Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu sellainen kehitys tapailussa, että nainen suhtautuu eka positiivisesti...

Vierailija
25.07.2019 |

...ja koko homma saattaa olla alkanut naisen kiinnostuksesta, mutta sitten käydään parilla treffeillä ja viestitellään, ehkä jopa ehditään suudelmiin, mutta nainen alkaa himmailemaan tai suoraan tylyilemään?

Minulle on käynyt näin viimeiset viisi kertaa, kun olen naiseen yrittänyt tutustua. Mitä minä teen väärin siellä treffeillä tai viesteissä?

Voisko joku nainen, kuka tunnistaa tehneensä tällaista, kertoa että mikä tässä on takana?

Kommentit (137)

Vierailija
1/137 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis kyseessä ei ole olleet Tinder-jutut. En käytä Tinderiä enkä halua käyttää, enkä suhtaudu tapailuun tai treffeihin kuten tinderöijät.

AP

Vierailija
2/137 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stalkannut sut esim netistä ja löytänyt susta ei niin mairittelevia juttuja. Seuraat esim Instahoroja ja se on aika turn off

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/137 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoititko tuon vastenmielisen jutun jossa lähes 50 v setä asettuu rannalle kyyläämään teinityttöjä? Kolmoispisteen käytöstä päätellen teit. Enough said.

Vierailija
4/137 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat kaukaa kiinostavalta ja ensivaikutelma sinusta on hyvä. Mutta ilmeisesti sinussa on sitten joku epämiellyttävä piirre joka paljastuu kun kanssasi vähän tutustuu syvemmin. Ulkoinen habituksesi on ehkä myös vähän ristiriidassa persoonaasi nähden ja näin ollen naiset pettyvät kun et vastaakaan mielikuvaa. Mutta paha sanoa näin pienillä pohjatiedoilla. Kenties olet vain tylsä.

Vierailija
5/137 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stalkannut sut esim netistä ja löytänyt susta ei niin mairittelevia juttuja. Seuraat esim Instahoroja ja se on aika turn off

En seuraa instahoroja. En ole Instagramissa. En ole kuin facebookissa, ja sielläkin varsin epäaktiivisesti.

Vierailija
6/137 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Itse olen nainen, ja mulle tehdään näin miesten toimesta. Syy lienee se, ettei ola kyseisten tyyppien mielestä niin kiinnostavia, että tapailua kannattaisi jatkaa?

Vierailija
7/137 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuorovaikutus. Jos koen miehen olevan omistava tai aggressiivinen ihan vain alussa jo, alan helposti ajattelemaan että entä sitten kun tutustuu enemmänkin?

Vierailija
8/137 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoititko tuon vastenmielisen jutun jossa lähes 50 v setä asettuu rannalle kyyläämään teinityttöjä? Kolmoispisteen käytöstä päätellen teit. Enough said.

En kirjoittanut, mutta kuulostaa hauskalta trollaukselta.

Vierailija
9/137 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kirjoitit.

Vierailija
10/137 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kirjoitit.

En kirjoittanut.

Vierailija
11/137 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko kysyä niiltä naisilta? Oletko muuten kirjoittanut aiemminkin samanlaisia aloituksia? Kuulostaa niin puhkikuluneelta.

Vierailija
12/137 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulla on käynyt näin. Kiinnostuin ensivaikutelmasta mutta koin ettei ajattelumme erityisesti kohdannut.

Vierailija
13/137 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi syy on sellainen liian nopea innokkuus. Silloin miehelle ei oikeasti ole väliä juuri minulla, vaan haluaa vain jonkun.

Vierailija
14/137 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat pommittaa tekstiviesteillä? Yrität kontrolloida naista?

Vierailija
15/137 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko liian innokas? Kuinka pjon tekstailet perään ja mistä asioista?

Mistä te siellä treffeillä puhutte ja mitä teette?

Puhutko eksistä?

Vierailija
16/137 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostus lopahtanut syystä x.

Ensin saattanut kiinnostua, mutta sitten ehkä tullut siihen tulokseen ettei sittenkään teidän jutussa ole sitä jotain. 🤷🏻‍♀️

Kyllähän toi pätee myös miehiin, mutta itellä kolmannet treffit on yleensä ollut ne jatkoon vai ei treffit jostain syystä.

Vierailija
17/137 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tyyliin puhut itsestäsi, kun nainen kysyy jotain? Muistatko vastakysymykset ja puheenvuorot? Saako susta kuvan että olet aidosti kiinnostunut, mutta et tungetteleva?

Vierailija
18/137 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi syy on sellainen liian nopea innokkuus. Silloin miehelle ei oikeasti ole väliä juuri minulla, vaan haluaa vain jonkun.

Itse taas näkisin, että nopea innokkuus kielii juurikin kiinnostuksesta juuri sinuun. Itse ainakin suhtaudun epäkiinnostaviin paljon välinpitämättömämmin enkä ylipäätään pidä yhteyttä sellaiseen ellei juuri silloin ole pakko saada joku. Liian aktiiviseksi en tunnustaudu edes kiinnostavan kohdalla.

Ajattelutapoja on erilaisia.

Vierailija
19/137 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Opetelkaa miehet pelaamaan sitä naisten peliä. Kylmä kuuma kylmä. Naisen mieli on kuin pikkulapsen. Kävin treffeillä naisen kanssa ja nainen halusi sopia uudet treffit heti perään jotka sovimme.

Nainen perui migreenin, huom ''migreenin'' vuoksi treffit ja minä sanoin ok nähdään sitten paremmalla kertaa. Sen jälkeen ollaan vaihdettu pari viestiä, mutta muuten ei olla oltu yhteyksissä pahemmin muutamaan viikkoon. Hän ehkä ottaa yhteyttä tai ei ota. I dont give a fúck.

Vierailija
20/137 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Opetelkaa miehet pelaamaan sitä naisten peliä. Kylmä kuuma kylmä. Naisen mieli on kuin pikkulapsen. Kävin treffeillä naisen kanssa ja nainen halusi sopia uudet treffit heti perään jotka sovimme.

Nainen perui migreenin, huom ''migreenin'' vuoksi treffit ja minä sanoin ok nähdään sitten paremmalla kertaa. Sen jälkeen ollaan vaihdettu pari viestiä, mutta muuten ei olla oltu yhteyksissä pahemmin muutamaan viikkoon. Hän ehkä ottaa yhteyttä tai ei ota. I dont give a fúck.

Nämä sinun pikkulapsijutut kertoo heti minkälainen ihminen olet. Onnistuit ekoilla treffeillä peittämään naisvihasi ja asenteesi ja sitten jotenkin lipsautit. Ja se siitä sitten. Lopeta naisvihassa vellominen ja keksi itsellesi parempaa ajattelemista, muuten olet ikuisesti tuossa luupissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan