Nainen, kerro seksikkäin ominasuutesi ja/tai kehon osa, josta olet erityisen ylpeä
Kyllä, siis juuri ihana sinä nainen.
Kerro seksikkäin ominasuutesi ja/tai kehon osa, josta olet erityisen ylpeä.
Kommentit (38)
Tää on vähän hassua, mutta mulla ja ekalla vastaajalla on aivan täsmälleen sama kuppikoko! 🙈
No, itse en noista rinnoistani niin perusta.
Mielestäni kropassani on parasta lihaksikkuus yhdistettynä naiselliseen pehmeyteen, lantion alue näyttää tosi naiselliselta ja kauniilta ja tykkään siitä minkämallisesti lihakset menee jaloissa ja käsissä.
Missä oikeat kaunottaret D kupin rintoineen?
Pitkä ja hoikka aikuinen nainen, jolla on pystyt teinitytön tisut + tiukka ja nätti simpukka pillu.
Isot rinnat, ovat myös tosi herkät kosketukselle. Ei kauaa tarvi kauaa kosketella ja imeä, kun olen jo valmis muuhunkin.
Kauniin muotoiset isohkot rinnat. Leveä lantio ja muhkea peppu (kun pyllistän jalat yhdessä niin näyttää sydämeltä)
Leveä lantio ja kapea vyötärö. Ehkä vähän ylipainoa, mutta reisissä ja lantiolla. Kaiken kruunaa monen miehen kehuma perhospillu.
Oravapillusta olen saanut kiitosta, varsinkin ukkomiehiltä. Jotkut ovat pelänneet, että lypsän kondomin pois.
Vaikka hieman ylipainoa niin viiva pimppi on miehestäni kiihoittava.
Ollaan oltu etelässä nudisti rannoilla ja mieheni haluaa että pidän jalkoja niin auki että pimppini näkyy.
Täytyy sanoa että mielettömän kiihoittavaa kun saa näin olla näytillä.
Sopivan kokoiset rinnat ja kivan muotoiset.
Myös tykkään, että peppu on hiukan rehevä ja kuitenkin suht kiinteä.
Aivot.
Mutta rinnatkin löytyy ja mehevä takapuoli.
Pääkopastani olen ylpeä. Mutta jalat ovat myös hyvät. Tulee treenattua, lihasta löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Pitkä ja hoikka aikuinen nainen, jolla on pystyt teinitytön tisut + tiukka ja nätti simpukka pillu.
Naisilta itseltään nyt kysyttiin.
Tykkään mun päärynän muotoisesta pepusta ja jostakin geeneistä kai, olen saanut upeat sääret...
Minun vartaloani on verrattu Kim Kardasianiin. Vyötärö on 58 ja lantio 113. Ostan yleensä ylikoon ryppypeppuhousuja ja pienennytän ne ammattiompelijalla. Niiden alle pienet stringit. Käytän niitä aina kun sää ja olosuhteet sallivat. Saan yleensä mukavasti miehiltä huomiota ja naisilta arvostelua. Uimarannalla käytän yleensä lappubikineitä, joihin vaihdatan pidemmät narut.
Sivureidet, silmien väri. Muita en keksi.
Mitä sinä teet tällä tiedolla?
T: Kari67
Vierailija kirjoitti:
Sivureidet? Kerro lisää
Niin siis kun peilistä katson niin sivureidet ja lantion levein kohta on ihan kivat. Sellainen pehmeä kaarevuus tms, mikä kapenee sitten kohti polvia. Ylipainon takia mikään muu kohta ei sitten olekaan niin kiva.
No nää mun luomut 75G tissit!
No persettäkin mulla on ihan kivasti.
Olen pari kiloa normaalipainon yläpuolella, ja ne kilot on kertyny just oikeisiin paikkoihin, eikä esim. vatsaan.