Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko lemmikit kusetus, av? Ne maksavat sinulle maltaita, siis isoja summia rahaa jonka olisit voinut sijoittaa johonkin tuottavaan

Vierailija
25.07.2019 |

Onko lemmikit kusetus? Jos sinun pitäisi "myydä" lemmikin otto jollekin, miten tekisit sen? Mitä hyötyjä sinä saat lemmikistä?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellinen ajatuksenjuoksu sulla. Lemmikit ei ole mikään "kusetus". Ei muidenkaan perheenjäsenten kuluja laskeskella dollarin kuvat silmissä, ja mietitä, että kuinka isoja rahoja oltaisiin säästetty, jos tuotakaan ei olisi olemassa. Minulle lemmikit (kissat) tuo paljon iloa, auttavat stressiin ja näin.

Vierailija
2/25 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan varauksetonta rakkautta joka päivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ihmisillä kalliita harrastuksiakin, joihin meneviä kuluja ei voivotella. Mikset siis ihmettele sitä?

Vierailija
4/25 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en halua sijoittaa rahaa "johonkin tuottavaan". Minä haluan sijoittaa ne asioihin jotka tekevät minut onnelliseksi. Tällainen asia on esimerkiksi kissani. Nyt sillä on keuhkotulehdus ja rahaa on tähän mennessä palanut tonni, muutama käynti vielä edessä. Perheenjäsenen arvoa ei kuitenkaan mitata rahassa.

Lemmikeillä on muuten ihan tutkitusti positiivinen vaikutus ihmisen mielialaan sekä verenpaineeseen.

Vierailija
5/25 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille ainakin koira oli paras ystävä ja perheenjäsen 12 vuotta. Suojeli hyvin ja oli erittäin nopeaoppinen ja fiksu. Marja- ja sienimetsistä löysi aina autolle, kun sanottiin "Hae auto". Lähti suoraa juoksua painelemaan ja opasti perille. Mulla ainakin meni suuntimat heti metsään päästyäni.

Näyttelyharrastus toi kivoja kokemuksia ja tutustuttiin mukaviin ihmisiin. Koira vei ulos niin sateella kuin paisteella, eli piti kunnostakin huolen, vaikka liikunnallisia olemme aina ilman koiraakin olleet.

Mies oli matkahommissa ja koirasta oli sekä seuraa että turvaa.

Kaikki maksaa, myös eläinlääkäri ja lemmikkiin liittyvät asiat. Se on suuren luokan bisnestä, eikä varmaankaan yllätä ketään, joka lemmikin hankkii. Ostohintahan on se pienin kulunki. Pentutehtailu on surullista, onneksi sitä suitsitaan koko ajan.

En minä ainakaan vaihtaisi päivääkään pois, paitsi ne ripuli/vatsa sekaisin-päivät. Ihana, rakas ja niin ikävöity ystävämme. Kiitos vielä kerran.

Vierailija
6/25 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapset kusetusta? Näihin menevät rahat voisit sijoittaa. Onko ulkona syöminen kusetusta? Näihin menevät rahat voisit sijoittaa. Onko harrastukset kusetusta? Näihin menevät rahat voisit sijoittaa? Onko kaikki ylimääräinen, joka ei mene sijoitukseen, kusetusta?

Palkitsee kyllä paljon elää koko elämä sillä mielellä, että mitään ei voi tehdä koska pitää sijoittaa ja kuolla sitten rikkaana.

Vierailija
7/25 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko lapset kusetusta? Näihin menevät rahat voisit sijoittaa. Onko ulkona syöminen kusetusta? Näihin menevät rahat voisit sijoittaa. Onko harrastukset kusetusta? Näihin menevät rahat voisit sijoittaa? Onko kaikki ylimääräinen, joka ei mene sijoitukseen, kusetusta?

Palkitsee kyllä paljon elää koko elämä sillä mielellä, että mitään ei voi tehdä koska pitää sijoittaa ja kuolla sitten rikkaana.

Niin, ja mietipä, kun joutuukin ihan oikean kusetuksen uhriksi ja sijoitukset sulavat käsiin? :)'

Onkohan ap:llä auringonpistos?

Vierailija
8/25 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta voit tehdä enemmänkin, kun et ole lukittu lemmikin myötä. Voi siis reissata kuukausi kaupalla halutessaan.

