voisin nuolla vieraan naisen pillua
mutta moniko nainen antaisi..siis pelkkä loppuun asti minun puolelta vain...vttaa oma parisuhde niin ihan siksi kun ei tarjota mitään
Kommentit (68)
Just mietin että olis kiva kun olisi joku tuossa ja nuolisi.
Pitänee lähteä DBTL:stä etsimään nuolijaa.
N 33, hoikka ja karvaton
Millä sellaisen löytää? Kysyy tykkäätkö nuolla, vai?
Minäkin tykkäisin nuolla...
Kake75
Joo, nuorelta olisi kivaa - mieluiten vähempi karvaista.
Meillä mieheni kanssa fantasia, että joku vieras mies tulisi ja nuolisi minua sen jälkeen kun ollaan mieheni kanssa rakasteltu. Mieheni haluaisi katsella, kun vieras mies nuolee hänen lastinsa pillustani. Kiihottaisi minuakin.
Vierailija kirjoitti:
Samaa minäkin olen pohtinut. Vaimo ei anna nuolla eikä pelkästään sen vuoksi viitsisi laittaa lusikoita jakoon ja omakotitaloa myyntiin.
Auttaisiko jos teettäisi sellaisen "En etsi yhdyntää, haluan vain nuolla sinulle orgasmin" T-paidan?
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi.
M39 Voisi tulla :)
Vierailija kirjoitti:
Meillä mieheni kanssa fantasia, että joku vieras mies tulisi ja nuolisi minua sen jälkeen kun ollaan mieheni kanssa rakasteltu. Mieheni haluaisi katsella, kun vieras mies nuolee hänen lastinsa pillustani. Kiihottaisi minuakin.
Toi olisi kyllä super kuumaa. Olisi huippua nuolla sun spermaista pillua puhtaaksi.
kielitietty haussa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa minäkin olen pohtinut. Vaimo ei anna nuolla eikä pelkästään sen vuoksi viitsisi laittaa lusikoita jakoon ja omakotitaloa myyntiin.
Auttaisiko jos teettäisi sellaisen "En etsi yhdyntää, haluan vain nuolla sinulle orgasmin" T-paidan?
Melko heikolla pohjalla jos yksi seksiin liittyvä asia ajaa pettämään. Teillä ei ole muuta? Kivat vaimollesi.
Painosta ja jankkaa vielä lisää niin loppuu kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Eikun niin et vieras heittää sinuun lastinsa ja mies saa nuolla sen.
Niin. Tuolla miesten keskinäisessä genressähän tää toimii varsin mainiosti.
Missä tahansa vähänkään isommassa kylässä on se joku puiston nurkka tai muu paikka, jossa mies halutessaan saa suihinoton joltakulta vieraalta, helposti, ilman suurempia koreografioita
Konsepti on kyllä kiehtova, mutta ei se vaan oikein taida heteropuolella toimia? Vai olisiko naisia, joita kiehtoisi nuolettaa mutkattomasti, helposti, anonyymisti?
Vierailija kirjoitti:
Toi olisi kyllä super kuumaa. Olisi huippua nuolla sun spermaista pillua puhtaaksi.
Snosin et täysheterosta ei ole kiihottavaa tuollainen lienetki bi niillähän on homovietti voimakjaampi
Löytyiskö Porista vapaata tai varattua naista, joka kaipais satunnaisesti nuolemista?...sellaista joka ei saa sitä kotona. Itse en tarvitse mitään vastapalvelusta.
Pillua saan kyllä kotona, mutta, nuolemaan en ole päässyt yli kahteen vuoteen 😟
Niin, olisiko kukaan niin hullunrohkea, ennakkoluuloton tjsp?
Pleasure Dome kirjoitti:
Niin. Tuolla miesten keskinäisessä genressähän tää toimii varsin mainiosti.
Missä tahansa vähänkään isommassa kylässä on se joku puiston nurkka tai muu paikka, jossa mies halutessaan saa suihinoton joltakulta vieraalta, helposti, ilman suurempia koreografioita
Konsepti on kyllä kiehtova, mutta ei se vaan oikein taida heteropuolella toimia? Vai olisiko naisia, joita kiehtoisi nuolettaa mutkattomasti, helposti, anonyymisti?
Huomenna lauantaina Vuosaaren perukoilla Tryvikintien maisemissa tätä olisi tarjolla
Yleensä sitä ensin aina nuolee vieraan naisen pillua.
Nuollessa sitä sitten vähän niin kuin tutustuu.
Ja sitten se onkin tutun naisen pillun nuolemista.
Tykkäisin, mutta mies ei suostu nuolemaan. Yhdessä oltu yli 10v.
Vierailija kirjoitti:
kielitietty haussa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auttaisiko jos teettäisi sellaisen "En etsi yhdyntää, haluan vain nuolla sinulle orgasmin" T-paidan?Melko heikolla pohjalla jos yksi seksiin liittyvä asia ajaa pettämään. Teillä ei ole muuta? Kivat vaimollesi.
Painosta ja jankkaa vielä lisää niin loppuu kokonaan.
Jos vaimoni ei olisi jo seurusteluvaiheessa osoittanut, että rakastaa kaluani niin paljon, että ottaa mielellään suihin, ei hänestä olisi tullut vaimoani. Vähän veikkaan, että jos en olisi nuollut vaimon pillua, loihtinut vaimolle kiimaa ja orgasmeja epäitsekkäästi ei minusta olisi tullut hänen miestään. Turha niitä on enää aviossa ihmetellä, ettei tiennyt ettei toiselle kelpaa.
Kiinnostaisi.