Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä miehet tarkoittaa sillä, kun sanovat etteivät voi kännissä laittaa viestiä/soittaa, etteivät sanoisi mitään typerää?

Vierailija
26.07.2019 |

Mitä se typerä juttu siis olisi?

Olen kuullut monen miehen sanovan näin, ja ihmetellyt.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottaisi Annelia. tuo on myös iskeminen aloitus, meenaa että kiinnosta.

Vierailija
2/16 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että en sanoisi mitään niin typerää kuin "rakastan sinua" tai avautuisin oikeasti itsestäni ihmisenä. Kännipuheet on kännipuheita. Tällä todellakin tarkoitan sitä, että ihmisenä toinen ei ole mitään mitä oikeasti haluan ja tiedän katuvani puheitani selvinpäin. Ihmiselle josta oikeasti välitän voin viestiä kännissäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottaisi Annelia. tuo on myös iskeminen aloitus, meenaa että kiinnosta.

Täh

Vierailija
4/16 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tarkoitaa"elä häiritse minua nyt,otan olutta"

Vierailija
5/16 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tarkoittaa sitä"Olen viihteellä ja pokailen muita naisia, en siis halua näyttää varatulta"

6/16 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat varmaan kuulla, että pelkää kertovansa syvistä tunteista sinua kohtaan. Mahdollista, mutta häviän pienellä todennäköisyydellä.

Oikeasti luultavimmin

a) ei edes muista sinua, koska juttelee ja puuhailee ystäviensä kanssa

tai

b) flirttaa muille naisille

Lisäksi ei varmaan luota pikkuveijarin toimivuuteen kännissä.

Vierailija
7/16 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi, että en sanoisi mitään niin typerää kuin "rakastan sinua" tai avautuisin oikeasti itsestäni ihmisenä. Kännipuheet on kännipuheita. Tällä todellakin tarkoitan sitä, että ihmisenä toinen ei ole mitään mitä oikeasti haluan ja tiedän katuvani puheitani selvinpäin. Ihmiselle josta oikeasti välitän voin viestiä kännissäkin.

Apua, mä olin just tulossa kirjottamaan tota samaa

Vierailija
8/16 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apua, mä olin just tulossa kirjottamaan tota samaa

Auts, tuli väärä video, sori, tämä piti laittaa:

Vierailija
9/16 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörit outojen miesten kanssa, jos monen olet kuullut sanovan.

Vierailija
10/16 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain typerää sönkötystä taas. Blokkaa se.

Vierailija
11/16 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin tuo osoittaa parempaa tilannetajua kuin se, että  joutuu jälkeenpäin paikkailemaan töräytyksiään "Olin niin kännissä"- kortilla (tunnetusti maailman huonoin selitys ja takuuvarma turn off).

Vierailija
12/16 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä tämä mies: jos on noin huono halllitsemaan omaa käytöstään. Myös veikkaan että sanovat näin, että saavat rauhassa sekoilla kännissä ilman naisen keskeytystä.

- Liikaa nähnyt 

Vierailija
13/16 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä, että kännissä saattaisi lipsahtaa totuus. Eikä siis tosiaan se, että olisi tunteita sua kohtaan vaan se, että sovit vain ja ainoastaan pantavaksi nyt sillä aikaa kun oikea tunteiden kohde on vielä ns. työn alla. Olet siis pelkkä varanumero.

Vierailija
14/16 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikö se ole vain järkevä periaate pitää,

kuka haluaa saada puhelun humalaiselta ihmiseltä?

Vierailija
15/16 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä tämä mies: jos on noin huono halllitsemaan omaa käytöstään. Myös veikkaan että sanovat näin, että saavat rauhassa sekoilla kännissä ilman naisen keskeytystä.

- Liikaa nähnyt 

Njääh, tuolla ole mitään tekoa itsensä hillitsemisen/hallitsemisen kanssa vaan tuo on näppärä konsti valehdella ihastuneelle naiselle ilman, että oikeasti tarvitsee edes valehdella. Ihastunut nainen kun olettaa ja tulkitsee tuon niin, että mieskin on yhtä ihastunut ja pelkää paljastavansa nämä palavat tunteensa humalapäissään. Todellisuudessa miestä ei juuri nappaa kuin helppo ja varma pano (ja sehän just tällä replalla irtoaa) plus mies saa olla viihteellä rauhassa kavereiden kanssa ja samalla iskeä oikeasti kiinnostavan naisen.

liikaa nähnyt minäkin

Vierailija
16/16 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaako joku oikeasti kuulla/nähdä humalaisen viestintää jos on itse selvinpäin? Ihan sama oliko mies tai nainen.

Kyllä se on parasta kaikille, että se luuri pysyy taskussa jos ollaan viihteellä.