Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia naiset olette kun on ovulaatio?

Vierailija
25.07.2019 |

Itse olen valtavan himokas ja flirttailen ehkä enemmän jne.

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Energiaa on kuin pienellä kylällä. Panettaa ihan jatkuvasti. Töissäkin alavatsalla kutkuttelee niin että on mahdoton keskittyä työhön, päähän pukkaa vaan seksifantasioita.

Vierailija
2/75 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kyllä huomaa eroa juurikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiilaten ja höyläten -biisissä olevan naisen kaltaisia kyltymättömiä nymfoja.

Vierailija
4/75 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huomaa eroa ollenkaan. Toisaalta en huomaa edes kuukautisten alkua, joten katson kalenteria ja varaudun kuukupilla. Ei ole oireita hyvässä eikä pahassa.

t. 43 vuoden kokemus

Vierailija
5/75 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee mieli seksiä koko ajan sellaisten hyvin lihaksikkaiden, tatuoitujen ja kaljujen miesten kanssa eli ns alffalookki miesten kanssa. Tekee siis muulloinkin kuin ovulaation aikaan mieli tuollaisia miehiä, mutta silloin oikein heitän itseni heille tarjolle kuin lihapalan.

Vierailija
6/75 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekee mieli seksiä koko ajan sellaisten hyvin lihaksikkaiden, tatuoitujen ja kaljujen miesten kanssa eli ns alffalookki miesten kanssa. Tekee siis muulloinkin kuin ovulaation aikaan mieli tuollaisia miehiä, mutta silloin oikein heitän itseni heille tarjolle kuin lihapalan.

Olen huomannut, että yksi nainen ottaa yhteyttä viestillä keskimäärin kerran kuukaudessa. Haluaa silloin seksiä ja tavataan. Oletan että silloin on ovulaatio.

Yleensä siitä menee kuukausi ja taas ottaa yhteyttä. Sama kaava toistuu.

Vierailija
7/75 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä huomannut mitään erityisen merkittävää eroa muuhun vaiheeseen kiertoa. Elämääni vaikuttaa niin moni muukin asia kuin kuukautiskierto. Joku häviävän pieni ero minussa sitten kai on ovuloidessa, kuulemma miehetkin tunnistavat tiedostamattaan ovuloivan naisen ja pitävät samaa naista viehättävimpänä hänen ovuloidessa. Oma mies haluaa seksiä joka aamu vaikka olis menkat, joten kovin hurjasti ei kierto meitä hetkauta.

Vierailija
8/75 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallistakin kiimaisempi. Ja miesten katseita ja huomiota saa selvästi enemmän. Joskus on ihan, että "mitäs nyt" ja sitten huvittaa, kun tajuaa että ai niin, sehän taitaa olla oviksen aikoja.

Vierailija
9/75 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla alkoi seisomaan.

Vierailija
10/75 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että yksi nainen ottaa yhteyttä viestillä keskimäärin kerran kuukaudessa. Haluaa silloin seksiä ja tavataan. Oletan että silloin on ovulaatio.

Yleensä siitä menee kuukausi ja taas ottaa yhteyttä. Sama kaava toistuu.

Sama paitsi tuon naisen kanssa mahdotonta päästä panemiseen asti kun ei halua tulla kotiini eikä hänen kotiinsa pääse. Eli kahvitellaan jossain kahvilassa tai sitten käydään kävelyllä jee tulee ihan teiniajat mieleen. En jaksa enää edes vastata hänelle.

Vierailija
11/75 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla alkoi seisomaan.

Huomaa että on ovullation aika meikäläisellä kun tuon lauseen lukeminen jo kiihotti niin että meni märäksi heti.

Vierailija
12/75 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksentelen ja kaikki pyörii kun avaan silmät. En meinaa pysyä pystyssä. Olen työkyvytön ja joudun ottamaan saikkua.

Vierailija
13/75 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin panettaa. Enkä ole edes kiinnostunut lisääntymisestä tai (eroottisessa mielessä) miehistä.

Vierailija
14/75 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin mennään yökerhoon vähissä vaatteissa ja skannataan itselle illan Chad.

Ratsastetaan Chadia kuin Chadia.

Ikävä fakta, tai punapilleri kaikille miehille. Sillä parisuhteessakin moni nainen tekee tätä. "Tyttöjen ilta".

Näet yökerhon heti aivan eri valossa, kun ymmärrät että suurin osa naisista siellä on ovulaatio-tilassa ja kaikki "taistelevat" illan alfa-miehestä.

Moni sinkkunainen menee yökerhoon keskimäärin kerran kuukaudessa ja yllättäen se on juuri ovulaation aikana. Monella läheisellä ystävällä kierto myös on synkassa, ja ystävillä voi olla molemmilla täten ovulaatio ja myös menkat samanaikaisesti.

Vierailija
15/75 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla alkoi seisomaan.

Huomaa että on ovullation aika meikäläisellä kun tuon lauseen lukeminen jo kiihotti niin että meni märäksi heti.

Jatkuuko tämä, pitääkö hakea popparit?

Vierailija
16/75 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On epäsäännölliset kuukautiset, joten ei ole harmainta aavistusta milloin ovulaatio tapahtuu ja millainen olen silloin.

Vierailija
17/75 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin mennään yökerhoon vähissä vaatteissa ja skannataan itselle illan Chad.

Ratsastetaan Chadia kuin Chadia.

Ikävä fakta, tai punapilleri kaikille miehille. Sillä parisuhteessakin moni nainen tekee tätä. "Tyttöjen ilta".

Näet yökerhon heti aivan eri valossa, kun ymmärrät että suurin osa naisista siellä on ovulaatio-tilassa ja kaikki "taistelevat" illan alfa-miehestä.

Moni sinkkunainen menee yökerhoon keskimäärin kerran kuukaudessa ja yllättäen se on juuri ovulaation aikana. Monella läheisellä ystävällä kierto myös on synkassa, ja ystävillä voi olla molemmilla täten ovulaatio ja myös menkat samanaikaisesti.

Samanpituisessakin kierrossa ovulaatio voi osua eri päiville eri naisilla. Sehän ei suinkaan aina ole puolessavälissä kiertoa.

Vierailija
18/75 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ehkä provosoivampi seksuaalisesti. Tehdä jotain todella tuhmaa 😉

Vierailija
19/75 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

E-pillerit tuhoavat kiiman. Normaalisti ovulaatio tarkoittaa, että naista panettaa aivan hulluna. Ellei parisuhde sitä latista.

Vierailija
20/75 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua haluttaa normaalia useammin juuri siihen aikaan :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän