Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu sellainen kehitys tapailussa, että nainen suhtautuu eka positiivisesti...

Vierailija
25.07.2019 |

...ja koko homma saattaa olla alkanut naisen kiinnostuksesta, mutta sitten käydään parilla treffeillä ja viestitellään, ehkä jopa ehditään suudelmiin, mutta nainen alkaa himmailemaan tai suoraan tylyilemään?

Minulle on käynyt näin viimeiset viisi kertaa, kun olen naiseen yrittänyt tutustua. Mitä minä teen väärin siellä treffeillä tai viesteissä?

Voisko joku nainen, kuka tunnistaa tehneensä tällaista, kertoa että mikä tässä on takana?

Kommentit (137)

Vierailija
21/137 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko liikaa saatavilla? Älä vastaa liian nopeasti viesteihin. Joskus vastaa 30min sisään ja joskus vasta seuraavana päivänä. Näin nainen ei luule, että tykkäät ja ajattelet häntä liikaa vaan olet kiireinen.

Äläkä selittele miksi et vastannut ellei hän sitä erikseen kysy. Eihän armeijassakaan eversti selittele korpraalille.

Vierailija
22/137 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi syy on sellainen liian nopea innokkuus. Silloin miehelle ei oikeasti ole väliä juuri minulla, vaan haluaa vain jonkun.

Tämä. Opetelkaa miehet pelaamaan sitä naisten peliä. Kylmä kuuma kylmä. Naisen mieli on kuin pikkulapsen. Kävin treffeillä naisen kanssa ja nainen halusi sopia uudet treffit heti perään jotka sovimme.

Nainen perui migreenin, huom ''migreenin'' vuoksi treffit ja minä sanoin ok nähdään sitten paremmalla kertaa. Sen jälkeen ollaan vaihdettu pari viestiä, mutta muuten ei olla oltu yhteyksissä pahemmin muutamaan viikkoon. Hän ehkä ottaa yhteyttä tai ei ota. I dont give a fúck.

Nämä sinun pikkulapsijutut kertoo heti minkälainen ihminen olet. Onnistuit ekoilla treffeillä peittämään naisvihasi ja asenteesi ja sitten jotenkin lipsautit. Ja se siitä sitten. Lopeta naisvihassa vellominen ja keksi itsellesi parempaa ajattelemista, muuten olet ikuisesti tuossa luupissa.

Juujuu niin se meni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/137 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua,tein noin yhdelle tosi kivalle tyypille,kun tajusin suuteluhetkellä että "hyi,ton henki haisee pahalle".Tosi pahalle.

Vierailija
24/137 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi syy on sellainen liian nopea innokkuus. Silloin miehelle ei oikeasti ole väliä juuri minulla, vaan haluaa vain jonkun.

Tämä. Opetelkaa miehet pelaamaan sitä naisten peliä. Kylmä kuuma kylmä. Naisen mieli on kuin pikkulapsen. Kävin treffeillä naisen kanssa ja nainen halusi sopia uudet treffit heti perään jotka sovimme.

Nainen perui migreenin, huom ''migreenin'' vuoksi treffit ja minä sanoin ok nähdään sitten paremmalla kertaa. Sen jälkeen ollaan vaihdettu pari viestiä, mutta muuten ei olla oltu yhteyksissä pahemmin muutamaan viikkoon. Hän ehkä ottaa yhteyttä tai ei ota. I dont give a fúck.

Nämä sinun pikkulapsijutut kertoo heti minkälainen ihminen olet. Onnistuit ekoilla treffeillä peittämään naisvihasi ja asenteesi ja sitten jotenkin lipsautit. Ja se siitä sitten. Lopeta naisvihassa vellominen ja keksi itsellesi parempaa ajattelemista, muuten olet ikuisesti tuossa luupissa.

Juujuu niin se meni.

No ainakin sinua on varoitettu.

Vierailija
25/137 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat kaukaa kiinostavalta ja ensivaikutelma sinusta on hyvä. Mutta ilmeisesti sinussa on sitten joku epämiellyttävä piirre joka paljastuu kun kanssasi vähän tutustuu syvemmin. Ulkoinen habituksesi on ehkä myös vähän ristiriidassa persoonaasi nähden ja näin ollen naiset pettyvät kun et vastaakaan mielikuvaa. Mutta paha sanoa näin pienillä pohjatiedoilla. Kenties olet vain tylsä.

Mulla on varmaan toi ettei ulkoinen habitus ja sisäinen maailma kohtaa

Vierailija
26/137 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua,tein noin yhdelle tosi kivalle tyypille,kun tajusin suuteluhetkellä että "hyi,ton henki haisee pahalle".Tosi pahalle.

Mulla on käynyt sama mutta naisen kanssa. Tai nainen halusi suudella mutta olin haistellut hänen pahan hajuista hengitystä jo muutaman tunnin ja lopuksi kun nainen halusi suudella (katsoi suutani ja sitten silmiä) käänsin pään pois.

Vierailija
27/137 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha, oletko todellinen ihminen? Parasta viihdettä. Hyvä, että nainen tajusi lähteä pakoon.

Vierailija
28/137 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei naisviha parane. Tuokin luuseri löytää jonkun herkän ja kiltin tytön lopulta (ensin yritettyään sara sieppejä) johon hän upottaa vihansa.

Vierailija
29/137 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pari kertaa käynyt muutamilla treffeillä kiinnostavan oloisen miehen kanssa. Vihamielinen asenne ja outous on monesti syy siihen, ettei juttu kanna pidemmälle. Yksi mies haukkui ammattini ja oli sitä mieltä, että saan liikaa rahaa vain istumalla toimistossa. Toinen oli sitä mieltä, ettei nainen voi omistaa autoa. Ihmetteli kovasti, miten exäni on antanut minulle erossa niin hienon auton. Kerroin kyllä, että autokaupassa myydään autoja myös naisille. Myös liian nopea eteneminen ja liiallinen viestittely saa minut perääntymään. En välttämättä kykene vastaamaan viesteihin työpäivän  aikana, enkä jaksa tivaamista siitä, miksen ole vastannut. 

Vierailija
30/137 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan ole velvollinen jatkamaan jos kiinnostus lopahtaa? Saattoivat olla jopa ihastuneita mutta se loppui.

Ei se ole "kehitys tapailussa", he ei vain halua nähdä sinua enää. Joku tökkii tai sitten ei vain ole halua nähdä enää.

Jos oikeasti haluat tietää onko se joku asia johon voit vaikuttaa niin kysy kauniisti. Siis älä vaativasti äläkä aggressiivisesti.

Et ehkä ollut sellainen kuin he kuvittelivat. Tai sitten mokaat jotenkin. Naisviha? Katkeruus? Jatkuva exästä jauhaminen? Puhut jostain omasta äärettömän tylsästä harrastuksesta etkä ole kiinnostunut naisesta? Näytät jotenkin, että sama kuka siinä on kunhan on r*?

Montako kertaa näin on käynyt? Kaksi? Viisi? Aina? Kaikkien kanssa ei synkkaa. Olisin huolissani jos luku olisi joku kynmenen eli näin käy ihan aina. N

Vierailija
31/137 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tässä ole mitään logiikkaa

Vierailija
32/137 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on ihan normaalia.

Itse en ole ollut parisuhdemarkkinoilla aktiivisena yli kolmeenkymmeneen vuoteen, mutta olen huomannut että kun harrastuksen tai työn merkiessä tapaa ja tutustuu uuteen naishenkilöön, niin he ovat aluksi tosi mukavia ja flirttailevia, mutta kun vähän tutustutaan ja tajuavat että en ole kiinnostunut heistä siinä mielessä, niin käytös muuttuu neutraaliksi tai ehkä jopa hieman negatiiviseksi. Kai se hieman kolauttaa naisen itsetuntoa jos mies ei kiinnostu yhtään.

Mutta sinun tilanne on kyllä sillä tavalla erilainen, että ilmeisesti olet halukas parisuhteeseen tai ainakin seksisuhteeseen. Ehkä annat jotenkin ristiriitaisia viestejä?

Vierailija
33/137 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo tuo otsikko on outo. Jos et ole 15 v sinun pitäisi ymmärtää jotain ihmissuhteista. Onko sinulla jokin diagnoosi joka selittää, ettet olisi kovin taitava sosiaalisissa tilanteissa? Entä oletko huono suutelija? Onko suun hygienia kunnossa, käyt hammaslääkärissä, poistattamassa hammaskiveä säännöllisesti jne? Onko joku kommentoinut joskus oletko hyvä / huono suutelemaan? En voisi jatkaa jos mies olisi todella huono siinä. Voisin kertoa kamalia esimerkkejä.

Vierailija
34/137 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

KYSY!

Vierailija
35/137 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen kaveri kuin tuossa yllä joka kirjoittaa että naiset on kuin pieniä lapsia, eihän tommonen pysty ikuisesti teeskentelemään. Tässä tapauksessa nainen oli kiinnostunut treffeille asti ja oli jopa innostunut ekojen treffien jälkeen, ja sitten jotain tapahtui. Satasesta vetoa että joko alkoi miehen puolelta liian intensiivinen viestittely juuri tuohon tyyliin että miksi et vastaa, tai sitten lipsahti jotain tyyliin naiset on kuin pieniä lapsia. Varsinkin nykyään kun kiltti miehet kouluttaa kaikkialla somessa naisia tunnistamaan nice guy maneerit hyvin nopeasti.

Vierailija
36/137 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, ulkonäkö ei ainakaan ole syynä, kun pakit ei tule heti.

Eli se luonne, naisviha ja kitkeryys paistaa läpi jostakin pienestä kommentista kun ap ei jatkuvasti jaksa esittää muuta kun on, ja nainen väistää luodin.

Vierailija
37/137 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo tuo otsikko on outo. Jos et ole 15 v sinun pitäisi ymmärtää jotain ihmissuhteista. Onko sinulla jokin diagnoosi joka selittää, ettet olisi kovin taitava sosiaalisissa tilanteissa? Entä oletko huono suutelija? Onko suun hygienia kunnossa, käyt hammaslääkärissä, poistattamassa hammaskiveä säännöllisesti jne? Onko joku kommentoinut joskus oletko hyvä / huono suutelemaan? En voisi jatkaa jos mies olisi todella huono siinä. Voisin kertoa kamalia esimerkkejä.

Aika harva mies käy poistattamassa hammaskiveä säännöllisesti. Ei se voi olla millään selittävä tekijä

Vierailija
38/137 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapoja joita kannattaa välttää tapailun alkuvaiheessa ovat mm. negatiivisuus, vihamielisyys ja naisen mollaaminen.

Voit esimerkiksi olla ollut turhan suorapuheinen tai vittuillut (huumorimielessäkään ei kannata!).

Vierailija
39/137 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monta kertaa yrittänyt varoittaa palstan janttereita siitä että jos ruokkii itsessään päivät pitkät naisvihaa, ei sitä kykene napsauttamaan päältä pois sinä päivänä kun tapaa oikeasti kiinnostuneen naisen. Kyllä se tihkuu läpi sanavalinnoista ja kehonkielestä. Niin kuin joku yllä kirjoitti miehen vihamielinen asenne ja outous torppasi seurustelun vaikka mies vaikutti muuten kiinnostavalta. Itseään ruokkiva kierre. Jos haluaa pariutua, on keskityttävä elämässä positiiviseen ja omaan onnellisuuteen eikä negatiiviseen ja vastakkaisen sukupuolen närppimiseen.

Vierailija
40/137 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen kaveri kuin tuossa yllä joka kirjoittaa että naiset on kuin pieniä lapsia, eihän tommonen pysty ikuisesti teeskentelemään. Tässä tapauksessa nainen oli kiinnostunut treffeille asti ja oli jopa innostunut ekojen treffien jälkeen, ja sitten jotain tapahtui. Satasesta vetoa että joko alkoi miehen puolelta liian intensiivinen viestittely juuri tuohon tyyliin että miksi et vastaa, tai sitten lipsahti jotain tyyliin naiset on kuin pieniä lapsia. Varsinkin nykyään kun kiltti miehet kouluttaa kaikkialla somessa naisia tunnistamaan nice guy maneerit hyvin nopeasti.

Sori beibi tai naisten tykkimies kumpi nyt oletkaan niin en tehnyt kumpaakaan virhettä. Luuletko tosiaan että olen niin amatööri? Kyllä mä osaan kuule pelata ihan samalla tavalla miten ne naiset pelaa. Nyt ollaan väliajalla vain. Olin ennen kiinnostunut naisesta romanttisesti nyt haluan hänestä vain touchdownin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän