Mistä johtuu sellainen kehitys tapailussa, että nainen suhtautuu eka positiivisesti...
...ja koko homma saattaa olla alkanut naisen kiinnostuksesta, mutta sitten käydään parilla treffeillä ja viestitellään, ehkä jopa ehditään suudelmiin, mutta nainen alkaa himmailemaan tai suoraan tylyilemään?
Minulle on käynyt näin viimeiset viisi kertaa, kun olen naiseen yrittänyt tutustua. Mitä minä teen väärin siellä treffeillä tai viesteissä?
Voisko joku nainen, kuka tunnistaa tehneensä tällaista, kertoa että mikä tässä on takana?
Kommentit (137)
Vierailija kirjoitti:
Missä vaiheessa tarkkaan ottaen nainen alkaa tekemään peräeroa? Heti treffien jälkeen? Treffejä seuraavan viestittely jälkeen? Onko nainen treffeillä vielä kiinnostunut jatkosta?
Vähitellen 2-5 treffien kuluessa. En laskenut tähän koko kysymykseen sentyyppisiä juttuja, joissa tavataan kerran ja naista ei kiinnosta. Nehän on paljon selvempi peli.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä vaiheessa tarkkaan ottaen nainen alkaa tekemään peräeroa? Heti treffien jälkeen? Treffejä seuraavan viestittely jälkeen? Onko nainen treffeillä vielä kiinnostunut jatkosta?
Vähitellen 2-5 treffien kuluessa. En laskenut tähän koko kysymykseen sentyyppisiä juttuja, joissa tavataan kerran ja naista ei kiinnosta. Nehän on paljon selvempi peli.
AP
Puhut koko ajan naisen kiinnostuksesta mutta kiinnostaako itseäsi kaikki joiden kanssa käyt treffeillä?
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta onko viidet treffit joista ei seuraa parisuhdetta tai tapailua kauhean paljon? Jos nyt jäisin sinkuksi en tosiaankaan odottaisi löytäväni uutta miestä viiden ensimmäisen tapaamani joukosta. Ehkä 50 on varmaan lähempänä totuutta. Entä sinä ap, olisitko ollut valmis jatkamaan tapailua jokaisen näistä kanssa? Sule kelpaa kuka vaan? Se on aika iso ongelma pariutumisen kannalta jos näin on. Persoonallisuus ei ole oikein päässyt kehittymään.
En ole Tindermies. En lähde treffeille naisen kanssa, josta en ole jo lähtökohtaisesti kiinnostunut. Miehenä muutenkin täytyy olla se aktiivisempi osapuoli, niin en osaa olla aktiivinen jos nainen ei jo lähtökohtaisesti kiinnosta minua. Tästä syystä tuo "kelpaako kaikki?" menee täysin ohi, mitä naisena voi olla vaikea huomata.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta onko viidet treffit joista ei seuraa parisuhdetta tai tapailua kauhean paljon? Jos nyt jäisin sinkuksi en tosiaankaan odottaisi löytäväni uutta miestä viiden ensimmäisen tapaamani joukosta. Ehkä 50 on varmaan lähempänä totuutta. Entä sinä ap, olisitko ollut valmis jatkamaan tapailua jokaisen näistä kanssa? Sule kelpaa kuka vaan? Se on aika iso ongelma pariutumisen kannalta jos näin on. Persoonallisuus ei ole oikein päässyt kehittymään.
En ole Tindermies. En lähde treffeille naisen kanssa, josta en ole jo lähtökohtaisesti kiinnostunut. Miehenä muutenkin täytyy olla se aktiivisempi osapuoli, niin en osaa olla aktiivinen jos nainen ei jo lähtökohtaisesti kiinnosta minua. Tästä syystä tuo "kelpaako kaikki?" menee täysin ohi, mitä naisena voi olla vaikea huomata.
AP
Nyt vasta huomasin että tutustuttu on irl eli olet oikeassa.
Keskustelutaidon puute saattaa olla yksi syy. Kuunteletko koskaan, mitä he sanovat tapaamisten aikana? Reagoitko mitenkään heidän sanomisiinsa vai paasaatko taukoamatta omia juttujasi?
Onko sulla joku harrastus tai muu asia elämässäsi joka on iso turn off paljastuessaan? Asunnon siisteys?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua,tein noin yhdelle tosi kivalle tyypille,kun tajusin suuteluhetkellä että "hyi,ton henki haisee pahalle".Tosi pahalle.
Mikä järki tässä on? Miksei voi sanoa suoraan? Siinä voi käydä:
1) Tyyppi suuttuu verisesti eikä halua nähdä sinua enää. Eli sama tulos kuin siinä mitä itse teit
2) Tyyppi haluaa löytää ratkaisun ja menee hammaslääkäriin. Saat itsellesi tosin kivan tyypin, jonka henki ei haise pahalle
Osaatko arvata todennäköisyyden saada mies hammaslääkäriin parisuhteessa. No, tuossa vaiheessa se voisi onnistua, jos mies on ihastunut.
Kyllä jokaisesta jokin vika löytyy, kun oikein tikulla kaivetaan. Aloittaja voi aivan tyytyväisenä jatkaa eteenpäin ilman joutavasta nipottavan seuraa. Nuo ovat vaaraksi terveydelle!
Jos nainen on ollut aloitteellinen, niin näin se menee AINA !
On täysin ajan ja rahan hukkaamista käydä treffeillä naisten kanssa jos nainen on ollut aloitteelinen, kuten itse huomaat jo 5 x kerran kokemuksella. Mitään enempää et tuosta saa....
Pikkulapset viedään hammaslääkäriin, aikuiset osaavat mennä ihan itse.
Kuka haluaa ottaa äidin roolin heti tokilla treffeillä?
Ystävälleni käy noin puolin ja toisin. Tapaillaan muutama kerta, tyyppi vaikuttaa mukavalta ja juttu luistaa. Ei kuitenkaan ole sitä kuuluisaa kemiaa. Sitten mietitään, lopettaako heti vai antaako vielä mahdollisuus, jos ne tunteetkin heräisivät. Ehkä suudellaankin. Lopulta täytyy panna peli poikki, koska ei nähdä tulevaisuutta henkilön, joka tuntuu vain kaverilta, kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ystävälleni käy noin puolin ja toisin. Tapaillaan muutama kerta, tyyppi vaikuttaa mukavalta ja juttu luistaa. Ei kuitenkaan ole sitä kuuluisaa kemiaa. Sitten mietitään, lopettaako heti vai antaako vielä mahdollisuus, jos ne tunteetkin heräisivät. Ehkä suudellaankin. Lopulta täytyy panna peli poikki, koska ei nähdä tulevaisuutta henkilön, joka tuntuu vain kaverilta, kanssa.
Mistä se ystäväsi kohdalla johtuu mielestäsi?
Millaiset jutut on tylsiä naisten mielestä?
Itse olen ammatissa, jossa täytyy käyttää kaikki elämästä liikenevä keskittymiskyky ammatilliseen osaamiseen ja tietouteen. Jos ei pidä, niin saa jossain vaiheessa kenkää eikä saa uutta työtä. Ja tähän nyt varmaan joku tavis tradenomimuija tulee sanomaan, että "niin mullakin hei!", ja voin sanoa jo ennalta, että olet väärässä. Joissain ammateissa joutuu oikeasti tekemään töitä ihan tajuttomasti, että edes pidetään alansa osaajana.
No, joka tapauksessa, tästä syystä saatan olla sitten vähän tylsä siinä mielessä, että aiheet joista osaan puhua paljon, liittyvät kaikki tavalla tai toisella ammattiini.
Seliseliseli kyllä naiset pelaa. Sen olen oppinut. Tuntuu heidän mielestä hyvältä pyörittää montaa miestä samaan aikaan. Eivät osaa hävetä, eivät edes tunne häpeää. Petturit!
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ammatissa, jossa täytyy käyttää kaikki elämästä liikenevä keskittymiskyky ammatilliseen osaamiseen ja tietouteen. Jos ei pidä, niin saa jossain vaiheessa kenkää eikä saa uutta työtä. Ja tähän nyt varmaan joku tavis tradenomimuija tulee sanomaan, että "niin mullakin hei!", ja voin sanoa jo ennalta, että olet väärässä. Joissain ammateissa joutuu oikeasti tekemään töitä ihan tajuttomasti, että edes pidetään alansa osaajana.
No, joka tapauksessa, tästä syystä saatan olla sitten vähän tylsä siinä mielessä, että aiheet joista osaan puhua paljon, liittyvät kaikki tavalla tai toisella ammattiini.
Siinähän se syy tulikin, et puhu kuin töistäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Millaisia nämä naiset ovat olleet ja missä heihin olet tutustunut?
Miten vaikka treffit eroaa niistä jotka lopettaa ensimmäisten jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ihmisiltä yleensä odotetaan virheetöntä työpanosta. Jos sinulla menee noin paljon energiaa työhön, taidat olla kykyihisi nähden liian vaativassa työssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinähän se syy tulikin, et puhu kuin töistäsi.
Totta . Muita ei tämän tyypin keskittyminen työhön kiinnosta. Se on turn-off potentiaalisessa kumppanissa. Samoin toisten ihmisten työn vaativuuden halveksunta kertoo ikäviä juttuja tyypin luonteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ihmisiltä yleensä odotetaan virheetöntä työpanosta. Jos sinulla menee noin paljon energiaa työhön, taidat olla kykyihisi nähden liian vaativassa työssä.
Sama ajatus tuli minullekkin. Ei ihmisillä vaativakaan työ yleensä ole koko elämä. Siihen mahtuu kyllä muitakin mielenkiinnon kohteita jos haluaa. Kyllähän se työhön keskittyminen selkeästi antaa ymmärtää, ettei tästä ihmiseistä ole kumppaniksi.
Jos kiinnostus loppuu pussailuun niin onko suuhygieniasi kunnossa? Tai väärä pussailutekniikka? (Itselle tullut vastaan näitä miehiä, jotka koittavat syödä puoli naamaa. Tai jos henki haisee, se on aika turn off.)