voisin nuolla vieraan naisen pillua
mutta moniko nainen antaisi..siis pelkkä loppuun asti minun puolelta vain...vttaa oma parisuhde niin ihan siksi kun ei tarjota mitään
Kommentit (68)
Olen antanut tutun miehen nuolla minua mökkimme saunassa, juuri sen vuoksi että osasi esittää asiansa oikein. Hänen halunsa siihen oli niin kova ja ei ollut saanut toteuttaa seksuaalisuuttaan sen osalta moniin vuosiin vaimonsa kanssa. Itse nautin siitä kovin ja humalapäissäni ajattelin ettei se nyt varmaan niin paha asia ole... ei ollutkaan sain kunnon orgasmin ja hän oli tyytyväinen. Salaa touhuttiin aamuyöllä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä mieheni kanssa fantasia, että joku vieras mies tulisi ja nuolisi minua sen jälkeen kun ollaan mieheni kanssa rakasteltu. Mieheni haluaisi katsella, kun vieras mies nuolee hänen lastinsa pillustani. Kiihottaisi minuakin.
Sama meillä. On puhuttu naidessa, et kun lasken spermat pilluun. Niin vieras mies nuolisi puhtaaksi. Voisi samalla nuolla mun kalunkin. Yks 30v kaveri haluaisi. En vielä sitä ole sanonut vaimolle. Pitää kysäistä ensi kerralla. Me jo yli 60v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kielitietty haussa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä sellaisen löytää? Kysyy tykkäätkö nuolla, vai?
Samaa minäkin olen pohtinut. Vaimo ei anna nuolla eikä pelkästään sen vuoksi viitsisi laittaa lusikoita jakoon ja omakotitaloa myyntiin.
Auttaisiko jos teettäisi sellaisen "En etsi yhdyntää, haluan vain nuolla sinulle orgasmin" T-paidan?Melko heikolla pohjalla jos yksi seksiin liittyvä asia ajaa pettämään. Teillä ei ole muuta? Kivat vaimollesi.
Painosta ja jankkaa vielä lisää niin loppuu kokonaan.
Jos vaimoni ei olisi jo seurusteluvaiheessa osoittanut, että rakastaa kaluani niin paljon, että ottaa mielellään suihin, ei hänestä olisi tullut vaimoani. Vähän veikkaan, että jos en olisi nuollut vaimon pillua, loihtinut vaimolle kiimaa ja orgasmeja epäitsekkäästi ei minusta olisi tullut hänen miestään. Turha niitä on enää aviossa ihmetellä, ettei tiennyt ettei toiselle kelpaa.
Kokeile Pate, jos saisit vastattua 20 eri ketjuun siinä vaimon kiiman nostatuksen yhteydessä. Voit käyttää ihan copy-pastea, koska juttusi on täysin samoja.
Kyllä tykkään nuolla naisen pillua pitkään ja antaa naisen naittia ja saada myös laiukeemaan suuhun,tosi nam ,ois nyt joka haluu sitä.
Kävin naisdomilla, sidottuna nuoletti pilluaan minulla, sanoi tykkäävänsä, uskoisko?
M58
Pimpin nuoleminen on yksi elämän suuria iloja ja nautintoja! Tuntea sen tuoksu, maku, nähdä kuinka nainen vääntelehtii ja huohottaa, reidet värisee, varpaat kipristelee, vatsalihakset supistelee, kunnes lopulta tulee. Ihaninta mitä on!
Pillun nuoleminen on tosi yliarvostettua hommaa!Saamattomien unelmia!
Vierailija kirjoitti:
Kävin naisdomilla, sidottuna nuoletti pilluaan minulla, sanoi tykkäävänsä, uskoisko?
M58
Noilla on yleensä myös harrastuneisuutta itse asiaan, harva tekee pelkästä rahasta.
kielitietty haussa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä sellaisen löytää? Kysyy tykkäätkö nuolla, vai?
Samaa minäkin olen pohtinut. Vaimo ei anna nuolla eikä pelkästään sen vuoksi viitsisi laittaa lusikoita jakoon ja omakotitaloa myyntiin.
Auttaisiko jos teettäisi sellaisen "En etsi yhdyntää, haluan vain nuolla sinulle orgasmin" T-paidan?
Toivotaan et joku tekee tuollaisen palvelun, oli läsnäoloa kosketusta tai seksiä
Kyllä ois kiimasta katsoa kun vieras nuolee vaimon pillua, ja on kullki kovana valmis naimaan vaimoa. Itse imettää kulli samalla ja vaihdella välillä vuoroja, antaa upottaa paljaallavieras kulli vaimon pilluun ja saada kiimassa torkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Just mietin että olis kiva kun olisi joku tuossa ja nuolisi.
Pitänee lähteä DBTL:stä etsimään nuolijaa.N 33, hoikka ja karvaton
Mikä dbtl?
64e kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just mietin että olis kiva kun olisi joku tuossa ja nuolisi.
Pitänee lähteä DBTL:stä etsimään nuolijaa.N 33, hoikka ja karvaton
Mikä dbtl?
Down by the Laituri
Mua naisena kiinnostaa, mikä siinä pimpin nuolemisessa on se juttu? Naisen nautinto, vai pimppi itsessään, maku, haju, tuntu..vai tunteeko mies erityisen miehekkääksi (tai dominoivaksi tai alistetuksi tms..?) pimppiä nuollessaan..? Mietin siis, että onko siinä jotain "erityistä" joka erottaa sen panemisesta?
Kyllä minä saan nautintoa naisen katsomisestakin ja vaikka rintojen hyväilystä. Miksi? Kai se on sukupuolivietti joka vie miestä kuin litran mittaa.
Vierailija kirjoitti:
Mua naisena kiinnostaa, mikä siinä pimpin nuolemisessa on se juttu? Naisen nautinto, vai pimppi itsessään, maku, haju, tuntu..vai tunteeko mies erityisen miehekkääksi (tai dominoivaksi tai alistetuksi tms..?) pimppiä nuollessaan..? Mietin siis, että onko siinä jotain "erityistä" joka erottaa sen panemisesta?
Ehkäpä nuo kaikki kiihoittaa ainankin minua. Se että miten sitä nuoletetaan on sitten eriasia onko alistettu vai alistava nuolenta niin se riippuu aivan naisesta.
Vierailija kirjoitti:
No tietenkin pillu itsessään aina kiinnostaa miestä, tuoksu ja kaikki. Jos mies osaa hommansa on naisen nautinto ja orgasmit täysin miehen vallasssa. Mies päättää miten, mistä ja millä tavalla milloinkin nuollaan. Kun ottaa vielä sormet mukaan tuntee sormilla pillun ja naisen kiiman etenemisen. Pystyy silloin päättämään kuinka pitkälle naista vedättä kuinka epätoivoiseksi tekee pillun, ennen kuin antaa orgasmin vapauttaa piinasta. Miehistä vallankäyttöä parhaimillaan ja pääsee aitiopaikalta seuraamaan pillun ja nainen reaktoita ja miten naiselta katoaa orgasmissa kontrolli. Parhaimillaan saa naisen sisäisen eläimen esille ja paljastuu millainen nainen on oikeasti. Olenvahvasti sitä mieltä, että jos mies ei saa naista kiimasta ja orgasmeista sekaisin ei tiedä naisesta vielä mitään. Naisen ydin pitää kaivaa esiin.
Vähänkö rakastan pillun nuolemista, kyllä koko ikäni siitä kun ekaa kertaa pääsin tai menin nuolemaan.
Vierailija kirjoitti:
Intiimiys ja naisen nautinto. Naisen pillu nuoltavana tavalla tai toisella on tilanne, jossa nainen on päästänyt miehen lähelleen ja heittäytyy nauttimaan. Nuoleminen on yksi helpoimpia tapoja saada nainen tulemaan: sitähän voi jatkaa helposti pitkään ja kun tietää, mitä tekee, niin hyvin usein lopputulos varma. Sykkivä pillu ja perse omalla naamalla ja samalla kiimasta vaikeroiva nainen aiheuttaa addiktiota.
Mausta en niin välitä, haju yhdentekevä, kunhan ei ole paha, tuntu... no pehmeä karvaton pillu on upeantuntuinen nuolla, muut tapauskohtaisesti. Ejakulointia on myös upeaa seurata lähietäisyydeltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tietenkin pillu itsessään aina kiinnostaa miestä, tuoksu ja kaikki. Jos mies osaa hommansa on naisen nautinto ja orgasmit täysin miehen vallasssa. Mies päättää miten, mistä ja millä tavalla milloinkin nuollaan. Kun ottaa vielä sormet mukaan tuntee sormilla pillun ja naisen kiiman etenemisen. Pystyy silloin päättämään kuinka pitkälle naista vedättä kuinka epätoivoiseksi tekee pillun, ennen kuin antaa orgasmin vapauttaa piinasta. Miehistä vallankäyttöä parhaimillaan ja pääsee aitiopaikalta seuraamaan pillun ja nainen reaktoita ja miten naiselta katoaa orgasmissa kontrolli. Parhaimillaan saa naisen sisäisen eläimen esille ja paljastuu millainen nainen on oikeasti. Olenvahvasti sitä mieltä, että jos mies ei saa naista kiimasta ja orgasmeista sekaisin ei tiedä naisesta vielä mitään. Naisen ydin pitää kaivaa esiin.
Vähänkö rakastan pillun nuolemista, kyllä koko ikäni siitä kun ekaa kertaa pääsin tai menin nuolemaan.
Ihana kirjoitus.
Olin 30 vuotta rakastamani miehen kanssa yhdessä ja mies jätti. Suuseksiä en koskaan saanut, vaikka sitä toivoinkin. Orgasmit oli todella harvinaista herkkua. Vuoden surin ja olin ilman seksiä, mutta nyt minulla on ihan mieletön rakastaja.
Ja voi että seksi voi olla ihanaa, olen ihan sulaa vahaa miehen käsittelyssä. Rakastellaan kun nähdään 2-5 h putkeen, nukutaan ehkä 6h:n yöunet ja jatketaan. Voin saada yhden illan aikana todella monta orgasmia. Olen sängyssä ihan sulaa vahaa. Suuseksi on taivaallista. Seksistä, fantasioista yms pystyn puhumaan ja mies on todella kiinnostunut kaikesta. Ja kun se intohimo nousee myös miehen silmiin kun kiemurtelen orgasmin huipulla. Kyllä mä sanon, että ihanaa että pääsen kokemaan tällaista intohimoa vielä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki nuo. Pillu itsessään kiihotta: sen ulkonäkö, tuoksu, maku, tuntuma, kosteus, lämpö. Mä tykkään myös siitä, että tunnen itseni vähän alistetuksi siinä tilanteessa. Nuollessa mä teen kaikkeni naisen nautinnon eteen ja nainen keskittyy vain omaan nautintoonsa. Oma olo voi käydä välillä vähän tukalaksi, kieli väsyy, niska menee vähän jumiin, voi olla vähän hankala saada henkeä. Silti sitä kiihkoissaan vaan jatkaa, kun huomaa että nainen kiemurtelee nautinnosta. Parasta on, kun nainen painaa kädellään päätäni pilluaan vasten, lukitsee pääni lujaa reisiensä väliin ja laukeaa mun kasvoille.
Jos miettii panemista, niin tuo on varmaan se isoin ero: nuolemisessa keskitytään pelkästään naisen nautintoon. Toki siinä itsekin nauttii siitä kaikesta, kun näkee ja tuntee naisen nauttivan. Oma nautinto tulee naisen nautinnon kautta. Nussimisessa on sitten kyse molempien nautinnosta.
Olen nuollut vaimon pillua kymmeniä vuosia joka viikko, mutta voisi olla hienoa nuolla jonkun vieraan naisen pillua ja hänelle orgasmi.. kokeilla päteekö taidot häneenkin.