Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten äkkiä asiat voi muuttua (parempaan)

Vierailija
25.07.2019 |

Helmikuu 2019: mulla on tililläni rahaa 15,65€ ja lasten hiihtoloma on alkamassa. Ei tietoa milloin seuraavan kerran saan rahaa. Myyn fb-kirpparilla vaatteita, että selviämme viikosta. Käymme seurakunnan laavulla lettukahveilla
ja kirjastossa sillä muuhun ei ole varaa. Itken iltaisin kun lapset ei nää ja kaikki ahdistaa.

Heinäkuu 2019: loma alkaa huomenna perjantaina. Tilillä on rahaa 8109,35€ lisää on säästötilillä 659,76€. Olemme lähdössä lasten kanssa matkalle, kotimaan kiertueelle ja huvipuistoihin. Kaikilla on hyvä mieli ja kevyt onnellinen olo. On varaa tarjota lapsille ihana loma, on varaa pitää itsekin lomaa. Uskomatonta miten vasta pari kuukautta sitten kaikki oli ihan toisin.

Sitkeys todella palkitaan. Kokeilin todella montaa erilaista asiaa, ennenkuin sain toimimaan sen keinon jolla nämä rahat tienasin. Hana on vieläkin auki ja lisää tulee koko ajan. En voi lakata sanomasta kiitos, sillä olen tämän niin todellakin ansainnut, sekä lapseni etenkin.

Ja laillisesti on nämä rahat tienattu, omalla työllä joka tuotti tulosta eli mistään mystisestä ei ole kyse enkä ole menossa Vantaan vankilaan Blörfin kaveriksi. Päinvastoin olen tainnut olla aika kunniaton nainen kun olen itse tienannut omat rahani enkä ole ottanut mieheltäni vastaan elatusta kuten kunnon naisen olisi kuulunut.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huikeeta. Tuun sulle töihin.

Vierailija
2/15 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riiippuu ihmisestä. Milllä tavoin katsooo maaailmaa. Maaailmassa on paljon mielenkiintoista. Seen näkemiseen ja valjastemiseeen vaaaditaan luovuuttta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No millä keinoin sitten ansaitsit? Aloititko jonkun oman yrityksen vai sait töitä vai mitä tapahtui. Ihan hieno sulle, mutta jos et kerro miten sen teit, tarinalta putoaa kiinnostavuus ja pohja.

Vierailija
4/15 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viidessä kuukaudessa nettona siis lähes 9000, melkoiset ovat bruttonakin olleet.

Vierailija
5/15 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisi ollut mielenkiintoista kuulla millä tavalla sinä ne rahat sait kasaan.

Vierailija
6/15 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin minullekin tapahtui aikoinaan. Se vaati vain peruspäivärahan muuttumista palkaksi vuoro- ja pyhälisineen.

Vierailija
7/15 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäjänä tein, eli löysin tuotteen jota sain myydyksi ja muuta en voi sanoa kun että sitkeys palkitaan. Heitin sitä ennen sata lanttia toivomuskaivoon kunnes yksi niistä yllättäen muuttui kultakimpaleeksi.

Ja tuon hirveän niukistelun läpikäyneenä voin sanoa että tätä osaa kyllä nyt ihan eri tavalla arvostaa ja tästä haluaa pitää kiinni. Kieltämättä tulotaso on ollut parin viime kuukauden aikana per kuukausi jotakin ihan käsittämätöntä.

Olin jo valmis kokeilemaan lähes mitä tahansa enkelien kutsumista ja liityinkin tällaiselle runsauden kurssille netissä juuri ennenkuin tämä liikeidea tai pikemminkin tuote breikkasi ihan täysillä, en tiedä mitkä enkelit tässä sormensa peliin pistivät mutta jotakin oikeasti tapahtui. En siis ehtinyt kunnolla aloittaa tuota kurssia kun tämä iso hana aukesi, mutta olisin kyllä ollut valmis käymään vaikka sellaisenkin saavuttaakseni tämän.

Nyt vaan toivon että saan saman suunnan pidettyä!

Ap

Vierailija
8/15 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juice plus? 😂😂😂

Vierailija
9/15 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ot, muista hoitaa verot...

Vierailija
10/15 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂

Ja kohta ”joku” kysyy mikä ihana tuote tämä on jolla voi tehdä näin paljon rahaa ja sitten ap ystävällisesti kertoo että se on xxxxx...

Verkostomarkkinointi pelaa, mainontaa parhaimmillaan 😂😂😂

Vierailija
11/15 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verot on hoidettu, on tätä yritetty jo niin kauan että kaikki menee kirjanpitäjän kautta. Nyt vaan löytyi SE tuote.

Ei ole verkostonarkkinointia laisinkaan vaan ihan omaa piiperöintiä. Sehän tästä tekeekin niin tuhat kertaa makeampaa!

Ap

Vierailija
12/15 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä siis tähän liity mitään mystiikkaa, muuta kuin että olin oikeassa paikassa oikean tuotteen kanssa näkyvissä. Näitä bisneskursseja on netti pullollaan, jos joku haluaa kokeilla samaa mutta minä olen kokeillut kohta kolme vuotta ja NYT se oikea tuote löytyi jota myydä.

Ap

Vierailija
13/15 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä myyt? Kerrokerro. Mietin että osakkeitako, no joo, trejdaaminen ei välttis ole kovin helppoa tai auvoista touhua. Pitkäjänteisesti toki rahavirtaa voi kasvattaa sitä kautta, ja näin myös käy, mut ei vajaassa puolessa vuodessa.

Vierailija
14/15 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä ei oikeasti ole mikään vitsi. Sillä aikaa kun hain lasta kaverin synttäreiltä tuli taas myyntipiikki. Nostin ennen huomista lomaa itselleni lisää 1000€. Tää on aivan hullua.

Ap

Vierailija
15/15 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen iloinen ap:n puolesta. Itselläkin on asiat muuttuneet 180 astetta hyvinkin nopealla aikataululla. Joskus elämässä vain asiat menee hyvin, pitkän kuivan kauden jälkeen. Kiitos elämä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi