä sitten 50-luvun ja tullisodatkin ovat pelkkää näpertelyä.
Jonne jolle vastasit ei tiedä että Trumpin alaisuudessa:
Lowest ever black unemployment rate
Lowest ever Hispanic unemployment
Lowest women unemployment in 60 yrs
The Korean War is over
Economy is best it has ever been
Taxes at 60 year low
ISIS obliterated
US energy independent
Mitä näistä hän vastustaa? Olisiko mieluummin ydinsodassa ja huonommassa taloudellisessa tilassa? Entä ISIS? Heti kun Obama oli ulkona niin ISIS funding päättyi, Obama synnytti ISIS organisaation menestyksen.
Vihers.uvakki vastustaa ainakin Isi.ksen tuhoa.mista koska islam on <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten maailman talous on kärsinyt Trumpista? USA:ssa ei ole ollut näin pientä työttömyyttä sitten 50-luvun ja tullisodatkin ovat pelkkää näpertelyä.
The Korean War is over
Taxes at 60 year low
ISIS obliterated
US energy independent
Mitä näistä hän vastustaa? Olisiko mieluummin ydinsodassa ja huonommassa taloudellisessa tilassa? Entä ISIS? Heti kun Obama oli ulkona niin ISIS funding päättyi, Obama synnytti ISIS organisaation menestyksen.
Em. lista pomittu suoraan Tru,pin twiitista vai Fox newsista? Aika monesta asiasta listalla voidaan kyllä olla aika eri mieltä ja syy "saavutuksiin" muussa kuin Trumpin politiikassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trumpin toinen kausi on käytännössä varma. Ei varteenotettavia haastajia ja esim Ruotsin ASAP-perseily sataa mustien ääniä Trumpin laariin.
Tällaiset viestit saavat aikaa minussa aikaa oikeasti huvittuneisuutta, koska sen voi kirjoittaa ihminen joka on oikeasti aika pihalla, mutta haluaa uskoa omaan totuuteensa todella kiihkeästi. USAn mustat äänestävät kyllä demokraatteja paljon helpommin kuin rebuplikaaneja ja tuolla räppärikeissillä ei ole heille oikeasti mitään merkitystä, koska ne potentiaaliset äänestäjät eivät a) edes tiedä missä ruotsi on b) seuraa politiikkaa ollenkaan c) ovat tuskin edes rekisteröityneet äänestäjiksi
On myös mahdollista, että sinä olet niin pihalla jenkkien poliitikasta, että et edes tiedä mitä tunnetut USA:n mustat äänestäjät ajattelevat Trumpista:
@IWashington
"If you told me that I’d be helping 45 “Drain the Swamp” back in 2016, I’d have told you to go fxck yourself and die a harsh and hard death. It just shows you how seriously evil our liberal media is in America. I’m a Liberator and a Protector and y’all should be too. #WalkAway"
Ja anna kun arvaan, sinä olet sellainen ihminen, joka ei edes vielä tiedä sellaista henkilöä (tai ole ikinä kuullutkaan hänestä) kuin Candace Owens ?
Niin, se kertookin jenkkien politiikan tietämyksestäsi kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet aivopesun uhri. Laita aivosi päälle, ajattele itse ja ota selvää asioista sen sijaan että toistelet täällä papukaijan lailla vasemmistomedian mantroja.
Samat sanat vaan itsellesi. Vaihda vain vasemmistomedian tilalle 'fake news'.
Minä. Demokraatit tuntuvat edelleen kaipaavan kunnon potkua p.e.r.s.u.u.k.s.i.i.n, että laittaisivat oman puolensa kuntoon sen sijaan että vain u.l.i.s.e.v.a.t ja u.h.r.i.u.t.u.v.a.t, jonkun heidän ehdokkaansa valinta vain palkitsisi tästä viime vuosien täysin asiattomasta käytöksestä. En tiedä riittääkö neljä lisävuotta Trumpia siihen että d.e.m.a..r.i.k.a.k.a.r.a.t tuolla puolella jorpakkoa ottaisivat lusikan kauniiseen käteensä ja hieman miettisivät mikä meni omissa tekemisissä pieleen, mutta on se parempi vaihtoehto kuin mikään muu tarjolla oleva. Tuntuu ainakin tällä hetkellä, että vielä mitään ei ole opittu.
PS. On kyllä laadukasta tämä tämän paikan m.o.d.e.r.o.i.n.t.i kun saa moneen kertaan veikata mikä tässä nyt taas t.r.i.g.g.e.r.ö.i jonkun a.m.m.a.t.t.i.l.o.u.k.k.a.a.n.t.u.j.a.n niin pahoin että on pitänyt laittaa joku normaali sana f.i.l.t.t.e.r.i.i.n.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
The Korean War is over
Taxes at 60 year low
ISIS obliterated
US energy independent
Vihers.uvakki vastustaa ainakin Isi.ksen tuhoa.mista koska islam on <3
Taas joku homma-persu puhelee sekavia höpöjä. Trump muuten halusi poistua Syyriasta heti kun tuli pressaksi ja uudelleen heti kun ISIS oli kukistettu. Eli ei tainnut oikein olla ymmärrystä voiton gloriasta. Putin muuten totesi että ISIS lyötiin Venäjän toimien vuoksi. No itse en sodista juuri perusta mutta parhaat naurut kyllä sain kyllä jenkit kurmoottivat oikein kunnolla venäläisiä öljykentillä. Se on kuitenkin varmaa että jos Trumpista olisi ollut kiinni niin hän olisi vetänyt joukot pois antanut ISISin riehua syyriassa miten haluaa koska USA ensin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alt retard-porukan kollektiivisen tietouden huomioonottaen en hirveästi arvostelisi muita aivopestyiksi
Vierailija kirjoitti:
Älä usko sokeasti kaikkea mitä sanoma oy ja yle sinulle syöttävät. Heidän Trump-uutisistaan 99 % on silkkaa rienausta ja totuus on sivuosassa. Yritä opetella lukemaan suomalaista uutisointia. Tuota tarvetta oli jo neukkulan aikaan, eikä se ole mihinkään hävinnyt. Aikaisemmin moderoituun uutisointiin oli pikku pakko valtiovallankin toimesta, mutta nyt media ajaa samakaltaisella salailulla ja ohjauksella omia tavoitteitaan.
Olin mielisairaalassa 2016 kuin Trump valittiin pressaksi. Ennen vaali tuloksia koko mielisairaala oli hillary clintonin puolella enkä uskaltanut sanoa että Trump voittaa koska muutoin olisin saanut kuunnella mielisairaita juttuja Trumpista. Vaalituksien jälkeen sanoin muutamille päin naamaa että en uskaltanut sanoa että trump voittaa koska olisin saanut kuunnella teidän mielisairauksia.... hiljaisiksi jäivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös muu maailma, Suomi mukaanlukien, on hyötynyt Trumpin presidenttikaudesta. Maailman talouden on jo pitkään ennustettu kääntyvän lamaan, mutta USA, joka määrää talouden tahdin on pitänyt sen nousujohteisena. USA tosiaan määrää talouden tahdin, kun sillä menee hyvin, niin kaikilla menee hyvin ja kun sillä ei mene hyvin, niin ei mene missään muuallakaan.
Vierailija kirjoitti:
Olin mielisairaalassa 2016 kuin Trump valittiin pressaksi. Ennen vaali tuloksia koko mielisairaala oli hillary clintonin puolella enkä uskaltanut sanoa että Trump voittaa koska muutoin olisin saanut kuunnella mielisairaita juttuja Trumpista. Vaalituksien jälkeen sanoin muutamille päin naamaa että en uskaltanut sanoa että trump voittaa koska olisin saanut kuunnella teidän mielisairauksia.... hiljaisiksi jäivät.
Ennen vaaleja sanoin kaikille, että uskon Trumpin voittavan. He kaikki nauroivat minulle ja piti minua höpelönä kun uskon että siihen olisi pienintäkään mahdollisuutta.
Mutta osat vaihtuu, sillä minä olen nauranut viimeiset 3 vuotta. He ovat olleet hiljaisia.
Kyllä saatetaan valita. Olen arvioinut nykyisen memeettisen ruttotaudin kestävän noin vuoteen 2025.
The Korean War is over
Taxes at 60 year low
ISIS obliterated
US energy independent