Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä perusteella pettäminen olisi muka pahinta mitä toiselle voi tehdä?

Sarjapettäjä ja ylpeä siitä
25.07.2019 |

Minä voin nimetä monta pahempaa asiaa. Esimerkiksi kumppanilta varastaminen, kumppanin pahoinpiteleminen, raiskaaminen, tappaminen. Jos mun pitäis valita et kumppani joko A pettää B varastaa multa kaiken C pahoinpitelee mut tai D tappaa mut niin kyllä mä sen pettämisen valitsen oikein mielelläni. :) Pettäminen ei aiheuta MITÄÄN fyysistä tai taloudellista vahinkoa ja se ei riko edes lakia, joten millä logiikalla se voisi olla muka väärin?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisoikeus, joopa joo. Muutan mieltäni: joko tämä on jonnen heikoista heikoin provo tai sitten ap on ihan aidosti, oikeasti hullu.

Vierailija
42/42 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

n50+ kirjoitti:

Hmm, joko harvinaisen huono provo tai sitten puuttuu empatia täysin, jos hänen mielestään on ihan ok satuttaaa ja loukata vakikumppania, mahdollisesti vielä tartuttaa tautejakin. Sosiopaatti?

En ymmärrä, miksi pitää pettää. Miksei teillä sitten ole avointa suhdetta? Vai onko juuri se pettäminen, salailu ja toisen selän takana puuhailu se juttu? Se, että saa loukata toista mahdollisimman syvästi? Valehteletko muutenkin mahdollisimman paljon ja olet ylpeä siitä?

Kaipa tämä Porvoon kaupungissa kuitenkin on tapahtunut.

Ja miten muka pettäminen satuttais ku ei aiheuta mitään fyysistä vahinkoa toiselle? Ja miten se tekee ihmisestä sosiopaatin jos hän pitää kiinni omista OIKEUKSISTAAN??? Pettäminen on mun IHMISOIKEUS!!

Fyysistä vahinkoa on se jos tartutat toiseen taudin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme