Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

voisin nuolla vieraan naisen pillua

jep naimisissakin
26.07.2019 |

mutta moniko nainen antaisi..siis pelkkä loppuun asti minun puolelta vain...vttaa oma parisuhde niin ihan siksi kun ei tarjota mitään

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua naisena kiinnostaa, mikä siinä pimpin nuolemisessa on se juttu? Naisen nautinto, vai pimppi itsessään, maku, haju, tuntu..vai tunteeko mies erityisen miehekkääksi (tai dominoivaksi tai alistetuksi tms..?) pimppiä nuollessaan..? Mietin siis, että onko siinä jotain "erityistä" joka erottaa sen panemisesta?

Kaikki nuo. Pillu itsessään kiihotta: sen ulkonäkö, tuoksu, maku, tuntuma, kosteus, lämpö. Mä tykkään myös siitä, että tunnen itseni vähän alistetuksi siinä tilanteessa. Nuollessa mä teen kaikkeni naisen nautinnon eteen ja nainen keskittyy vain omaan nautintoonsa. Oma olo voi käydä välillä vähän tukalaksi, kieli väsyy, niska menee vähän jumiin, voi olla vähän hankala saada henkeä. Silti sitä kiihkoissaan vaan jatkaa, kun huomaa että nainen kiemurtelee nautinnosta. Parasta on, kun nainen painaa kädellään päätäni pilluaan vasten, lukitsee pääni lujaa reisiensä väliin ja laukeaa mun kasvoille.

Jos miettii panemista, niin tuo on varmaan se isoin ero: nuolemisessa keskitytään pelkästään naisen nautintoon. Toki siinä itsekin nauttii siitä kaikesta, kun näkee ja tuntee naisen nauttivan. Oma nautinto tulee naisen nautinnon kautta. Nussimisessa on sitten kyse molempien nautinnosta.

Mulle on vähän vaikea hahmottaa tuota, että  mies olisi alisteisessa asemassa nuollessaan pillua. Minusta se on juuri toisin päin, miehistä vallankäyttöä parhaimmillaan. Rakastuin jo heti ekalla kerralla nuorena siihen,  että pystyin saaman pillun ja naisen siihen tilaan, että pillu söi kädestä hirveässä kiimassa. Oli täysin  minun vallassani ja ansiota. Se oli sellainen seikka jota en edes ennen seksiä osannut kuvitella. Naisen saattaminen orgasmiiin oli jotain aivan taivaallista. Miehisyyteni sai siitä ja on saanut aina suuren buustin, tuntenut itseni mieheksi. Miehelle varmin konsti valloittaa nainen ja pitää itsellään. Näillä menty koko ikä.

Vierailija
42/68 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä olette,haluan nuolla molempia,02 alue jätä viesti niin laitan tänne puh.num,voit löytää tältä sivulta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi,miten saan yhteyden nuolen varpaat pillun,kalunkin jos haluatte. Siisti ukm

Vierailija
44/68 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sitä kun mies nuolee minua :) 

Saan joka kerta kunnon orgasmin, jonka ansiosta olen todella äänekäs ;)

Vierailija
45/68 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei tarvitsisi pelätä tauteja niin ihan mielelläni ottaisin tänne vieraan miehen nuolemaan. Suuseksisuojat eivät oikein innosta.

Vierailija
46/68 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei tarvitsisi pelätä tauteja niin ihan mielelläni ottaisin tänne vieraan miehen nuolemaan. Suuseksisuojat eivät oikein innosta.

Olet oikeassa suuseksisuojista latistavat vaan tuntumaa kun kieli ja huulet liukuvat ihanaa kosteaa vakoa pitkin maistellen kiimaista kosteuttasi.

Vierailija
47/68 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni. Pillun ja perseen nuoleminen ei ole pettämistä eikä myöskään perseeseenpano. Pilluunpano on.

Vierailija
48/68 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä maistuisi minullekin! Vaimo kun ei nuolemisesta tykkää mutta itse tykkäisin, joten jos mahdollisuus tulee eteen, niin kyllä muuten nuolen! 

Naapureinakin seitsemän 18-65 vuotiasta naista, joiden pillujen nuolemisesta ja vähän muustakin tulee haaveiltua lähes päivittäin. Jospa joku päivä haaveista tulee totta!

Vierailija
49/68 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kesät ja talvet tiukkoja kaiken paljastavia trikoita. Kiva katella kuinka miehet tuijottavat ihan pissat housussa :)

Vierailija
50/68 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulkaas ihanat nuoluintoilijat, mikä nuolemisessa viehättää/ tekee sen että haluatte nuolla?

En oo saanu kunnollista nuolemista vuosikausiin vastaanottaa, kyllä kelpaisi

Vierailija
51/68 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän kesät ja talvet tiukkoja kaiken paljastavia trikoita. Kiva katella kuinka miehet tuijottavat ihan pissat housussa :)

Ihan sun mielikuvituksessas vaan. Jotkut miehet saattavat hieman tuijottaa ja ihmetellä että kaikkia vinksahtaneita lahopäitä sitä maakin päällään kantaa. 

Vierailija
52/68 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulkaas ihanat nuoluintoilijat, mikä nuolemisessa viehättää/ tekee sen että haluatte nuolla?

En oo saanu kunnollista nuolemista vuosikausiin vastaanottaa, kyllä kelpaisi

Liukas ja kiimainen pillu sen tuoksu ja maku sekä naisen nautinto.

Vierailija
53/68 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet taitaa tykätä tehdä sitä mutta itse en ole koskaa kohdannut miestä joka osaa sen. Se on lähinnä kiusallista. Ohjeita ei ymmärretä. En halua seksistä kiusallista niin annan sit vaan olla. Ohjaan muihin hommiin. 

Todellakin haluaisin edes kerran hyvää suuseksiä kun itsekin osaan antaa miehelle sellaista täydellistä.

Tämä ottaa niin mua päähän. 

Vierailija
54/68 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtas olla jonoo, jos tolta olis kinuumassa pilluu?

Vierailija
55/68 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua naisena kiinnostaa, mikä siinä pimpin nuolemisessa on se juttu? Naisen nautinto, vai pimppi itsessään, maku, haju, tuntu..vai tunteeko mies erityisen miehekkääksi (tai dominoivaksi tai alistetuksi tms..?) pimppiä nuollessaan..? Mietin siis, että onko siinä jotain "erityistä" joka erottaa sen panemisesta?

Mulle taitaa olla haju minkä takia rakastan oman vaimon pillun nuolemista.

Vierailija
56/68 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vieraan pillun nuoleminen pettämistä?

Vierailija
57/68 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just mietin että olis kiva kun olisi joku tuossa ja nuolisi.

Pitänee lähteä DBTL:stä etsimään nuolijaa.

N 33, hoikka ja karvaton

mikä on dbtl,kaikki palvelut maksaa tai huijauksii ei voi viestii

Vierailija
58/68 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan sitä kun mies nuolee minua :) 

Saan joka kerta kunnon orgasmin, jonka ansiosta olen todella äänekäs ;)

mikä maakunta, olehdn varattu  kuis löydän sut

Vierailija
59/68 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pillun nuoleminen on tosi yliarvostettua hommaa!Saamattomien unelmia!

Saamaton siellä kateellisena kommentoi!

Vierailija
60/68 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet taitaa tykätä tehdä sitä mutta itse en ole koskaa kohdannut miestä joka osaa sen. Se on lähinnä kiusallista. Ohjeita ei ymmärretä. En halua seksistä kiusallista niin annan sit vaan olla. Ohjaan muihin hommiin. 

Todellakin haluaisin edes kerran hyvää suuseksiä kun itsekin osaan antaa miehelle sellaista täydellistä.

Tämä ottaa niin mua päähän. 

Mistä tiedät antavasti täydellistä suuseksiä? Taas joku narsisti pelle jorisee!