Lemmikki kuten koira luo rajotteita, sekin puoli pitää nähdä.

Eli todellakin voi tehdä jotain, eihän kaikkea sijoiteta ja olla elämättä. Sitä paitsi, jätät aina jälkeesi myös perinnön jälkeläisille, tai testamentaten haluamaasi kohteeseen.

Vierailija
9/25 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä paitsi, jätät aina jälkeesi myös perinnön jälkeläisille, tai testamentaten haluamaasi kohteeseen.

Miksi pitäisi jättää yhtään mitään yhtään kellekään?

Vierailija
10/25 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä uskon että en pystyisi edes käymään töissä, jos minulla ei olisi koiraani. Kyllä se on ollut tehokkaampi masennuslääke kuin mikään tabletti. Joten kyllä mulla enemmän rahaa riittää sijoituksiin nyt kuin ilman koiraa. 

Vierailija
11/25 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus siis pitäisi vaihtaa johonkin "tuottavaan" 😂😂😂😂

En keksi, mikä määrä pätäkkää mulle riittäisi korvaamaan varauksettoman kiintymyksen.

Jos ap todella ajattelee, että tunneside ja raha kompensoivat toisiaan, niin etpä ole ihan terve.

Vierailija
12/25 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkaus siis pitäisi vaihtaa johonkin "tuottavaan" 😂😂😂😂

En keksi, mikä määrä pätäkkää mulle riittäisi korvaamaan varauksettoman kiintymyksen.

Jos ap todella ajattelee, että tunneside ja raha kompensoivat toisiaan, niin etpä ole ihan terve.

Älä ota avausta suinkaan noin provosoivasti, vaikka siinä mielessä se vähän onkin tehty.

Avauksen tarkoitus oli saada ihmiset "myymään" se mitä he saavat lemmikistä. Ja tässä onkin jo monta hyvää vastausta.

Vierailija
13/25 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha, siis rahakukkaron ja sydämen voi vaihtaa päikseen? No nyt alan ymmärtää esim. Susanna Koskea ja Eduskunnan porvarispersuja.

Voiko aivotkin korvata lompakolla? Tämäkö on selitys kaikelle?

Vierailija
14/25 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mitä niillä rahoilla sitten tekee. Ei rahoistakaan ole mitään hyötyä, jos ne vain ovat pankkitilillä eikä niitä koskaan käytetä mihinkään. Tai on niistä tietenkin pankille hyötyä.

Vierailija
15/25 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä paitsi, jätät aina jälkeesi myös perinnön jälkeläisille, tai testamentaten haluamaasi kohteeseen.

Miksi pitäisi jättää yhtään mitään yhtään kellekään?

Sanopa muuta! Ja ainahan ahneelle ja perintöä kyttäävälle sukulaiselle voi jättää paksun valokuva-albumin täynnä oman pikku lemmikkimussukan kuvia ja vielä vaikka murun tuhkauurnan takan reunusta somistamaan, kiäh kiäh. ohis

Vierailija
16/25 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on muitakin arvoja kuin raha.

Vierailija
17/25 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lemmikistä saan henkistä hyvinvointia. En ikinä myisi lemmikkiäni pois vain rahan ja sijoitusten takia. 

Vierailija
18/25 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi sijoittaa johonkin tuottavaan? 

Kissani tuottaa suloisuutta elämääni, se riittää. Ei rahalla mitään parempaakaan saa.

Vierailija
19/25 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lemmikin omistaminen ole mikään "myytävä tuote", se on täysin vapaaehtoinen ja toiset siitä tykkää, toiset ei. Itse asiassa sitä ei saisikaan tyrkyttää ihmisille, jotka eivät sitä halua, koska siihen täytyy sitoutua ihan toisella tavalla kuin lomaosakkeeseen tai kuukausilahjoittamiseen jollekin Unicefille. Kyse on elämästä, ja siitä pitää pitää kunnon huoli.

Vierailija
20/25 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi sijoittaa johonkin tuottavaan? 

Kissani tuottaa suloisuutta elämääni, se riittää. Ei rahalla mitään parempaakaan saa.

Eli kuten moni, saat lemmikistäsi enemmän kuin se niin sanotusti ottaa.

Tuleekohan keneltäkään kokemusta, että katuu lemmikkiään kun se syö niin paljon varoja/aikaa ja käytännössä lukitsee hänet yhteen lokaatioon?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme